nee maar ik moet het hebben voor school dat was klacht 2 maar ik denk dat ik daar zo een appart topic over open :pquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
Alsof jij je nu steranijs kunt verooloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
al mijn contant geld :p zo moet ik het zeggen op mijn bankrekening staan natuurlijk nog mountains geld!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je geld al op is, wat heb je dan nog aan een niet-geblokkeerde pinpas? Hopen dat je over 2 weken dan wel kunt pinnen met je nieuwe pas!
neen jij wel?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef Juup© het volgende:
Kun jij zorgen dat jouw internetverbinding geblokkeerd wordt ipv jouw pinpas?
OOOWWW!! Dat is sipjes...quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:40 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
al mijn contant geld :p zo moet ik het zeggen op mijn bankrekening staan natuurlijk nog mountains geld!![]()
maar 2 weken is wel lang zonder pinpasblub
vraag het ff aan MaddoXquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef Juup© het volgende:
Kun jij zorgen dat jouw internetverbinding geblokkeerd wordt ipv jouw pinpas?
nah ik red dit weekend wel hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OOOWWW!! Dat is sipjes...![]()
Kun je niet ergens geld lenen? En dan maandag hup naar de bank met je legitimatie en centjes halen
treinkaartje naar mn ouders is te duur :| ik moest zo nodig zo ver mogelijk van huis gaan wonenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef Locusta het volgende:
Op naar je ouders dan maar! Kun je daar lekker eten vanavond en hun bier opdrinken
Ik weet niet bij welke bank je zit, maar er zijn er een aantal op zaterdag open...quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
nah ik red dit weekend wel hoorik heb nog wat klein geld :p maandag idd weer naar de bank maar waarom is die niet gewoon op zaterdag open ?! :\ enwaarom heeft die gast geen steranijs :\
rabobank... mss in t dorp verderop dan heb ik meteen een bestemming om naar toe te fietsen!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke bank je zit, maar er zijn er een aantal op zaterdag open...
Steranijs zou je misschien nog wel bij een reformzaak of een biologische winkel kunnen vindenEn anders zit het in bepaalde thee soorten van de Simon Levelt, even vissen in de thee en je hebt je steranijs
yuh met een bordje 'ik ben blind en mn kind heeft lepra heeft u wat geld voor mij?' en dan een bekertje ophoudenquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:46 schreef Dreamzilla het volgende:
treinkaartje naar mn ouders is te duur :| ik moest zo nodig zo ver mogelijk van huis gaan wonen
Ja, er zijn idd. banken die open zijn op zaterdag (zoals de ABN) maar die sluiten meestal tegen 12/13uquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:49 schreef Dreamzilla het volgende:
rabobank... mss in t dorp verderop dan heb ik meteen een bestemming om naar toe te fietsen!![]()
en dank voor de tip!!! weet je ook waar ik paarse wortels kan vinden?
Heb je vandaag je creditcard van je papa gekregen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:44 schreef postmortum het volgende:
papuers zonder creditcard moeten gewoon sterven
dan moet ik hard fietsen :xquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:50 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, er zijn idd. banken die open zijn op zaterdag (zoals de ABN) maar die sluiten meestal tegen 12/13u
dat is meer dan mn stufi!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:51 schreef Locusta het volgende:
Kortom: je bent fucked! Bedelen is inderdaad je enige optie![]()
Was wel op het nieuws dat je er rond de 900 euro per maand mee kunt verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |