Dan maak ik er 1 over mijn ervaring met een dame met scooter en een alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh, een topic openen is ook wel een idee ja, al een tijdje niet meer gedaan
Een dame met alcoholvergiftiging? Dat is geen damequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan maak ik er 1 over mijn ervaring met een dame met scooter en een alcoholvergiftiging.
Bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een dame met alcoholvergiftiging? Dat is geen dame
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
Maar het komt erop neer dat ik bijna door een boze 'traditionele' papa van een beeldschone Oosterse prinses met een zwaard ben doormidden gehakt
dat was een teringmoeilijk spel , je had 60 minuten om het hele spel uit te spelenquote:
Ik heb alleen die van sands of time gespeeld, en die vond ik wel kankerdopequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was een teringmoeilijk spel , je had 60 minuten om het hele spel uit te spelen
dit is die van de nesquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van sands of time gespeeld, en die vond ik wel kankerdope
heb er thuis nog 1 en speel er echt nog vaak op!quote:
bukken!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:41 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb 1 keer prince of persia gespeeld (demo) en ik werd meteen onthoofd door een draaiend zwaard op een steen.
heb thuis een nes , n64 , wii , gameboy , gameboy colour , gameboy advance en sinds vandaag ook nog een xbox360 staanquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb er thuis nog 1 en speel er echt nog vaak op!
NES FTW!!!!
xbox live ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb thuis een nes , n64 , wii , gameboy , gameboy colour , gameboy advance en sinds vandaag ook nog een xbox360 staan
nee nog nietquote:
een cockring ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik weerEven een momentje gevonden om te FOK!ken
![]()
Heb een ring gekocht.
jordeeeh heeft mods uit een vijandig subforum in zijn msn staamquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:59 schreef jordeeeh het volgende:
Kuttopic, slotje.
Ohja Ludo, Gasturbine gebruikt jouw zin als persoonlijk bericht
[ afbeelding ]
halo moet je ook kopen isquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee nog nietwel 4 spellen erbij gehaald : assisins creed , crackdown , forozo 2 en gears of war
Ehm wie dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
jordeeeh heeft mods uit een vijandig subforum in zijn msn staam
me gaydar gaat afquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik weerEven een momentje gevonden om te FOK!ken
![]()
Heb een ring gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |