SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij eens snel terug naar Frankrijk!quote:
Durft hij niet, anders krijgt hij een pak slaagquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef TNA het volgende:
En dit ook niet persoonlijk tegen hem zeggen hè
De juiste manier om pizza te etenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:49 schreef MazigeWafkees het volgende:
...die pizza als een rasechte holbewoner naar binnen werkt. Inclusief hangende kaas-slierten etcetera etcetera.
Dat heb ik hem gedaan, en om zijn punt kracht bij te zetten opent hij een poll-topic op fok!.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef TNA het volgende:
En dit ook niet persoonlijk tegen hem zeggen hè
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef MazigeWafkees het volgende:
Er is een subtiel verschil tussen pizza normaal uit de hand eten, en als een holbewoner je mond vol proppen.
pizza eet je niet met mes en vork...quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:50 schreef MazigeWafkees het volgende:
Blijft blijkbaar moeilijk voor sommige mensen om (enigszins) nórmaal te eten.
In een pizzaria ja, niet op fok.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:07 schreef moonmovies het volgende:
ja hansoverdrijven is ook een kunst he
daarbij heb ik wel een punt, ik zou per persoon die je tegen kwam die pizza met de hand at, 10 euro krijgen
Wanneer jij op een normale manier de pizza met je handen zou eten heb ik daar geen enkel probleem mee, echter jij werkt hem op een dusdanige manier naar binnen dat mijn holbewoner vergelijking niet overdreven is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef moonmovies het volgende:
geeft op hans, ik heb de discussie gewonnen, jij zei dat bijna alle "normale" mensen pizza met mes en vork eten en dat is dus niet zo
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:28 schreef TNA het volgende:
Thuis je pizza met mes en vork etenAls je in een fucking restaurant woont ja
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Pizza met mes en vork eten...
Dat doe ik zelfs in een restaurant niet.
Ik pak altijd brede punten die ik even dubbelvouw.
quote:
Pizza etenquote:
ik heb nog nooit, nooit maar dan ook nooit van iemand anders, behalve van jou klachten gehad over mijn eetmanierenquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:17 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Wanneer jij op een normale manier de pizza met je handen zou eten heb ik daar geen enkel probleem mee, echter jij werkt hem op een dusdanige manier naar binnen dat mijn holbewoner vergelijking niet overdreven is.
Sowieso, tafelmanieren zijn jou totaal vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |