Hoe zien jullie dit?quote:Eerste kus bepaalt verdere relatie
Uitgegeven: 26 september 2008 20:01
NEW YORK - Hoe passioneler de eerste kus, hoe groter de kans op een langdurige relatie is. Een slechte eerste zoen voorspelt weinig goeds voor een langere relatie.
Inertia Stock
Dat blijkt uit onderzoek van een Amerikaanse evolutiepsycholoog, berichtte het tijdschrift Bodytalk vrijdag.
De eerste kus is onbewust bedoeld om te kijken of de andere persoon genetisch een goede keuze is voor eventueel nageslacht. Vrouwen zijn gevoeliger voor de eerste kus omdat ze 'evolutiebiologisch' meer op zoek zijn naar het beste zaad voor hun nageslacht.
Seks
Mannen zoenen vooral om een vrouw over de brug te halen voor seks. Zoenen blijft tijdens de relatie het belangrijkst voor vrouwen om de emotionele band in de relatie te onderstrepen.
Mannen vinden zoenen minder belangrijk, omdat ze volgens de onderzoeker vooral eropuit zijn hun zaad te verspreiden.
(c) ANP
Kan er nog niets over zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:11 schreef JoeyT het volgende:
Dan?
Kijk hier hebben we dus niets aan. Klopt t of niet?
Jij hebt een relatie met die 'meest geweldige zoen jongen' afgehouden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik kan het niet beamen.Mijn meest geweldige zoen ooit ging niet bepaald vooraf aan een langdurige relatie.
Daarentegen was de eerste zoen van mijn huidige
ook wel heel
.
Het was een vrouw.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie met die 'meest geweldige zoen jongen' afgehouden?
Ok vet. Nou dat lesbische bi-sexuele gedoe hebben we ook weer gehad.quote:
Nee, dat zou geen succes zijn geworden. Zit ook een lang verhaal achter die zoen en waarom die zo speciaal was, maar dat ga ik hier niet helemaal uit de doeken doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok vet. Nou dat lesbische bi-sexuele gedoe hebben we ook weer gehad.
Zelfde vraag maar dan persoon ipv jongen?
Waarom? Voor mij als man is op dit gebied weinig veranderd sinds mn 18equote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij geldt dit alleen bij een bepaalde leeftijd toch?
Helaas, je zal de 5 jaar niet halen met zo'n zoen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:33 schreef As_33 het volgende:
Ik kan me er niet in vinden; de eerste zoen met mijn vriend ruim 4 jaar geleden was nogal ongemakkelijk, totaal niet op elkaar ingespeeld nog.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:07 schreef Thomass het volgende:
Dan ben ik een héle slechte zoener ben ik bang
Ik zal me erop gaan voorbereidenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Helaas, je zal de 5 jaar niet halen met zo'n zoen.
Daarvoor al. Bij het overtypen van de kop.quote:
Je gelooft er niet in dat de zoen een soort genetisch onderzoek is?quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor al. Bij het overtypen van de kop.
En ik heb ook heel gepassioneerd gezoend tijdens ONS's, dus oneens.
Aah boeiuh, met een master in economie en een toekomstig master in recht komt je ver genoegquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef Pinball het volgende:
bepaald.![]()
Met dat soort fouten val je sowieso af, of je nou lekker zoent of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |