abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 1999 @ 07:34:00 #1
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_224042
UBB staat voor Ultimate Bulletin Board. je kunt er onder andere images mee in de tekst van een post plaatsen.
Een speciale vorm van images die je in een post kunt gebruiken zijn smilies, dit zijn kleine gele (meestal) lachende icoontjes waarmee je je stemming, humeur e.d. kunt aangeven. Op dit forum zijn er een aantal met korte toetsaanslagen te verkrijgen (de standaard smilies van FOK!zine). Een dubbele punt met een haakje sluiten er achter geeft

Post hier je nieuwe smilies, je mening over smilies, ideeen voor smilies en zo voort.

© JayBee 1999

------------------

Alle icons die hier worden gepost mogen gebruikt worden BINNEN dit forum.
Als je icoontje van een andere pagina haalt, zet er even de URL bij, dit geeft niet alleen leuke links die wij ook kunnen bezoeken, het is ook volgens de Netiquetten.

Een icoontje is het beste te maken met een tekenprogramma zoals Paint Shop Pro.

Wil je dat je icoontje kans maakt op plaatsing in de standaardlijst van FOK!zine, zorg ervoor dat ze niet groter zijn dan 25x25 pixels.

Een overzicht van reeds gemaakte icoontjes + een beschrijving hoe je ze moet gebruiken, zie:
http://www.casema.net/~ht120/SmileyPage/index.html

© [eNeRGy] 1999

(PS. Natuurlijk mag je een icoontje ook buiten dit forum gebruiken, maar vraag het even aan de maker)

------------------

Misschien dat we de Nieuwe Smilies topics wat eerder moeten afsluiten dan pas op de 50 berichtjes. Ze zijn namelijk soms zo'n hel om in te laden. Ik moet meestal 3 of 4 keer reload doen voordat het binnenhalen totaan de laatste post gelukt is.
Wat mij betreft gaan we naar 'Nieuwe smilies X' wie hem et eerst opent met een mooie nieuwe smiley bovenaan heeft gewonnen.

© JayBee 1999

------------------

Zo, geen mooie smiley JayBee (sorry) maar ik denk dat het een goed idee is om eerder een topic te sluiten. Met mijn kabel is het niet zo'n probleem, maar ik schrik nu al voor de mensen met een 14k4

Veel plezier met posten allemaal !

Greetinx [eNeRGy]

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 26 November 1999).]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_224043
Pinball , ik heb geloof ik gevonden waarom mijn lijntje verdween ,ik denk dat ik heb gewisseld van color palet tussen het 2e en 3e frame .En dat lijntje heb ik uit een ander hokje gepakt wat ook zwart was maar in het nieuwe palet niet meer.

Een overzicht van de eerste 100 gemaakte icoontjes + een beschrijving hoe je ze moet gebruiken, zie: http://www.casema.net/~ht120/SmileyPage/index.html

vrijdag 26 november 1999 @ 16:14:00 #3
627 Willy
Koekenbakker
pi_224044
Hoe moet ik een verwijzing maken naar een plaatje in de text?
Sorry dat leg je net uit!

[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 26 November 1999).]

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224045
Da's een link naar de eerste honderd verzamelde smilies, Guus. Ik denk dat we ondertussen wel aardig in de tweehonderd zitten.

Ik heb weer contact gehad met Bully© en we zijn op weg naar de smilies 101 tot 125 en verder. Die komen dan op zijn homepage-ruimte. De smilies 1 tot 100 blijven op mijn homepage ruimte, om te voorkomen dat er allemaal links naar plaatjes kapot gaan hier op Het is weer bijna weekend, dus dan kan er weer wat geklust worden. Niet tot 5 uur 's nachts want mijn moeder komt op bezoek.

eNeRGy, in je post hierboven mist een . Ik typte 'Een dubbele punt met een haakje sluiten geeft '. Door het copy/pasten is die smiley weggevallen en is het meteen erg onduidelijk waar die zin op slaat. Bovendien heeft Danny de sinterklaas smiley niet zelf gemaakt (dat was GHaven) maar dat wordt hierboven wel gesuggereerd. Om het kloppend te houden zou die vermelding naar de Sint-smiley beter weggelaten kunnen worden. Zwarte Piet was wel van onze opper goeroe. Als je wil, kun je dat ff wijzigen? Lekker lange intro post by the way.

Over de grootte van een smiley: gifjes van 25x25 (als het een goed doel dient - animatie of zo) hebben ook een goeie kans te worden opgenomen, hoor.

En over het © tekentje. Ik sta er niet op dat ik vermeld word. Maar als je voor (c)Jaybee een echt copyright tekentje zou willen zetten, dan kan dat door ampersand (da's dus 't en-tekentje)copy in je post te typen.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_224046
En ik maak me schuldig aan een dubbele post. Mooie kans om vanavond hier nog een nieuwe smiley in te kunnen squeezen.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]

vrijdag 26 november 1999 @ 17:22:00 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224047
Ik begin hem door te krijgen ! Dankzij Energy! Bully en Jaybee Thanx!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_224048
Go Machiel!

(Nou nog zelf smilies maken) als je geen mogelijkheid hebt om ze zelf op www te plaatsen dan mogen ze ook naar mij gemaild worden, dan komt het ook allemaal goed. Creatievelingen: hou je niet in!

pi_224049
Als eerbetoon aan de eend waar het allemaal mee begon (zijn sinterklaas smiley)

Jaybee , ik heb de kerstsmiley opnieuw gemaakt , animatie knipoog en zijn mutske mooier gemaakt !

vrijdag 26 november 1999 @ 18:37:00 #9
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_224050
jeh poging 10 om een smile in mijn berichtje te zetten

ik hou van smileys ik wordt er helemaal vrolijk van
------------------
Ben wel dom, maar niet Blond

[Dit bericht is gewijzigd door Tha Poeroet (Datum 28 November 1999).]

Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_224051
Gelukt! Gefeliciteerd.

Groetjes van een grte smiley-fan.

vrijdag 26 november 1999 @ 23:56:00 #11
653 [eNeRGy]
pi_224052
Zo beter JayBee?

Ik hoop het maar...

Is de intro te lang?

ik denk dat een goede uitleg geen kwaad kan, en bij de dag/nacht streams is ook altijd een lange intro...

Greetinx [eNeRGy]

zaterdag 27 november 1999 @ 02:12:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_224053
quote:
op 11-26-1999 om 02:46 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Pinball , ik heb geloof ik gewisseld van color tussen het 2e en 3e lijntje heb ik een ander gepakt wat ook was maar in het nieuwe niet meer.

???? ???? Of heb ik teveel w..hipsy gedronken om goed te kunnen quoten?

Anyway, bedankt voor de tip, ik ga morgen even kijken of 't bij mijn giffie ook werkt.

------------------
Elvis has left the building!

[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 27 November 1999).]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 27 november 1999 @ 03:13:00 #13
653 [eNeRGy]
pi_224054
Zin om te schelden ?

Of reclame te maken voor deze fantastische site ?

Gebruik dan vanaf nu dit icoontje :

gebaseerd op real player

Of zijn er nog DOS liefhebbers ?

gebaseerd op icoon uit win2000

Altijd al willen weten wat er in dat gele puntje zit ??? (Een beetje te groot) :

gebaseerd op ICQ

Greetinx [eNeRGy]

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 27 November 1999).]

zaterdag 27 november 1999 @ 12:51:00 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224055
Die icqsmile is echt gaaf Ene rgy, nu zie ik in t midden van t icq teken altijd een smiley dat is een openbaring voor mijen morgen is de weer jarig en gaan de en weer flink aan de slag
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_224056
ff weer bovenaan zetten ......
  zondag 28 november 1999 @ 01:46:00 #16
653 [eNeRGy]
pi_224057
Helaas dat het palet van een animated gif het niet aankan :

Greetinx [eNeRGy]

pi_224058
jaaaaaaaa , energy , die is zo .... zo ..... zo ...... BIANCA , weet je wel .....lekker spygedelisj (psygedelisch?) te gek mooie kleuren man ......en dat zonder joint ......

hmmmmm , de kleuren zijn weg ...... zijn muts en sjaal moeten rood zijn en zwarte ogen

het moet trouwens een smiley die in de kou ademt en een wolk condens veroorzaakt voorstellen. Ik vind het zelf meer een sneeuwpop die niet kan niezen voorstellen..... niet echt goed gelukt eigenlijk (op de kleuren na , die verander ik nog wel, is errortje in pallet gebruik 2e keer al trouwens)

pi_224059
Hoe jullie het doen weet ik niet (wil ik ook niet weten, ik zit nu al te veel achter mijn computer), maar ben wel onder de indruk van wat er allemaal mogelijk is.
Schrijf dit eigenlijk alleen maar om topic weer boven aan te zetten, in de hoop dat er misschien weer wat nieuwe kunststukjes bij komen.
  maandag 29 november 1999 @ 00:16:00 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_224060
Kwam er net (per ongeluk) achter dat je de standaard smileys van FOK! ook kan linken

[ url=http://www.fokzine.net ] : ) [ /url ]

Zonder de spaties

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_224061
Weer aan de Talisker gezeten Pinball ?

nou , deze niet standaard smiley heb ik ook gelinkt !
Er komt wel een rouw randje om de link heen , ff met Danny over hebben , dat hij het veranderd in een roosjesrandje ofzo

Bavaria , en dat voor iemand vanuit Laarbeek ? hahahahaha , jaja kwaliteit spreid zich uit.....
Ik zit ook aan de bavaria , alleen niet de Bok

toch ff proberen om naar 3e te linken

je smiley link hieronder klopt niet helemaal , er moet 1 url-http vanaf

ik zie dat je van bier houdt Pinball , je moet Delirium Tremens eens proberen , triple bier uit bels , MIJN FAVORIET .. echt dat is de top in bier mannekke !!!!!

grimbergen optimo bruno is maar standaard mannekke !!!maar als ge bruin bier wilt : ik heb nu Aerts 1900 , heel goed te drinken maar beter : Chimay capsule Blue

maandag 29 november 1999 @ 00:26:00 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_224062
Bavaria tarwebok vandaag !!
Ook errug lekker!
  maandag 29 november 1999 @ 00:56:00 #22
242 Pinball
Electric Monk
pi_224063
Standaard????
Hopelijk is delirium tremens een fles dalwhinnie on XTC met een vleugje prozac, anders ga ik serieus aan je braboschap twijfelen
pi_224064
mijn halve familie woont in belgie , en ik weet echt wel wat ik daar moet drinken !!!!!
pils : Christal alken , triple : Delirium Tremens en bruin Chimay blauw !!!!!!!

ken je trouwens kwak ? das nu een lekker biertje voor gewoon ff tussendoor.

Duvel is gemiddeld , Hertog Jan grand prestige is inderdaad het betere werk !!
Quake3 smiley ..... hmmmmmmm gaat denk ik wel , Age of kings (AoE II) ...... wordt moeilijker .... hoewel , smiley met Romeinse helm ?

pi_224065
ff testen. [IMG]http://www.list-us.com/creatures/pikaballonhead.gif [/IMG]

[Dit bericht is gewijzigd door Nike (Datum 18 December 1999).]

Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

pi_224066
ff testen.
------------------
Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

[Dit bericht is gewijzigd door Nike (Datum 17 December 1999).]

Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

maandag 29 november 1999 @ 16:45:00 #26
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_224067
Sorrie Broertje,
maar je doet het echt fout, je had beter naar mij moeten luisteren.
Anders zeg ik het tegen en

Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_224068
quote:
Moor schreef op 28 November 1999 @ 17:18 in Topic: "BB: het slechtste script ooit geschreven" (misschien kan iemand een 'stellige smiley' ontwerpen, dan plaats ik die als waarschuwing bij mijn volgende posts - bij voorbaat dank)

Nou Moor , hier mijn poging :

pi_224069
Vol trots iets dat een smiley had kunnen zijn:

Ik leef nog. Ik -denk- nog aan smileypagina's uitbreiden. Ik denk nog over smilies. Ik denk helemaal smiley de laatste tijd. En afstuderen.

pi_224070
hier een bartsmit plaatje
Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

pi_224071
quote:
op 12-01-1999 om 12:53 AM schreef JayBee het volgende: Ik leef nog. Ik -denk- nog aan smileypagina's uitbreiden. Ik denk nog over smilies. Ik denk helemaal smiley de laatste tijd. En afstuderen.

hahaha :

pi_224072
Lache al die smilies..keep up the good work!

Mag ik al die smilies elders in het forum gebruiken of berust er en copyright op???

donderdag 2 december 1999 @ 12:05:00 #32
653 [eNeRGy]
pi_224073
Binnen het forum ben je vrij ze te gebruiken,

Maar je moet niet zoals R@b ze op je eigen homepage zetten... (tenzij je het netjes vraagt)

Greetinx [eNeRGy]

ff weer naar de kop van de lijst

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 02 December 1999).]

maandag 6 december 1999 @ 00:36:00 #33
242 Pinball
Electric Monk
pi_224074
FF Bovenaan zetten!

Smiley-freaks, ik werd een beetje gek van het typen, linkie kopieren, typen, fout, opnieuw!!
Ik heb dus ff een mini-explorer gebouwd met een hoop smileys, waarmee je in 1 keer de GOEDE link in je clipboard kan zetten, om die vervolgens in je post te plakken, als smiley, of als smilink (smiley met link).

Heb em zelf alleen maar getest met win2k/ie5/800*600, en ik heb dus testers nodig voor win95/98, NT, andere resoluties. Volgens Delphi 5 werkt ie alleen met Explorer 4 of hoger, maar als iemand met netscape 't een keer wil proberen, graag!

Dit is alleen een testversie die naar mijn eigen homepage linkt, voor de RC1 (hehe ) wil ik ook contact met iemand die langdurige beschikbaarheid van 'linkbare' webruimte heeft (Danny??) en daarmee controle over de smileys die gebruikt kunnen worden.

Mail of ICQ me ff aub.

pi_224075
ff testje van smiley linker

------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 06 December 1999).]

pi_224076

Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

pi_224077
test
[img]http://62.108.13.132/test1/logo2.gif[img]
sowry dat het een wat groot plaatje is kan je die ook resizen? dat ie bv de helft kleiner is?
pi_224078
5 keer raden en idd het werkt nie
pi_224079
test test:

Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

pi_224080
test:
[IMG][/IMG]
Kattenweb, alles over katten en katachtigen.
http://katten.huisdier.net

pi_224081
quote:
op 12-17-1999 om 07:04 PM schreef itsgreen het volgende:
test
[img]http://62.108.13.132/test1/logo2.gif[img]
sowry dat het een wat groot plaatje is kan je die ook resizen? dat ie bv de helft kleiner is?

Je was de slash aan het einde vergeten moet
[ img ] PLaatje [ /img ] zijn Maar dan zonder de spaties

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 23 december 1999 @ 13:46:00 #41
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_224082
Sjoerd Smilie

[/b]

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel (Datum 23 December 1999).]

Back On track<P>
  donderdag 23 december 1999 @ 15:26:00 #42
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_224083
quote:
op 12-21-1999 om 02:37 PM schreef Knut het volgende:

Je was de slash aan het einde vergeten moet
[ img ] PLaatje [ /img ] zijn Maar dan zonder de spaties

Misschien een beetje off-topic, maar jij schijnt het te weten: Knut, hoe krijg ik zo'n blits paars denk tekstje?

-------------

Ik heb gevraagd...

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_224084
* Guus Muisarm weet dat ook.

gewoon [ me ............... ] typen

zonder spaties en de puntjes is jouw text.
de me word vevangen door je eigen nick Bertje bij jou dus.

pi_224085
* Nike en hoe moet je dat dik gedrukte typen.
Ik Hou Van Jou
Ik Blijf Je Trouw
Tot Ik Van Een Ander Hou

pi_224086
Dat doe je door [ b] tekst [ /b] te doen maar dan zonder de spaties achter de [ Nike
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224087
Dik = [ b] dik [ /b ]
Schuin = [ i ] schuin [ /i ]
* Knut denkt.

= [ me denkt ]

* Knut kan het ook nog combineren.

------------------
Hopen doet mogelijkheden Vermoeden

Knut's Page

[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 24 December 1999).]

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 24 december 1999 @ 16:21:00 #47
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224088
In verband met de lange laadtijd graag evt verder in een nummer 7
The Bitch is Back!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')