Gistere avond even de kroeg in, biertjuh zoupuh. Genieten is dat na een drukke week met je vrienden eens ordinair zuipen. Bier vloeit rijkelijk.. Shotjes derbij alsof het niks is.
Dus de uren verstrijken en als natte kleffe broodjes, rationeel denken verslapte als een natte krant.
We hadden een doel.. Met nadruk op hadden, dat waren de bitches. Maar na verloop van tijd overdachte we onze visie op de hossel. Vandaag niet meer vrienden. Vandaag wordt ons target het scoren van de heilige maria also know as.....Alcohol.
Nogmeer uren verstreken, de natte krant had geen vaste vorm meer. Helderdere inzichten vloeide samen met de gebruikte bierie, rijkerlijk over het steegje naast de club. Goude regen is wat ik opper.
Weer terug gekomen in de club, dansen als een halve tamme. Geen besef meer van tijd, ging het licht aan. Een van mijn vrienden riep.. JAS! JASS! HEEYYY... HEYYY... JAASS!!
Dus liepen we daar die trap op, naar het licht. Het was magisch.
Met de jas in me hand sjaal in de andere hand die trap weer af.. Niet door hebben dat die trap langer was als dat ik dacht. Uberhaubt is denken een verkeerd woord in deze context.
Bats.. Zo met me ballen op grond van de club, helemaal onder de 2de handse bier
Vies vriend...
Kan die shit weer wassen..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.