Ik zit gewoon nog op school, hoorrrrr.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:16 schreef Devvie het volgende:
Ik zie TS wel eens staan en dan denk ik echt:afgekeurde kutscotoe
http://www.grapjas-online.nlquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:24 schreef mrfool het volgende:
waar kan je een grapjas eigenlijk kopen? heb een nieuwe winterjas nodig...
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:34 schreef Emimich het volgende:
Dit topic gaat hem niet worden, dus ik zal hem maar weer eens redden.![]()
Het nieuwe bazenplaatje (uiteraard een foto van TS):
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan van die kuthonden die topics openen zoals deze: stadswachtquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog op school, hoorrrrr.
Ik heb echt een schijthekel aan die internethelden, die proberen grappig te zijn door met van die bullshitinfo aan komen zetten, maar het lukt ze eigenlijk nooit.Je kent het.
Klacht: internethelden.
opleiding: Geen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog op school, hoorrrrr.
Ik heb echt een schijthekel aan die internethelden, die proberen grappig te zijn door met van die bullshitinfo aan komen zetten, maar het lukt ze eigenlijk nooit.Je kent het.
Klacht: internethelden.
Ze hangen naast de lolbroeken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:24 schreef mrfool het volgende:
waar kan je een grapjas eigenlijk kopen? heb een nieuwe winterjas nodig...
Zomg is dat het broertje van Gordon ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:34 schreef Emimich het volgende:
Dit topic gaat hem niet worden, dus ik zal hem maar weer eens redden.![]()
Het nieuwe bazenplaatje (uiteraard een foto van TS):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |