quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Net als ik waarschijnlijk. Op Fok!.![]()
Ach gossie, daar hebben we onze Dr.Crane weer die geen andere plaat kan opzetten dan die waarin hij anderen ervan beschuldigt geen sociaal leven te hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Vertel ons een hoe jij je geweldige vrijdag en zaterdagavonden indeelt?
Je moet elke vrijdag- en zaterdagavond naar de kroeg, anders ben je een loserT.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ach gossie, daar hebben we onze Dr.Crane weer die geen andere plaat kan opzetten dan die waarin hij anderen ervan beschuldigt geen sociaal leven te hebben.
Ontopic:
Verkapt: zie-mij-eens-sociaal-zijn-en-naar-de-kroeg-gaan-topic
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag. Overigens begon jij over de TS te zeuren dat ie uitging, alsof dat iets raars is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ach gossie, daar hebben we onze Dr.Crane weer die geen andere plaat kan opzetten dan die waarin hij anderen ervan beschuldigt geen sociaal leven te hebben.
quote:Ontopic:
Verkapt: zie-mij-eens-sociaal-zijn-en-naar-de-kroeg-gaan-topic
Dan ben ik ook een loser.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet elke vrijdag- en zaterdagavond naar de kroeg, anders ben je een loserT.
Zonder jou is het gezelliger, dus gingen ze wachten tot jij wegging en toen ging de dak eraf!!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
...word de Happy Hardcore aangezet
Klacht: de happy hardcore missen omdat je net weggaat
om een wijf te scoren??quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet elke vrijdag- en zaterdagavond naar de kroeg, anders ben je een loserT.
Alleen uitgaan om een chick te scoren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
om een wijf te scoren??
Die heb ik al.........ik neuk elke vrijdag-en zaterdagavond..
Losers gaan juist naar de kroeg om afgedankte wijven te proberen te versieren...
En dan s'morgens wakker worden met een condoom om zijn lul en verder niemand
Terwijl mijn schatteke een omelet maakt terwijl ik wakker word
Waarschijnlijk is 'ie zo ook aan zijn vriendin gekomenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:07 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Alleen uitgaan om een chick te scoren.
Je noemt je vriendin "wijf". Tokkiequote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
om een wijf te scoren??
Die heb ik al.........ik neuk elke vrijdag-en zaterdagavond..
Losers gaan juist naar de kroeg om afgedankte wijven te proberen te versieren...
En dan s'morgens wakker worden met een condoom om zijn lul en verder niemand
Terwijl mijn schatteke een omelet maakt terwijl ik wakker word
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zonder jou is het gezelliger, dus gingen ze wachten tot jij wegging en toen ging de dak eraf!!!!
En weet je.......het was supergezellig zonder jou!!
Bedankt dat je zo vroeg naar huis ging!!! Hoe eerder, hoe gezelliger!!!
Mensen die de hele nacht in dezelfde kroeg blijven hangen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die voor sluitingstijd weggaan.
biogarde is een baasquote:
Autisten die uitgaan eigenlijk helemaal niet leuk vinden en derhalve van kroeg naar kroeg lopen omdat ze zich nergens kunnen vermakenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mensen die de hele nacht in dezelfde kroeg blijven hangen..
met vrienden rokend en met veel harde muziek. of lekker eten bij of met vrienden. en jij? uitgaan tot je ballen zeer doen en dan weer onverrichterzake op huus an?quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Vertel ons een hoe jij je geweldige vrijdag en zaterdagavonden indeelt?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Autisten die uitgaan eigenlijk helemaal niet leuk vinden en derhalve van kroeg naar kroeg lopen omdat ze zich nergens kunnen vermaken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met vrienden rokend en met veel harde muziek. of lekker eten bij of met vrienden. en jij? uitgaan tot je ballen zeer doen en dan weer onverrichterzake op huus an?
Nee nog beter.......quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 'ie zo ook aan zijn vriendin gekomen.
Ik zeur niet over de TS dat hij uit gaat. Uitgaan is voor veel mensen een vanzelfsprekendheid. Iets waar je helemaal niet expliciet over praat. Als je dat wel zo opzichtig doet, dan lijkt het net alsof je wat wilt bewijzenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag. Overigens begon jij over de TS te zeuren dat ie uitging, alsof dat iets raars is.
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een onzin.
1. Naar de kroeg/club/café is helemaal niet direct sociaal.
2. Ik ga zelf ook niet alle vrijdagen en zaterdagen uit.
3. Maar mensen die altijd s'avonds op FOK! zitten dienen verder hun mond te houden over normale mensen.
Gabbers worden nou eenmaal geweigerd bij kroegenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de TS dat hij uit gaat. Uitgaan is voor veel mensen een vanzelfsprekendheid. Iets waar je helemaal niet expliciet over praat. Als je dat wel zo opzichtig doet, dan lijkt het net alsof je wat wilt bewijzen. En overigens, als de TS de kroeg uit gaat en hoort dat er dan opeens Happy Hardcore (wat een muziek, maar dat terzijde
) hoort en hij baalt ervan dat ze dat nu net draaien wanneer hij vertrekt, dan gaat hij toch weer terug? Ik zie het probleem niet zo.
Duh.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:52 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Nee nog beter.......
Verjaardagfeestje van een scharrel van me waar ik mijn lieve schat tegenkwam....dus niks kroegie..
Als je vrouwen wilt versieren moet je JUIST niet naar de kroeg gaan....
1. Hij moest de bus halen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de TS dat hij uit gaat. Uitgaan is voor veel mensen een vanzelfsprekendheid. Iets waar je helemaal niet expliciet over praat. Als je dat wel zo opzichtig doet, dan lijkt het net alsof je wat wilt bewijzen. En overigens, als de TS de kroeg uit gaat en hoort dat er dan opeens Happy Hardcore (wat een muziek, maar dat terzijde
) hoort en hij baalt ervan dat ze dat nu net draaien wanneer hij vertrekt, dan gaat hij toch weer terug? Ik zie het probleem niet zo.
Helemaal mee eens (wauw, ik ben het met je eens!). In tegenstelling tot sommige verjaardagen en andere saaie feestjes (waar je geen zin in hebt) ga je 'uit' omdat je het leuk vind, niet om sociaal over te komen. Overigens zijn sommige verjaardagen/feesten dan weer leuker dan uitgaan, dan geldt bovenstaande natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de TS dat hij uit gaat. Uitgaan is voor veel mensen een vanzelfsprekendheid. Iets waar je helemaal niet expliciet over praat.
Als je terugleest dan zie je dat ik op een reactie reageer van iemand die uitgaan 'raar' vind.quote:Als je dat wel zo opzichtig doet, dan lijkt het net alsof je wat wilt bewijzen.
Misschien wilden z'n vrienden weg?quote:En overigens, als de TS de kroeg uit gaat en hoort dat er dan opeens Happy Hardcore (wat een muziek, maar dat terzijde) hoort en hij baalt ervan dat ze dat nu net draaien wanneer hij vertrekt, dan gaat hij toch weer terug? Ik zie het probleem niet zo.
Eens, de mooiste chicks lopen in de clubs rondquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:52 schreef Ninedarts het volgende:
Als je vrouwen wilt versieren moet je JUIST niet naar de kroeg gaan....
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Laat me raden, rockmuziek aan en alleen maar vrijgezelle kerels. en dan samen het over films en series WoW hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |