Post hier je nieuwe smilies, je mening over smilies, ideeen voor smilies en zo voort.
© JayBee 1999
------------------
Alle icons die hier worden gepost mogen gebruikt worden BINNEN dit forum.
Als je icoontje van een andere pagina haalt, zet er even de URL bij, dit geeft niet alleen leuke links die wij ook kunnen bezoeken, het is ook volgens de Netiquetten.
Een icoontje is het beste te maken met een tekenprogramma zoals Paint Shop Pro.
Wil je dat je icoontje kans maakt op plaatsing in de standaardlijst van FOK!zine, zorg ervoor dat ze niet groter zijn dan 25x25 pixels.
Een overzicht van reeds gemaakte icoontjes + een beschrijving hoe je ze moet gebruiken, zie:
http://www.casema.net/~ht120/SmileyPage/index.html
© [eNeRGy] 1999
(PS. Natuurlijk mag je een icoontje ook buiten dit forum gebruiken, maar vraag het even aan de maker)
------------------
Misschien dat we de Nieuwe Smilies topics wat eerder moeten afsluiten dan pas op de 50 berichtjes. Ze zijn namelijk soms zo'n hel om in te laden. Ik moet meestal 3 of 4 keer reload doen voordat het binnenhalen totaan de laatste post gelukt is.
Wat mij betreft gaan we naar 'Nieuwe smilies X' wie hem et eerst opent met een mooie nieuwe smiley bovenaan heeft gewonnen.
© JayBee 1999
------------------
Zo, geen mooie smiley JayBee (sorry) maar ik denk dat het een goed idee is om eerder een topic te sluiten. Met mijn kabel is het niet zo'n probleem, maar ik schrik nu al voor de mensen met een 14k4
Veel plezier met posten allemaal !
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 26 November 1999).]
Een overzicht van de eerste 100 gemaakte icoontjes + een beschrijving hoe je ze moet gebruiken, zie: http://www.casema.net/~ht120/SmileyPage/index.html
[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 26 November 1999).]
Ik heb weer contact gehad met Bully© en we zijn op weg naar de smilies 101 tot 125 en verder. Die komen dan op zijn homepage-ruimte. De smilies 1 tot 100 blijven op mijn homepage ruimte, om te voorkomen dat er allemaal links naar plaatjes kapot gaan hier op Het is weer bijna weekend, dus dan kan er weer wat geklust worden. Niet tot 5 uur 's nachts want mijn moeder komt op bezoek.
eNeRGy, in je post hierboven mist een . Ik typte 'Een dubbele punt met een haakje sluiten geeft
'. Door het copy/pasten is die smiley weggevallen en is het meteen erg onduidelijk waar die zin op slaat. Bovendien heeft Danny de sinterklaas smiley niet zelf gemaakt (dat was GHaven) maar dat wordt hierboven wel gesuggereerd. Om het kloppend te houden zou die vermelding naar de Sint-smiley beter weggelaten kunnen worden. Zwarte Piet was wel van onze opper goeroe. Als je wil, kun je dat ff wijzigen? Lekker lange intro post by the way.
Over de grootte van een smiley: gifjes van 25x25 (als het een goed doel dient - animatie of zo) hebben ook een goeie kans te worden opgenomen, hoor.
En over het © tekentje. Ik sta er niet op dat ik vermeld word. Maar als je voor (c)Jaybee een echt copyright tekentje zou willen zetten, dan kan dat door ampersand (da's dus 't en-tekentje)copy in je post te typen.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]
(Nou nog zelf smilies maken) als je geen mogelijkheid hebt om ze zelf op www te plaatsen dan mogen ze ook naar mij gemaild worden, dan komt het ook allemaal goed. Creatievelingen: hou je niet in!
Jaybee , ik heb de kerstsmiley opnieuw gemaakt , animatie knipoog en zijn mutske mooier gemaakt !
ik hou van smileys ik wordt er helemaal vrolijk van
------------------
Ben wel dom, maar niet Blond
[Dit bericht is gewijzigd door Tha Poeroet (Datum 28 November 1999).]
Ik hoop het maar...
Is de intro te lang?
ik denk dat een goede uitleg geen kwaad kan, en bij de dag/nacht streams is ook altijd een lange intro...
Greetinx [eNeRGy]
quote:
op 11-26-1999 om 02:46 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Pinball , ik heb geloof ik gewisseld van color tussen het 2e en 3e lijntje heb ik een ander gepakt wat ook was maar in het nieuwe niet meer.
???? ???? Of heb ik teveel w..hipsy gedronken om goed te kunnen quoten?
Anyway, bedankt voor de tip, ik ga morgen even kijken of 't bij mijn giffie ook werkt.
------------------
Elvis has left the building!
[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 27 November 1999).]
Of reclame te maken voor deze fantastische site ?
Gebruik dan vanaf nu dit icoontje :
gebaseerd op real player
Of zijn er nog DOS liefhebbers ?
gebaseerd op icoon uit win2000
Altijd al willen weten wat er in dat gele puntje zit ??? (Een beetje te groot) :
gebaseerd op ICQ
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 27 November 1999).]
Greetinx [eNeRGy]
hmmmmm , de kleuren zijn weg ...... zijn muts en sjaal moeten rood zijn en zwarte ogen
het moet trouwens een smiley die in de kou ademt en een wolk condens veroorzaakt voorstellen. Ik vind het zelf meer een sneeuwpop die niet kan niezen voorstellen..... niet echt goed gelukt eigenlijk (op de kleuren na , die verander ik nog wel, is errortje in pallet gebruik 2e keer al trouwens)
nou , deze niet standaard smiley heb ik ook gelinkt !
Er komt wel een rouw randje om de link heen , ff met Danny over hebben , dat hij het veranderd in een roosjesrandje ofzo
Bavaria , en dat voor iemand vanuit Laarbeek ? hahahahaha , jaja kwaliteit spreid zich uit.....
Ik zit ook aan de bavaria , alleen niet de Bok
toch ff proberen om naar 3e te linken
je smiley link hieronder klopt niet helemaal , er moet 1 url-http vanaf
ik zie dat je van bier houdt Pinball , je moet Delirium Tremens eens proberen , triple bier uit bels , MIJN FAVORIET .. echt dat is de top in bier mannekke !!!!!
grimbergen optimo bruno is maar standaard mannekke !!!maar als ge bruin bier wilt : ik heb nu Aerts 1900 , heel goed te drinken maar beter : Chimay capsule Blue
ken je trouwens kwak ? das nu een lekker biertje voor gewoon ff tussendoor.
Duvel is gemiddeld , Hertog Jan grand prestige is inderdaad het betere werk !!
Quake3 smiley ..... hmmmmmmm gaat denk ik wel , Age of kings (AoE II) ...... wordt moeilijker .... hoewel , smiley met Romeinse helm ?
[Dit bericht is gewijzigd door Nike (Datum 18 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Nike (Datum 17 December 1999).]
quote:
Moor schreef op 28 November 1999 @ 17:18 in Topic: "BB: het slechtste script ooit geschreven" (misschien kan iemand een 'stellige smiley' ontwerpen, dan plaats ik die als waarschuwing bij mijn volgende posts - bij voorbaat dank)
Nou Moor , hier mijn poging :
Ik leef nog. Ik -denk- nog aan smileypagina's uitbreiden. Ik denk nog over smilies. Ik denk helemaal smiley de laatste tijd. En afstuderen.
quote:
op 12-01-1999 om 12:53 AM schreef JayBee het volgende: Ik leef nog. Ik -denk- nog aan smileypagina's uitbreiden. Ik denk nog over smilies. Ik denk helemaal smiley de laatste tijd. En afstuderen.
hahaha :
Mag ik al die smilies elders in het forum gebruiken of berust er en copyright op???
Maar je moet niet zoals R@b ze op je eigen homepage zetten... (tenzij je het netjes vraagt)
Greetinx [eNeRGy]
ff weer naar de kop van de lijst
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 02 December 1999).]
Smiley-freaks, ik werd een beetje gek van het typen, linkie kopieren, typen, fout, opnieuw!!
Ik heb dus ff een mini-explorer gebouwd met een hoop smileys, waarmee je in 1 keer de GOEDE link in je clipboard kan zetten, om die vervolgens in je post te plakken, als smiley, of als smilink (smiley met link).
Heb em zelf alleen maar getest met win2k/ie5/800*600, en ik heb dus testers nodig voor win95/98, NT, andere resoluties. Volgens Delphi 5 werkt ie alleen met Explorer 4 of hoger, maar als iemand met netscape 't een keer wil proberen, graag!
Dit is alleen een testversie die naar mijn eigen homepage linkt, voor de RC1 (hehe ) wil ik ook contact met iemand die langdurige beschikbaarheid van 'linkbare' webruimte heeft (Danny??) en daarmee controle over de smileys die gebruikt kunnen worden.
Mail of ICQ me ff aub.
quote:
op 12-17-1999 om 07:04 PM schreef itsgreen het volgende:
test
[img]http://62.108.13.132/test1/logo2.gif[img]
sowry dat het een wat groot plaatje is kan je die ook resizen? dat ie bv de helft kleiner is?
Je was de slash aan het einde vergeten moet
[ img ] PLaatje [ /img ] zijn Maar dan zonder de spaties
[/b]
[Dit bericht is gewijzigd door Marcel (Datum 23 December 1999).]
quote:
op 12-21-1999 om 02:37 PM schreef Knut het volgende:
Je was de slash aan het einde vergeten moet
[ img ] PLaatje [ /img ] zijn Maar dan zonder de spaties
Misschien een beetje off-topic, maar jij schijnt het te weten: Knut, hoe krijg ik zo'n blits paars denk tekstje?
-------------
Ik heb gevraagd...
gewoon [ me ............... ] typen
zonder spaties en de puntjes is jouw text.
de me word vevangen door je eigen nick Bertje bij jou dus.
* Knut kan het ook nog combineren.
------------------
Hopen doet mogelijkheden Vermoeden
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 24 December 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |