En toen besloot jij maar om een account op FOK! aan te maken en het daar eens te proberen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:06 schreef stabillity het volgende:
haha is dit normaal of is dit ziekelijk politie gedrag?
ik ben namelijk gisteren gebanned op Nowlive omdat ik dus mijn leeftijd niet in wilde vullen
in mijn profiel !
" ik ga als ik bij jou thuis kom ook niet met mijn voeten op jouw tafel zitten" was het commentaar
van Sly , de webmaster ....
hahahaha het is toch diep treurig ook he? lig ik hier wakker van? nee dus hahaha
en met mij...zijn er nog tientallen , misschien wel honderden leden gebanned...
want als het meneertje niet aanstaat , krijg je daar een ban ....
Oke.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:12 schreef stabillity het volgende:
nee ik ben al een tijd lid op FOK. vanaf het begin van big brother , dus al een hele tijd eigenlijk,
er is nu alleen een probleem met mn accountje omdat ik een nieuw email adres heb , het oude werkt niet meer, kon dus geen wachtwoord opvragen ...en het is in behandeling bij de mods. dit account is een nieuwe , maar dan met dubbel L in mn naam.
de account naam is eigenlijk dus dezelfde als mn oude waar ik even niet opkan. alleen had de oude maar 1 L.
ja beetje lastig natuurlijik, maar als je op bewerkte usersfoto topic kijkt, zie je mn eigenlijke account
en natuurlijk ook bij de fake foto's van big brother en de gouden kooi .... hopelijk kan ik snel weer inloggen met mn oude accountje ....ik wacht nog op mn nieuwe wachtwoord .
Lekker uitleven kan ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:16 schreef stabillity het volgende:
tja...ik wilde graag ff afreageren ...het is hier trouwens altijd gezellig en ik vermaak me zowiezo altijd met de photoshop topics hierkan me lekker uitleven toch?
Het is sowieso.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:16 schreef stabillity het volgende:
tja...ik wilde graag ff afreageren ...het is hier trouwens altijd gezellig en ik vermaak me zowiezo altijd met de photoshop topics hierkan me lekker uitleven toch?
Gezien je taalbeheersing ben je dan ongeveer 25-30.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:17 schreef stabillity het volgende:
[..]
hmm....ik heb 2 kleinkinderen....zegt dat iets?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Gezien je taalbeheersing ben je dan ongeveer 25-30.
Nee, totaal niet. Leg uit?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:17 schreef stabillity het volgende:
[..]
hmm....ik heb 2 kleinkinderen....zegt dat iets?
zowiesoquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Leg uit?
Dit is de 21e eeuw. Alles kan!quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Stability het volgende:
[..]
tja....op je 25ste of 30ste 2 kleinkinderen hebben is dat niet een beetje ......?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
zowieso
zowiezo
zo en zo
sowiezo
sowesoquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
zowieso
zowiezo
zo en zo
sowiezo
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
Is er al een grap gemaakt met no-life ipv nowlive?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |