Thanks ik ga ze straks gelijk unlocken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Catch_me het volgende:
Lag zal wel aan de kant van EA hebben gelegen, deed van de week ook weer eens een potje en had op enkele servers ook erge lag.
Die nieuwe wapens kun je unlocken door de 3 codes in te voeren die hier staan: http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/
Weinig last van lag hier (PS3)quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:17 schreef DeeBee het volgende:
Klote lag vandmidda weer...
Maar ja, conquest vandaag voor het eerst beetje gespeeld en dat is ook wel leuk eigenlijk.
Ga het voor de afwisseling ook maar spelen af en toe...
?? Als ik mijn Battlefield 1942 en alle uitbreidingen en deeltje 2 toevoeg dan staat het er ook bij?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:31 schreef RoW_0 het volgende:
zo'n kerel zegt dat je dat krijgt als je alle oudere BF/EA accounten bijelkaar doet. dat veteran shit ofzo.
Maar ik heb dat al gedaan, en ik krijg geen nummertje.
ja gaat naar de homepage van bad company en je probeert dat vetaran shit, je logt in. en dan is die gelinkt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
?? Als ik mijn Battlefield 1942 en alle uitbreidingen en deeltje 2 toevoeg dan staat het er ook bij?
En ja das voor de PC he dus hoe werkt dat?
Groeten,
Hardrebel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |