Eensquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Verjaardagen en 'thuisfeesten' zijn overigens idd de beste manier om goed in gesprek te komen met dames, dat ben ik met je eens!
Zou ik mezelf ook voorhouden hoor. Heeft je moeder je dat al die jaren verteld als je weer eens huilend thuiskwam?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:59 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik bevestig vooral dat ik altijd al sterk in mijn schoenen heb gestaan
Ik gedraag me absoluut niet pathetisch, maar aangezien jij niet zoveel met mensen omgaat kan ik me voorstellen dat je dat denkt over me.quote:en dat je het verschil met jou nu heel goed kunt zien, aangezien jij nogal, hoe zal ik het zeggen, pathetisch overkomt op dit forum. Je gedraagt je op zo'n krampachtige manier, dat het zich laat aanzien dat jij erg bang bent om af te gaan voor de overige users. En dat op een internetforum, moet je nagaan hoe dat in real life is.
Om vervolgens op je middelbare school elke dag getekkeld in de hal te worden?quote:Misschien zat jij dan op een basisschool waar alle boeren lomperikken van het dorp naartoe gingen? Ik zat op een geweldige basisschool waar geen enkele boer opzat en waar overigens ook niet gepest werd.
Bij mij op school werd zelf-ontplooiing altijd enorm gestimuleerd. Ook de scholieren onderling accepteerden elkaar in hun eigen identiteit. Sterker nog, meelopers en hielenlikkers (want die waren er natuurlijk ook wel) werden juist gezien als de losers.
Pijnlijke vergissing voor iemand die pretendeert van voetbal te houden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef Dr.Crane het volgende:
Om vervolgens op je middelbare school elke dag getekkeld in de hal te worden?
Hooo wacht even. Mijn ideaalbeeld van de wereld verschilt nogal met hoe deze in werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef servus_universitas het volgende:
Ja, jongen, Dr.Crane, het valt allemaal niet mee, nietwaar? Dit leven bedoel ik. Zoveel ervaringen die je opdoet. Je probeert er maar wat van te brouwen om het allemaal emotioneel aan te kunnen. En dan is het soms wel eens zo dat het je te veel wordt en dat je je er veilig bij voelt om een soort ideaalbeeld neer te zetten van hoe de wereld moet zijn
'Normalen' bestaan niet, contactgestoorde mensen wel.quote:en vervolgens er ook in gaan geloven dat degenen die daar aan voldoen behoren tot de groep normalen.
Haha, en jij zegt dat IK nog veel moet leren? Ga eerst eens een vriendin zoeken en een kroeg van binnen bekijken, autist.quote:Dr.Crane, je moet nog heel veel leren, maar je bent nog jong.
Nu doe je alsof jouw kijk op de wereld dus normaal is, en alsof ik dat in moet gaan zien. Maar vriend, ik ben tevreden met m'n leven en ik zal nooit maar dan ook nooit een eenzaam figuur als jou worden die de 25 al ver gepasseerd is, en langzaam wegkrimpt achter FOK! met het idee dat als je goed doet in het leven, het goede vanzelf wel komt. Je bent te beschermend opgevoed, dat is wel duidelijk.quote:De eerste en belangrijkste stap is uit de ontkenningsfase geraken en ik heb zo het vermoeden dat dat moment zich al bij jou begint af te tekenen. Hier en daar spartel je nog wat tegen, je wil er nog niet aan, je probeert de andere zijde wat in het diskrediet te brengen door het te bespotten en te beschimpen, maar ik zie in jou het vonkje al branden. Het vonkje van de verlichting die de werkelijkheid aan je zal openbaren.
Boehoe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pijnlijke vergissing voor iemand die pretendeert van voetbal te houden!
Pauperquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:57 schreef afcajos het volgende:
straks in de kroeg
Ik kan mijn niet herinneren dat ik ooit huilend thuis gekomen ben, dus nee, zo was het niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zou ik mezelf ook voorhouden hoor. Heeft je moeder je dat al die jaren verteld als je weer eens huilend thuiskwam?![]()
Je gedraagt je wel pathetisch. Althans, op dit forum. Je hele manier van redeneren komt erg simpel over. Dat op zich is helemaal niet erg, maar vervolgens die kritiek niet ter harte nemen en negeren is kinderachtig en derhalve, voor een volwassen man, pathetisch.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik gedraag me absoluut niet pathetisch, maar aangezien jij niet zoveel met mensen omgaat kan ik me voorstellen dat je dat denkt over me.
Nou, even ter uwer informatie: in mijn studententijd ging ik wekelijks uit en nu nog ga ik regelmatig wat drinken 's avonds in de stad. Je hoeft mij daar helemaal niets over te vertellen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef Dr.Crane het volgende:
In 'real life' blijf ik gelukkig ver uit de buurt van dergelijke autisten met zo'n wereldvreemde kijk op alles.
Zelfs de 'ergste gevallen' die ik ken zijn nog in voor een avondje zuipen op z'n tijd (al is dat dan wel sporadisch) en weten hoe een café er van binnen uitziet. Wat daar nog onder zit, daar hoef ik absoluut niets mee te maken te hebben.
Nou ja, ik geef toe dat het op de middelbare school wel iets andere koek was. Want daar kwamen natuurlijk ook die boeren lomperikken en dan is er natuurlijke een keiharde cultuur clash. Maar op dat moment heb je je al zover ontwikkeld dat je er eigenlijk alleen maar hard om kan lachen en je weet wat ze zeggen van mensen die niet zo snel gepest worden, hè? Dat zijn mensen die verbaal en psychologisch sterk in hun schoenen staan. Dan heb je niet zoveel te vrezen van pestkoppen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef Dr.Crane het volgende:
Om vervolgens op je middelbare school elke dag getekkeld in de hal te worden?
Leg dan eens uit hoe je iemand die contactgestoord is dan definieert, helder licht.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
'Normalen' bestaan niet, contactgestoorde mensen wel.
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Hooo wacht even. Mijn ideaalbeeld van de wereld verschilt nogal met hoe deze in werkelijkheid is.
Je zet wel een ideaalbeeld neer en je verzet je tegen zaken die je niet zinnen. Stelselmatig kritiek uiten over een bepaalde kwestie is ook een vorm van je verzetten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik zet echter liever geen ideaalbeeld neer, ik accepteer de wereld hoe deze is. Je tegen alles verzetten is tijdverspilling en maakt je leven een stuk minder mooi. Dan toch liever een goed leven.
Normalen bestaan wel zeker, in statistisch verband.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
'Normalen' bestaan niet, contactgestoorde mensen wel.
Op beide punten ben ik ruim ervaren. Trouwens, heb je de betekenis van autist al eens opgezocht, inmiddels? Volgens mij niet, hè? Daar getuigt je toepassing van het woord in ieder geval niet van.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Haha, en jij zegt dat IK nog veel moet leren? Ga eerst eens een vriendin zoeken en een kroeg van binnen bekijken, autist.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Er is meer in de wereld dan je studieboeken en je werk. En ga uberhaupt eens wat aan je kijk doen op alles wat wat buiten je veilige wereldje valt. Misschien ben je dan best een vriendelijk en gezellig persoon.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Nu doe je alsof jouw kijk op de wereld dus normaal is, en alsof ik dat in moet gaan zien. Maar vriend, ik ben tevreden met m'n leven en ik zal nooit maar dan ook nooit een eenzaam figuur als jou worden die de 25 al ver gepasseerd is, en langzaam wegkrimpt achter FOK! met het idee dat als je goed doet in het leven, het goede vanzelf wel komt. Je bent te beschermend opgevoed, dat is wel duidelijk.
Ik kom in ieder geval in mijn hand en dat is al heel wat waardquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Dream on, met je bijna christelijke normen en waarden alleen kom je nooit ergens, mijn geleerde vriend.
Schijt-irritant ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Schijt-irritant ja.Ik ga iets nuttigs doen i.p.v. te 'discusseren' over iets wat niet eens een discussie is.
.
Eigenlijk bedoel je te zeggen dat je hebt ingezien dat je de discussie hebt verloren en nu met een smoes onder het erkennen van je verlies wilt uitkomenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Schijt-irritant ja.Ik ga iets nuttigs doen i.p.v. te 'discusseren' over iets wat niet eens een discussie is.
Servus, veel plezier vanavond met je maatjes in KLB en met je linkerhand.
Nee, ik bedoel te zeggen dat ik nog een leven heb. Zou jij ook eens moeten opbouwen ipv al je avonden hier verdoen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:34 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel je te zeggen dat je hebt ingezien dat je de discussie hebt verloren en nu met een smoes onder het erkennen van je verlies wilt uitkomen?
Jij ook.quote:Beste Dr.Crane, jij ook veel plezier gewenst!
je denkt dat je dat zegt, maar je vingers zeggen iets heel anders.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel te zeggen dat ik nog een leven heb. Zou jij ook eens moeten opbouwen ipv al je avonden hier verdoen.
Ik weet niet wat jij bedoelt aan 'opbouwen van je leven op de avonden'.. maar bij mij hier en vele anderen gaat het vaak andersom, het enige wat je leert tijdens dat soort avonden is hoeveel alcohol je lichaam kan hebben, hoe je van een wc moet flikkeren, dat je binnen 5 seconden een dreun voor je hasses kan krijgen, je weet welke kleuren kots er uit ziet, hoe je tegen een bar aan moet zeiken, etc. etc.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel te zeggen dat ik nog een leven heb. Zou jij ook eens moeten opbouwen ipv al je avonden hier verdoen.
[..]
Jij ook.
huh hij staat toch niet in het ban meld topic ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom is Servus geband? Toch niet aan de hand van een van deze topics?
Heb het uit betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
huh hij staat toch niet in het ban meld topic ?
edit: laat ook maarquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Servus, veel plezier vanavond met je maatjes in KLB en met je linkerhand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |