abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61939323
Ik stoor me niet snel aan mensen, maar waarom is het nou dat zodra er iets geels voorrijdt met een beperkt aantal zitplaatsen, elk fatsoen blijkbaar overboord kan bij sommige mensen?

De bloemlezing van vandaag:

De trein is vol, heel vol. Er moeten dus veel mensen uit. Uiteraard betekent dit voor de gemiddelde Nederlander niet dat je dan even plaatsmaakt, integendeel. Met een domme herkauwerige blik blijft het vee dat de trein in wil staan kijken hoe de kudde die eruit wil er niet uit kan omdat het perron volgemetseld staat met henzelf.

Na een lekker potje ellebogen slaag je er dan in om je een coupé in te wurgen. De coupé is vol, heel vol. Er moeten dus veel mensen zitten. Uiteraard is het desondanks teveel moeite om plek te maken voor het overschot aan reizigers door bijvoorbeeld rugzakken, Burger King-maaltijden, poezenmanden ("Dit is ook een levend wezen!" ) en overige have van de zittingen naast je weg te halen.

Een chagrijnig lelijk spichtig wijffie gaat een minuut met me in discussie over haar koffer. Ik moet maar staan, opdat haar koffer kan zitten. Ik help haar uiteindelijk uit de droom en de koffer netjes opzij te zetten, waarop ze me dood probeert te kijken en zuchtend en zeikend berust. De trut stapt 7 minuten verderop uit de boemel overigens na een vermakelijke worsteling met medereizigers, haar bagage en haar humeur, dus was het dat gezeik waard denk ik dan.

Had ik het al over scholieren gehad (in deze specifieke context dan, want ik heb reeds vele malen geventileerd dat ik ze in het verkeer een nekschot toewens zodra ik het wit van hun ogen zie)? Kijk, het briesende hert met de koffer is net weg, en dan zoef je lekker lezend met links van je kots op de grond en rechts een volgekwijlde (hopelijk) ruit en een ruftende prullenmand genietend van gesprekken als "Wat doe jij met Suikerfeest?" -"Neuken" richting thuis. Totdat er een brugklas à 85 dB binnenkomt en de coupé in een apenkooi verandert

Uitstappen is ook altijd een avontuur, niet in het minst omdat er altijd wel een uitgesherriede kut met bijbehorende Grasduinen-penis midden in de spits met matchende fietsen ter grootte van een Harley Davidson met zijspan op het balkon staan te trappelen om het Neerlandsch landschap nader te verkennen vanaf te pedalen of er is een kakker die zijn vouwfiets alvast tegen jouw schenen uitvouwt, of agressieve bejaarden die hun wandelstok in je mond stoppen omdat ze erin willen voordat jij eruit bent.

En dat zijn dan dezelfde bejaarden die bevend in de lens van de camera waterogend vertellen "dat het toch wat is tegenwoordig". Waar gaat in godsnaam die knop om bij mensen in de trein? Wekt het geel een petit mal op ofzo?

En ja, OV maar het is gratis en ik sta nooit in de file dus laten we dat rondje even overslaan, kee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 26-09-2008 22:11:19 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61939341
quote:
En ja, OV maar het is gratis en ik sta nooit in de file dus laten we dat rondje even overslaan, kee?
Whehe, maar wel in een overvolle trein . Daar sta ik dan weer niet in als ik lekker alleen in m'n wagentje aan het rijden ben .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_61939372
ZOooooo herkenbaar...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61939413
goed topic
pi_61939449
Ts kan er niet m.... ( maak zelf maar af ivm modjes en kwaliteituser )
pi_61939464
Leuk.
pi_61939476
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Tsja, eens in de zoveel jaar heb ik de neiging om de auto te laten staan en de trein te nemen. Echter elke keer kom ik jouw situatieschets tegen en huppel de dag erna weer vrolijk naar mijn auto om met en bijzonder goed humeur de volgende paar jaar weer achteraan te sluiten voor de Coentunnel...

Elke plek waar veel mensen samenkomen is per definitie al een plek vol met idioten, minderwaardigen, debielen en ander gespuis...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_61939494
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

Whehe, maar wel in een overvolle trein . Daar sta ik dan weer niet in als ik lekker alleen in m'n wagentje aan het rijden ben .
Nee klopt, maar die discussie is voor mij gewoon niet relevant omdat het met OV of op eigen kosten is voor mij en dus OV. En dat bevalt me prima, sta ook achter het principe met mieljeu enzo maar er zijn gewoon van die dagen dat het bij 90% van de forenzen op tilt lijkt te slaan ergens en de Neanderthaler heul niet uitgestorven is
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:19:40 #9
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_61939503
Gegronde klacht!
Ik moet ook meerdere malen per week in het veetransport staan. Het lijkt wel een deportatie naar een plek die beroemd was in de jaren 40-45.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:21:21 #10
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_61939546
Gelukkig zit ik altijd in een redelijk rustige trein. Verder heb ik ook altijd m'n tas op de stoel naast me liggen. Als iemand vraagt haal ik hem gerust weg heur, geen probleem.
pi_61939613
Deze week trouwens ook 20 minuten vertraging omdat een stel zwartrijders weigerde te vertrekken. 2 maanden terug ook al, en toen hadden de leukerds in dezelfde moeite ook even de conducteur beroofd. Echt heel zielig, zo'n tenger oud menneke dat tegen zijn pensioen aanzat dat lijkbleek komt vertellen dat ie niet verder durft.
pi_61939618
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Baasvaak. het volgende:
Gegronde klacht!
Ik moet ook meerdere malen per week in het veetransport staan. Het lijkt wel een deportatie naar een plek die beroemd was in de jaren 40-45.
Alleen ben je nu blij dat je er uit kunt.

Goede klacht trouwens!
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:29:26 #13
3767 Herald
Come get some
pi_61939731
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Deze week trouwens ook 20 minuten vertraging omdat een stel zwartrijders weigerde te vertrekken.
20 minuten vertraging in een week, ik wou dat ik dat had. Ik moet met het vijfvoudige doen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:30:44 #14
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_61939761
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Roei het volgende:

[..]

Alleen ben je nu blij dat je er uit kunt.

Goede klacht trouwens!
Toen konden ze er ook uit.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:31:47 #15
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61939789
Ik ga best vaak met de trein maar zo erg als TS heb ik het nog nooit meegemaakt , behalve in Berlijn. Volgens mij overdrijf je een beetje
pi_61939835
Herkenbaar
pi_61939972
Vooral die fietsen ja
kaasboer
pi_61940317
Puike OP, mijn complimenten TS
Ga weg
pi_61940384
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Herald het volgende:

[..]

20 minuten vertraging in een week, ik wou dat ik dat had. Ik moet met het vijfvoudige doen.
Vertragingen maken dan ook geen deel uit van mijn klacht
Bijna nooit vertraging, zo'n beetje alleen als er iemand onderligt (3x in 1,5 jr tot nu toe)
pi_61940559
Als je nou gewoon een intercity neemt heb je niet zoveel problemen met in- en uitstappen omdat dat toch in grote groepen gebeurt...
gr gr
pi_61940580
Autisme is een bitch.
pi_61940594
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
Autisme is een bitch.
ja dat dus,
bang zijn voor grote groepen mensen..
gr gr
pi_61941012
Die treinen met coupe's .