abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 07:22:11 #26
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61988456
right...... ? Nou ben ik over het algemeen best geneigd om te geloven dat er in opdracht van overheden dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, maar dit...! Christus te paard zeg....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 29 september 2008 @ 07:26:30 #27
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61988483
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:37 schreef IQM het volgende:
WTF, als je de tekst uit de OP achterstevoren leest, staat er diagonaal gezien: "IK GA DANNY VERMOORDEN! GROETEN, ZHE-DEVILLL"
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_62014882
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_62019579

Ik poste dit bericht eergisteren maar de datum staat gewoon op vandaag..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_62019714
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh. My. God. Iemand die dit bedenkt heeft echt serieus hulp van een psychiater nodig.
Dat dus. Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je dit soort dingen op Internet zet en ze daadwerkelijk gelooft?
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:43:16 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62019879
bull shit bingo!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62019895
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je dit soort dingen op Internet zet en ze daadwerkelijk gelooft?
http://isohunt.com/torrents/Mind+Control+HAARP+Nick+Begich+Tesla
Alle docu's al gezien ?
Hoe fucking ziek in je hoofd ben je als je dit soort praktijken onderzoekt en er 18.000 pagina's over volschrijft en dat is maar het topje ?

CIA Mind Control Documents – 18,000 Pages Declassified
http://www.wanttoknow.info/emailmk
Eisenhower1961.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:45:33 #34
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62019923
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

dit is het werk van iemand die in een erge vorm last heeft van achtervolgings waanzin!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62019940
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

http://isohunt.com/torrents/Mind+Control+HAARP+Nick+Begich+Tesla
Alle docu's al gezien ?
Hoe fucking ziek in je hoofd ben je als je dit soort praktijken onderzoekt en er 18.000 pagina's over volschrijft en dat is maar het topje ?

CIA Mind Control Documents – 18,000 Pages Declassified
http://www.wanttoknow.info/emailmk
Jongen, kap eens met je linkspam en ga voor jezelf denken.

Je bent weer eens typisch TRU gedrag aan het ontplooien; je plempt maar wat artikelen neer in de hoop dat het ergens land. Zolang je zelf niet komt met enigzins onderbouwde argumentatie heeft het weinig nut met jou te "discussieren", aangezien je dat zelf niet doet. Dat linkdumpen word vervelend, heb je geen eigen mening gebaseerd op die artikelen?
pi_62019954
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dit is het werk van iemand die in een erge vorm last heeft van achtervolgings waanzin!
En Resonancer hobbelt erachteraan
pi_62022106
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jongen, kap eens met je linkspam en ga voor jezelf denken.

Je bent weer eens typisch TRU gedrag aan het ontplooien; je plempt maar wat artikelen neer in de hoop dat het ergens land. Zolang je zelf niet komt met enigzins onderbouwde argumentatie heeft het weinig nut met jou te "discussieren", aangezien je dat zelf niet doet. Dat linkdumpen word vervelend, heb je geen eigen mening gebaseerd op die artikelen?
Ik denk dat er pas iets te discuseren valt als je je n btje hebt ingelezen/keken.
De TS deed n aardige poging zijn mening te onderbouwen en bronnen aan te dragen en krijgt daarop jouw veelzeggende reactie dat hij of zij geestesziek is. Tof man.. dat discuseren met jouw..
Eisenhower1961.
pi_62022894
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik denk dat er pas iets te discuseren valt als je je n btje hebt ingelezen/keken.
De TS deed n aardige poging zijn mening te onderbouwen en bronnen aan te dragen en krijgt daarop jouw veelzeggende reactie dat hij of zij geestesziek is. Tof man.. dat discuseren met jouw..
De TS dumpte een pagina zonder opmaak en/of leestekens, en dat noem je een mening onderbouwen?
Je hebt het fucking topic niet eens doorgelezen, want even verderop zegt ze zelf dat ze het niet gelooft
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nee ik geloof het niet daarom plaats ik dit ff hier..
Heb echt zoiets van,....eh wtf?
Wie leest zich hier nou niet in dan?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2008 14:00:48 ]
pi_62025750
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De TS dumpte een pagina zonder opmaak en/of leestekens, en dat noem je een mening onderbouwen?
Je hebt het fucking topic niet eens doorgelezen, want even verderop zegt ze zelf dat ze het niet gelooft
[..]

Wie leest zich hier nou niet in dan?
Ik las toch aardig wat opmerkingen die volgens mij niet gecopy pasted zijn, maar bij nader inzien heb ik deze verkeerd geinterpreteeerd. (dacht dat die door de TS erbij gezet waren). Maar neemt niet weg dat er veel bronnen in de OP staan die ik WEL (al eerder) nader heb bekeken.
Mijn mening : IK kan de OP niet compleet als onzin afdoen laat staan degene die de OP heeft geschreven als geesteziek omschrijven, en dat die mening baseer ik niet alleen op de zelfgeschreven tekst in de blog maar op de geraadpleegde bronnen.
Eisenhower1961.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:54:34 #40
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62025947
Zeg TS, de Davidians uit Waco hebben gebeld, ze willen hun paranoia terug !
zzz
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:59:04 #41
31101 _Led_
pi_62026043
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 01:27 schreef Resonancer het volgende:

Heel Apart.
Apart ?
Die desteni is zo gek als een deur, en iedereen die dat niet ziet is zelf ook niet het scherpste potloodje uit de doos.

Check die video's van 'r nou eens : http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=DesteniProductions&page=20

en beweer dan nog eens dat dat mens ze allemaal op een rijtje heeft
zzz
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:59:13 #42
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_62026050
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
GROEPSTALKING.NL - GROEPSTALKING

<quote van de OP>
wat een tekst joh.

[ Bericht 98% gewijzigd door teamlead op 01-10-2008 10:57:17 (o|O je gaat toch niet die hele OP quoten...gek ;)) ]
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_62031356
En daar quote je het even in zn totaal voor? voor dat nietszeggende meningkje van je?
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_62032831
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Apart ?
Die desteni is zo gek als een deur, en iedereen die dat niet ziet is zelf ook niet het scherpste potloodje uit de doos.

Check die video's van 'r nou eens : http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=DesteniProductions&page=20

en beweer dan nog eens dat dat mens ze allemaal op een rijtje heeft
Ach van Tesla beweerde men ook dat hij 'n gevaarlijke gek was.
Het woordje gek zegt mij eerlijk gezegd weinig, vind het maar 'n vage aanduiding.
Vandaar dat ik de term apart gebruik.
Scherpe potloden kunnen soms nog te bot zijn.
Eisenhower1961.
pi_62039823
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:23 schreef Bob-B het volgende:
ik bescherm je wel hoor zhe-devilll

Keey!!!!!!!!!
How late and when?
Oh ja en waar ook alweer?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62039897
Ik ben nog beduusd van die tekst en ben dus niet de enige..
jeetje als je toch zo denkt...

Vrij heftig toch?
Ik wilde eens even wat wilde fokmeningen counten...nou dat is gelukt dus...
Heftig, je zou er last van hebben zulke gedachten
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:44:01 #47
31101 _Led_
pi_62043878
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ach van Tesla beweerde men ook dat hij 'n gevaarlijke gek was.
Maar op een compleet andere manier - van Tesla was ook duidelijk dat hij intelligent dingen bedacht, alleen dachten ze dat die dingen wanneer uitgevoerd mensen in gevaar zouden kunnen brengen.
Hier hebben we het over een of ander werkeloos RIAGG-kind dat teveel naar "Morc & Mindy" gekeken heeft en door andere schizofrene internetters aangemoedigd wordt in haar psychose.

Hier nog zo'n dwaas :

En jij denkt serieus "dat het wel eens waar zou kunnen zijn" wat zij vertellen ?
quote:
Het woordje gek zegt mij eerlijk gezegd weinig, vind het maar 'n vage aanduiding.
Vandaar dat ik de term apart gebruik.
Dus iemand die zegt dat ie jezus is is apart, iemand die zeker weet dat hij napoleon is en denkt dat zijn tandenborstel een hond is is apart ?
quote:
Scherpe potloden kunnen soms nog te bot zijn.
In ek geval stukken minder bot
zzz
pi_62045314
quote:
Op maandag 29 september 2008 02:36 schreef Vedanta_veri het volgende:

Uberhaupt al dat er gezegd wordt dat je dmv een "tin foil hat" microwaves kunt blocken.. dat is juist een geleider.

Dus het heeft juist een averechts effect
Da's wel grappig, dat ze denken zich te wapenen tegen de gedachtenbeïnvloeding van de overheid, maar zich er juist extra aan bloot te stellen.
pi_62057860
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Maar op een compleet andere manier - van Tesla was ook duidelijk dat hij intelligent dingen bedacht, alleen dachten ze dat die dingen wanneer uitgevoerd mensen in gevaar zouden kunnen brengen.
Hier hebben we het over een of ander werkeloos RIAGG-kind dat teveel naar "Morc & Mindy" gekeken heeft en door andere schizofrene internetters aangemoedigd wordt in haar psychose.

Hier nog zo'n dwaas :

En jij denkt serieus "dat het wel eens waar zou kunnen zijn" wat zij vertellen ?
Of iets wat zich in de geest van 'n ander afspeelt wel waar of niet waar is lijkt me lastig te bewijzen.
quote:
Dus iemand die zegt dat ie jezus is is apart, iemand die zeker weet dat hij napoleon is en denkt dat zijn tandenborstel een hond is is apart ?
Ja, kan dit moelijk "doorsnee" noemen.
quote:
In ek geval stukken minder bot
Bot kan meerdere betekenissen hebben.
Eisenhower1961.
pi_62058872
TS er zijn miljarden mensen op deze planeet.

Dit lijkt me nogal een domme verspilling van de energie van de veiligheids-diensten, aangezien we op psychologisch vlak allang zover zijn dat we hele massa's kunnen beinvloeden middels media-propaganda om maar eens een voorbeeld te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')