Mensen die niet verder komen dan hun toetsenbordquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die nog naar de kroeg gaan
entreeprijsquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:33 schreef hardromacore het volgende:
en jij niet terug kan gaan?
ik moest de bobbus halenquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die voor sluitingstijd weggaan.
mensen die denken te weten hoe het leven van een fok!ker er uitzietquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen die niet verder komen dan hun toetsenbord
Mensen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensen die denken te weten hoe het leven van een fok!ker er uitziet
alleen jammer dat al mijn doekoe's op waren gegaan aan bier (ik was in de Skihut dus ik moest wel veel zuipen, want anders is er echt niks aan)quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:40 schreef afcajos het volgende:
O my gosh, dan zou ik zeker de entree prijs opnieuw betalen om nog ff te hakken op HH![]()
Happy Hardcore
quote:
ts heeft het over doekoesquote:
Oh my goshquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:40 schreef afcajos het volgende:
O my gosh, dan zou ik zeker de entree prijs opnieuw betalen om nog ff te hakken op HH![]()
Happy Hardcore
Vertel ons een hoe jij je geweldige vrijdag en zaterdagavonden indeelt?quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die nog naar de kroeg gaan
Net als ik waarschijnlijk. Op Fok!.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Vertel ons een hoe jij je geweldige vrijdag en zaterdagavonden indeelt?
Mijn god.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |