quote:
Moor schreef op 28 November 1999 @ 17:18 in Topic: "BB: het slechtste script ooit geschreven" (misschien kan iemand een 'stellige smiley' ontwerpen, dan plaats ik die als waarschuwing bij mijn volgende posts - bij voorbaat dank)
Nou Moor , hier mijn poging :
Ik leef nog. Ik -denk- nog aan smileypagina's uitbreiden. Ik denk nog over smilies. Ik denk helemaal smiley de laatste tijd. En afstuderen.
quote:
op 12-01-1999 om 12:53 AM schreef JayBee het volgende: Ik leef nog. Ik -denk- nog aan smileypagina's uitbreiden. Ik denk nog over smilies. Ik denk helemaal smiley de laatste tijd. En afstuderen.
hahaha :

Mag ik al die smilies elders in het forum gebruiken of berust er en copyright op???
Maar je moet niet zoals R@b ze op je eigen homepage zetten... (tenzij je het netjes vraagt)
Greetinx [eNeRGy]
ff weer naar de kop van de lijst
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 02 December 1999).]
Smiley-freaks, ik werd een beetje gek van het typen, linkie kopieren, typen, fout, opnieuw!!
Ik heb dus ff een mini-explorer gebouwd met een hoop smileys, waarmee je in 1 keer de GOEDE link in je clipboard kan zetten, om die vervolgens in je post te plakken, als smiley, of als smilink (smiley met link).
Heb em zelf alleen maar getest met win2k/ie5/800*600, en ik heb dus testers nodig voor win95/98, NT, andere resoluties. Volgens Delphi 5 werkt ie alleen met Explorer 4 of hoger, maar als iemand met netscape 't een keer wil proberen, graag!
Dit is alleen een testversie die naar mijn eigen homepage linkt, voor de RC1 (hehe
) wil ik ook contact met iemand die langdurige beschikbaarheid van 'linkbare' webruimte heeft (Danny??) en daarmee controle over de smileys die gebruikt kunnen worden.
Mail of ICQ me ff aub.
[Dit bericht is gewijzigd door Nike (Datum 18 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Nike (Datum 18 December 1999).]
quote:
op 12-17-1999 om 07:04 PM schreef itsgreen het volgende:
test
[img]http://62.108.13.132/test1/logo2.gif[img]
sowry dat het een wat groot plaatje is kan je die ook resizen? dat ie bv de helft kleiner is?
Je was de slash aan het einde vergeten moet
[ img ] PLaatje [ /img ] zijn Maar dan zonder de spaties
[/b]
[Dit bericht is gewijzigd door Marcel (Datum 23 December 1999).]
quote:
op 12-21-1999 om 02:37 PM schreef Knut het volgende:
Je was de slash aan het einde vergeten moet
[ img ] PLaatje [ /img ] zijn Maar dan zonder de spaties
Misschien een beetje off-topic, maar jij schijnt het te weten: Knut, hoe krijg ik zo'n blits paars denk tekstje?
-------------
Ik heb gevraagd...
gewoon [ me ............... ] typen
zonder spaties en de puntjes is jouw text.
de me word vevangen door je eigen nick Bertje bij jou dus.
* Knut kan het ook nog combineren.
------------------
Hopen doet mogelijkheden Vermoeden
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 24 December 1999).]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |