owja, kut. De eerste maand is nog niet omquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom zou Florent conclusies moeten trekken over Giel's 4e uur als de cijfers over de periode daarvoor gaan?
My record: 11 pints - 1 avondquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier 2 avonden van 5 gehad. En dan de dag erna zonder koppijn om 8 uur opstaan. Ideaal bier.
Van de mix? Heb je een momentje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
*kan nergens de playlist van 5 sept vinden*
Zij stonden in mijn huiskamer dus ze hebben mijn hart keihard veroverdquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een Hit Me TV liefhebber. Woei !
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd om te slapen Eliza?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:11 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Zij stonden in mijn huiskamer dus ze hebben mijn hart keihard veroverd
die van MoveYourAss of 3FM in het algemeen? wij staan altijd open voor suggestiesquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:10 schreef Sanneke3FM het volgende:
De playlist valt de laatste paar weken beetje tegen :$
Een oplettende luisteraar!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sanne uit Hellevoetsluis ?! Toen Hit Me TV live bij je thuis optraden, gaaf!!!
Meer van die mixen zoals van 2 Many DJ's van vorige week!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
die van MoveYourAss of 3FM in het algemeen? wij staan altijd open voor suggesties
Ik luister de laatste tijd niet meer zo vaak maar luister MYA later altijd even terug.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
die van MoveYourAss of 3FM in het algemeen? wij staan altijd open voor suggesties
quote:N*E*R*D - Everyone knows (of zoals Gerard zegt: Everyones nose)
The Prodigy - Smack my bitch up
The Killers - Somebody told me
Faithless - We come one
Underworld - Born Slippy
er zijn er wel meer hier hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een Hit Me TV liefhebber. Woei !
Thanks, klopt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
Welkom Sanne, een tijdje geleden was je toch ook al hier?
Hit Me TV vind ik best tof dus die uitzending is bij mij wel blijven hangen.quote:
egwel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zijn er wel meer hier hoor
dacht heel even dat m;n collega in dit topic was, maar dit is een andere Sannequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
Welkom Sanne, een tijdje geleden was je toch ook al hier?
Vind de mixen juist leuk. Hoor je 's wat anders dan wat er normaal gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd niet meer zo vaak maar luister MYA later altijd even terug.
Nou is MYA altijd nog beter dan de andere shows.
Maar laatste weken valt idd MYA tegen.
Vind ik, persoonlijk, teveel remixes.
Al snap ik dat ook wel op een vrijdagavond.
Het is ook nose.quote:
haha, sorry !quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:24 schreef Sersjee het volgende:Hit Me TV
![]()
*cue -Hans-*
edit: ah kud, net te laat.
ik had altijd een collega in dit topic, maar sinds ik van werkgever veranderd ben is hij geen collega meer natuurlijk, maar niets mis met collega's op FOK! hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef Sanneke3FM het volgende:
collega's moet je niet hebben op een forum
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik word daar zo intens blij van, hihihihi
HIT ME TV
quote:
Persoonlijk vind ik het ook wel tof zeker als het een remix is van een top 50 plaat. Schijnbaar ontkomt ook MYA er niet aan om elk uur een top 50 hit te draaien (irritant beleid van 3FM) en dan vind ik het persoonlijk wel leuk als het een remix is want de originele uitvoering hoor je overdag al vaak genoeg.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vind de mixen juist leuk. Hoor je 's wat anders dan wat er normaal gedraaid wordt.![]()
Ja, vorige week paste "Mr. Brightside" er niet meer in....quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Dat was idd schan-fuckin-dalig!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, vorige week paste "Mr. Brightside" er niet meer in....![]()
![]()
Uur 2 is angstig lekker.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:33 schreef Againzender het volgende:
Oei, zie nu het begin van het tweede uur, en het einde van het eerste uur
Inderdaad, van top 50 platen sowieso. Verder zijn de mixen van Justice en Soulwax enzo altijd fijn op 'n vrijdagavond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook wel tof zeker als het een remix is van een top 50 plaat. Schijnbaar ontkomt ook MYA er niet aan om elk uur een top 50 hit te draaien en dan vind ik het persoonlijk wel leuk als het een remix is want de originele uitvoeringen hoor je overdag al vaak genoeg. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |