quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:37 schreef IQM het volgende:
WTF, als je de tekst uit de OP achterstevoren leest, staat er diagonaal gezien: "IK GA DANNY VERMOORDEN! GROETEN, ZHE-DEVILLL"
Dat dus. Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je dit soort dingen op Internet zet en ze daadwerkelijk gelooft?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh. My. God. Iemand die dit bedenkt heeft echt serieus hulp van een psychiater nodig.
http://isohunt.com/torrents/Mind+Control+HAARP+Nick+Begich+Teslaquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je dit soort dingen op Internet zet en ze daadwerkelijk gelooft?
dit is het werk van iemand die in een erge vorm last heeft van achtervolgings waanzin!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je dit soort dingen op Internet zet en ze daadwerkelijk gelooft?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://isohunt.com/torrents/Mind+Control+HAARP+Nick+Begich+Tesla
Alle docu's al gezien ?
Hoe fucking ziek in je hoofd ben je als je dit soort praktijken onderzoekt en er 18.000 pagina's over volschrijft en dat is maar het topje ?
CIA Mind Control Documents – 18,000 Pages Declassified
http://www.wanttoknow.info/emailmk
En Resonancer hobbelt erachteraanquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dit is het werk van iemand die in een erge vorm last heeft van achtervolgings waanzin!
Ik denk dat er pas iets te discuseren valt als je je n btje hebt ingelezen/keken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]Jongen, kap eens met je linkspam en ga voor jezelf denken.
Je bent weer eens typisch TRU gedrag aan het ontplooien; je plempt maar wat artikelen neer in de hoop dat het ergens land. Zolang je zelf niet komt met enigzins onderbouwde argumentatie heeft het weinig nut met jou te "discussieren", aangezien je dat zelf niet doet. Dat linkdumpen word vervelend, heb je geen eigen mening gebaseerd op die artikelen?
De TS dumpte een pagina zonder opmaak en/of leestekens, en dat noem je een mening onderbouwen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk dat er pas iets te discuseren valt als je je n btje hebt ingelezen/keken.
De TS deed n aardige poging zijn mening te onderbouwen en bronnen aan te dragen en krijgt daarop jouw veelzeggende reactie dat hij of zij geestesziek is. Tof man.. dat discuseren met jouw..
Wie leest zich hier nou niet in dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet daarom plaats ik dit ff hier..
Heb echt zoiets van,....eh wtf?
Ik las toch aardig wat opmerkingen die volgens mij niet gecopy pasted zijn, maar bij nader inzien heb ik deze verkeerd geinterpreteeerd. (dacht dat die door de TS erbij gezet waren). Maar neemt niet weg dat er veel bronnen in de OP staan die ik WEL (al eerder) nader heb bekeken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS dumpte een pagina zonder opmaak en/of leestekens, en dat noem je een mening onderbouwen?
Je hebt het fucking topic niet eens doorgelezen, want even verderop zegt ze zelf dat ze het niet gelooft![]()
[..]
Wie leest zich hier nou niet in dan?
Apart ?quote:
wat een tekst joh.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
GROEPSTALKING.NL - GROEPSTALKING
<quote van de OP>
Ach van Tesla beweerde men ook dat hij 'n gevaarlijke gek was.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Apart ?
Die desteni is zo gek als een deur, en iedereen die dat niet ziet is zelf ook niet het scherpste potloodje uit de doos.
Check die video's van 'r nou eens : http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=DesteniProductions&page=20
en beweer dan nog eens dat dat mens ze allemaal op een rijtje heeft
quote:
Maar op een compleet andere manier - van Tesla was ook duidelijk dat hij intelligent dingen bedacht, alleen dachten ze dat die dingen wanneer uitgevoerd mensen in gevaar zouden kunnen brengen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ach van Tesla beweerde men ook dat hij 'n gevaarlijke gek was.
Dus iemand die zegt dat ie jezus is is apart, iemand die zeker weet dat hij napoleon is en denkt dat zijn tandenborstel een hond is is apart ?quote:Het woordje gek zegt mij eerlijk gezegd weinig, vind het maar 'n vage aanduiding.
Vandaar dat ik de term apart gebruik.
In ek geval stukken minder botquote:Scherpe potloden kunnen soms nog te bot zijn.
Dus het heeft juist een averechts effectquote:Op maandag 29 september 2008 02:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
Uberhaupt al dat er gezegd wordt dat je dmv een "tin foil hat" microwaves kunt blocken.. dat is juist een geleider.
Of iets wat zich in de geest van 'n ander afspeelt wel waar of niet waar is lijkt me lastig te bewijzen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar op een compleet andere manier - van Tesla was ook duidelijk dat hij intelligent dingen bedacht, alleen dachten ze dat die dingen wanneer uitgevoerd mensen in gevaar zouden kunnen brengen.
Hier hebben we het over een of ander werkeloos RIAGG-kind dat teveel naar "Morc & Mindy" gekeken heeft en door andere schizofrene internetters aangemoedigd wordt in haar psychose.
Hier nog zo'n dwaas :
En jij denkt serieus "dat het wel eens waar zou kunnen zijn" wat zij vertellen ?
Ja, kan dit moelijk "doorsnee" noemen.quote:Dus iemand die zegt dat ie jezus is is apart, iemand die zeker weet dat hij napoleon is en denkt dat zijn tandenborstel een hond is is apart ?
Bot kan meerdere betekenissen hebben.quote:In ek geval stukken minder bot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |