Whehe, maar wel in een overvolle treinquote:En ja,OV
maar het is gratis en ik sta nooit in de file dus laten we dat rondje even overslaan, kee?
Tsja, eens in de zoveel jaar heb ik de neiging om de auto te laten staan en de trein te nemen. Echter elke keer kom ik jouw situatieschets tegen en huppel de dag erna weer vrolijk naar mijn auto om met en bijzonder goed humeur de volgende paar jaar weer achteraan te sluiten voor de Coentunnel...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
En ja,OV
maar het is gratis en ik sta nooit in de file dus laten we dat rondje even overslaan, kee?
Nee klopt, maar die discussie is voor mij gewoon niet relevant omdat het met OV of op eigen kosten is voor mij en dus OV. En dat bevalt me prima, sta ook achter het principe met mieljeu enzo maar er zijn gewoon van die dagen dat het bij 90% van de forenzen op tilt lijkt te slaan ergens en de Neanderthaler heul niet uitgestorven isquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Whehe, maar wel in een overvolle trein. Daar sta ik dan weer niet in als ik lekker alleen in m'n wagentje aan het rijden ben
.
Alleen ben je nu blij dat je er uit kunt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Baasvaak. het volgende:
Gegronde klacht!
Ik moet ook meerdere malen per week in het veetransport staan. Het lijkt wel een deportatie naar een plek die beroemd was in de jaren 40-45.
20 minuten vertraging in een week, ik wou dat ik dat had. Ik moet met het vijfvoudige doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Deze week trouwens ook 20 minuten vertraging omdat een stel zwartrijders weigerde te vertrekken.
Toen konden ze er ook uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Roei het volgende:
[..]
Alleen ben je nu blij dat je er uit kunt.
Goede klacht trouwens!
Vertragingen maken dan ook geen deel uit van mijn klachtquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Herald het volgende:
[..]
20 minuten vertraging in een week, ik wou dat ik dat had. Ik moet met het vijfvoudige doen.
Als je je aan iemand ergert ben je er per definitie bang voor?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja dat dus,
bang zijn voor grote groepen mensen..
jij bent 16quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Whehe, maar wel in een overvolle trein. Daar sta ik dan weer niet in als ik lekker alleen in m'n wagentje aan het rijden ben
.
dat zou het moeten zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Vertragingen maken dan ook geen deel uit van mijn klacht
jupquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:34 schreef On het volgende:
[..]
Als je je aan iemand ergert ben je er per definitie bang voor?
En dat terwijl dat niet eens een argument is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[...] sta ook achter het principe met mieljeu enzo
Het heet ook een Intercity, maar het is stiekem gewoon een boemelquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je nou gewoon een intercity neemt heb je niet zoveel problemen met in- en uitstappen omdat dat toch in grote groepen gebeurt...
Whahaha, dat heb ik nog nooit gehad, het opeisen van plaatsen voor bejaarden. Overigens ben ik zelf dan ook weer zo dat ik ze zelf mijn plek geef. Dat kan ook mooi verkeerd gaan he. Ik stond een keer op voor een ouder vrouw vol levervlekken en in de tijd die zij nodig had om bij mijn zitplaats te komen, ramde er een pafferige scholier door me heen en zeeg met zijn dikke reet op de plaats neer en keek me grenzeloos dom aan toen ik zei dat die plek voor die mevrouw was. Grote bek van een minuut totdat er een heul groot bootwerkerstype opstond en in plat Brabants begon uit te varen dat hij zostraks niet meer kon zitten wegens een laars in zijn reet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:46 schreef cerror het volgende:
Prachtig omschreven.
Al ben je de minder frequente NS reiziger vergeten die denkt tijdens de spits recht te hebben op een zitplek en OV-kaart houders beticht van het ondermijnen van betalende klanten en jouw plaats opeisen.
Gehad tussen Amersfoort en Meppel.
Prachtig die prostaatdodende terminale seksuele onthoudingslijken.
IK HEB GELIJK WANT IK BEN GRIJS EN BETAAL VEERTIEN EURO VIJFTIG VOOR EEN KAARTJE DUS WIL IK JOUW PLAATS OOK AL ZAT JE ER AL.
Respect voor ouderen bestaat uit het volgende:
- Je gevoelensrelatie met jouw grootouders.
- Je geduld in de supermarkt.
- De combi van die twee + gedrag van boos bejaard stel ala momente / (gedeelt door) gemoedstoestand.
Als je dan nog kalm bent ben je warempel een mietje.
is wel heel herkenbaar. En elke keer weer frapant om te zien hoe hun eigen domheid de mensen op het perron nekt. Lijkt me niet zo heel erg moeilijk om te bevatten dat, indien je een zitplaats wil en je dus moet zorgen dat 'jouw' rij sneller in kan stappen dan die aan de andere kant van de coupe, de uitstappende mensen de ruimte moeten krijgen. Maar nee hoor, elke keer zijn er weer een aantal mutsen die midden voor de deuropening blijven staan zodat de uitstappers slechts druppelsgewijs naar buiten kunnen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
De trein is vol, heel vol. Er moeten dus veel mensen uit. Uiteraard betekent dit voor de gemiddelde Nederlander niet dat je dan even plaatsmaakt, integendeel. Met een domme herkauwerige blik blijft het vee dat de trein in wil staan kijken hoe de kudde die eruit wil er niet uit kan omdat het perron volgemetseld staat met henzelf.
Niks mis met een potige arbeider met grote harige handen en/of rugquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:18 schreef Public_NME het volgende:
Dit is nou precies dé reden waarom de trein voor arbeiders is....
milieu... zo schoon zijn die dingen niet hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die discussie is voor mij gewoon niet relevant omdat het met OV of op eigen kosten is voor mij en dus OV. En dat bevalt me prima, sta ook achter het principe met mieljeu enzo maar er zijn gewoon van die dagen dat het bij 90% van de forenzen op tilt lijkt te slaan ergens en de Neanderthaler heul niet uitgestorven is
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt, terwijl ik alweer 7 jaar met de trein reis. Probeer wel natuurlijk zoveel mogelijk buiten de spits te reizen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:31 schreef JanusAnus het volgende:
Ik ga best vaak met de trein maar zo erg als TS heb ik het nog nooit meegemaakt , behalve in Berlijn. Volgens mij overdrijf je een beetje
In de spits gaat dit topic dus ook over lijkt me. Buiten de spits om is het ov wel te doen, alleen tijdensquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt, terwijl ik alweer 7 jaar met de trein reis. Probeer wel natuurlijk zoveel mogelijk buiten de spits te reizen.
Klopt, en dan ook van die nietszeggende mummelverhalen he ("Zei ze dat? Zei ze dat? Ik zal ik zeg ik zal dr. Daag liefie").quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef Roi het volgende:
Vandaag ook zo'n chick, ze schreeuwde echt door de telefoon
wedden dat de eerste klas helemaal leeg is!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:40 schreef reem het volgende:
Treinreizen in Nederland valt best wel mee, zolang we niet zo:
[ afbeelding ]
hoeven t reizen.
wat een genot!quote:
en je kan kiezen! bofkont.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:47 schreef reem het volgende:
Als ik moet kiezen tussen een NS-trein of die van ROCA dan kies ik wel voor NS hoor
Ik werd al bijna agressief door me dat wijf voor te stellen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
poezenmanden ("Dit is ook een levend wezen!")
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |