Sh*t mot ik missen, Moet bier gaan drinken....quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe The Killers staat inderdaad op de MYA playlist (uur 2 !)
Nope, duurt nog erg lang tot die single officieel uitkomt. Moeten denk ik nog even wachten.quote:
quote:
jammer...quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, duurt nog erg lang tot die single officieel uitkomt. Moeten denk ik nog even wachten.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Toen ik Janneke had afgezet in Tilburg kwam ik een vrachtwagen tegen van Veenstra transport
Smakelijk. Heb daar ook zin in, maar hier is het tijd voor chips en ice thea!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga aan de prik-augurken, kaas en natuurlijk METWORST!
Yeah!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe The Killers staat inderdaad op de MYA playlist (uur 2 !)
Maandag al.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, duurt nog erg lang tot die single officieel uitkomt. Moeten denk ik nog even wachten.![]()
OeH ! daar heb of had ik een hele vette mix van die heul lang geleden op 3FM werd uitgezonden.. Prima DJ!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dat met dit weer...
Cor Fijneman is in town
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Toen ik Janneke had afgezet in Tilburg kwam ik een vrachtwagen tegen van Veenstra transport
Smakelijk en proost!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga aan de prik-augurken, kaas en natuurlijk METWORST!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is het dessert. En pint Guinness nummer 49
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |