Neu, ben lichtelijk brak.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:02 schreef servus_universitas het volgende:
Kom op, Dr.Crane, reageer eens fel en cynisch op mijn posts. Rellen wil ik!
Ah, je bedoelt van die VMBO-trutjes? Nee, dank je, totaal oninteressant.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Eens, de mooiste chicks lopen in de clubs ronden niet in vieze kroegen waar ook 40-jarige kerels rondlopen.
Intelligente meisjes gaan niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt van die VMBO-trutjes? Nee, dank je, totaal oninteressant.
Ja, maar over het algemeen niet naar van die hippe proleten clubs.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Intelligente meisjes gaan niet uit natuurlijk.
Klopt, die houden niet van losgaan en zitten allemaal in designerclubs te filosoferen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen niet naar van die hippe proleten clubs.
Alsof een VMBO'er een club voor 18+ of 21+ inkomt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt van die VMBO-trutjes? Nee, dank je, totaal oninteressant.
Neej joh, ze zitten dan altijd op FOK in ONZ en KLB!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klopt, die houden niet van losgaan en zitten allemaal in designerclubs te filosoferen.
Juist....en ik kwam haar heel toevallig tegen!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Eens, de mooiste chicks lopen in de clubs ronden niet in vieze kroegen waar ook 40-jarige kerels rondlopen.
Verjaardagen en 'thuisfeesten' zijn overigens idd de beste manier om goed in gesprek te komen met dames, dat ben ik met je eens!
Iemand die ouder is dan dat kan ook een VMBO'er zijn. Iemand die nu werkt maar daarvoor VMBO heeft gedaan is ook een VMBO'er. Maar hoe het ook zij, een club heeft in mijn beleving altijd iets proletarisch en daar moet je van houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Alsof een VMBO'er een club voor 18+ of 21+ inkomt.Ik heb het niet over een discotheek ofzo hoor.
'Proletarisch'quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Iemand die ouder is dan dat kan ook een VMBO'er zijn. Iemand die nu werkt maar daarvoor VMBO heeft gedaan is ook een VMBO'er. Maar hoe het ook zij, een club heeft in mijn beleving altijd iets proletarisch en daar moet je van houden.
Vandaar dat het hier altijd zo druk is op vrijdag- en zaterdagavond, ik snapte het al niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:13 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Neej joh, ze zitten dan altijd op FOK in ONZ en KLB!
Jij moet echt een keer flink lam raken en helemaal losgaan, dat zal jou en je wereldbeeld flink goed doen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Iemand die ouder is dan dat kan ook een VMBO'er zijn. Iemand die nu werkt maar daarvoor VMBO heeft gedaan is ook een VMBO'er. Maar hoe het ook zij, een club heeft in mijn beleving altijd iets proletarisch en daar moet je van houden.
Ik denk dat jij degene bent die het niet helemaal goed in de gaten heeft. In de café, ja, daar kom je ze tegen, maar niet op die hippe clubjes. Zulke clubs worden vooral bezocht door het middenkader: MBO en een gedeelte HBO. En wellicht ook wel wat universitaire studenten, maar dan van zo'n studie als communicatiewetenschap.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
'Proletarisch'Alsjeblieft zeg.
Jij bent echt wereldvreemd.
Ga je deur eens uit in het weekend. De mooiste meiden van het HBO en de uni zul je s'weekends tegenkomen op dance/housefeesten en in goede clubs, en nog wat in café's. De wat 'alternatievere' rustigere meiden van de uni die liever filosoferen zul je er niet tegenkomen, maar dat lijkt me een positief iets aangezien die vaak toch lelijk en saai zijn.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Laat me raden, rockmuziek aan en alleen maar vrijgezelle kerels. en dan samen het over films en series hebben.
Oh, maar ik ben zeer zeker wel eens flink lam geweest, maar zelfs dan ga ik niet los. Losgaan is niet iets om te ambiëren. Of misschien bedoel jij losgaan op een andere manier dan hoe ik het interpreteer. Wat bedoel je met losgaan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:25 schreef Chriz2k het volgende:
Jij moet echt een keer flink lam raken en helemaal losgaan, dat zal jou en je wereldbeeld flink goed doen.
Losgaan op de beat, dansen, je kruis tegen de billetjes van een fijne dame aanduwen, etc.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben zeer zeker wel eens flink lam geweest, maar zelfs dan ga ik niet los. Losgaan is niet iets om te ambiëren. Of misschien bedoel jij losgaan op een andere manier dan hoe ik het interpreteer. Wat bedoel je met losgaan?
Mensen op FOK! die denken dat uitgaan voor VMBO'ers isquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Losgaan op de beat, dansen, je kruis tegen de billetjes van een fijne dame aanduwen, etc.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben zeer zeker wel eens flink lam geweest, maar zelfs dan ga ik niet los. Losgaan is niet iets om te ambiëren. Of misschien bedoel jij losgaan op een andere manier dan hoe ik het interpreteer. Wat bedoel je met losgaan?
Dat klinkt als een meeloper/zwabber die niet van het echte werk hield. Het blijft natuurlijk paupermuziek.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Happy harcore = jeugdsentiment.
Surequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen niet naar van die hippe proleten clubs.
Jij luisterde in groep 8 naar klassiek of jaren '70-rock?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:28 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dat klinkt als een meeloper/zwabber die niet van het echte werk hield. Het blijft natuurlijk paupermuziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |