Lijkt me wel, hij werd geintroduceerd en hij bevestigde alleen maar de hij inderdaad zo heette als dat hij geintroduceerd werd. Volgens mij heeft hij veel plezier gehad bij het maken van deze docu.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie verslagen Aoristus![]()
Voor Flying on One Engine zijn nog kaarten op vrijdag !
De maker heeft het in ieder geval naar z'n zin in onze stad![]()
Vraag aan de kassausers: "Zijn er veel kaarten over, gecanceld, nog op de gok te krijgen ?"
Nee, vol is dit jaar voor bezoekers ook echt meestal vol, in verband met de internet kaartverkoop.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie verslagen Aoristus![]()
Voor Flying on One Engine zijn nog kaarten op vrijdag !
De maker heeft het in ieder geval naar z'n zin in onze stad![]()
Vraag aan de kassausers: "Zijn er veel kaarten over, gecanceld, nog op de gok te krijgen ?"
Ik heb jou ook nog steeds niet (bewust) gezien. Ligt aan jou, ik ben al eens met UIO wezen kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:47 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Nee, vol is dit jaar voor bezoekers ook echt meestal vol, in verband met de internet kaartverkoop.
Op de dag VOOR de docu, om 12 uur 's middags komt er nog wel eens een slootje vrij (lees: 5) en heel soms een uur van tevoren. Meestal heeft het weinig zin. Tip: alles in Tuschinsky 1 zijn meestal nog kaarten voor.
Vandaag was het vre-se0lijk druk en onderbezet, ik was werkelijk bekaf. En nog steeds UIO niet gezien dit festival, dat kan toch niet jongens!
Ik wil volgend jaar voor het eerst ook docus gaan bekijken, wanneer begint ongeveer de internet kaartverkoop.. en kan je dan een kaartje kopen voor 1 docu, of dat je alle docus kan bekijken?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:47 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Nee, vol is dit jaar voor bezoekers ook echt meestal vol, in verband met de internet kaartverkoop.
Op de dag VOOR de docu, om 12 uur 's middags komt er nog wel eens een slootje vrij (lees: 5) en heel soms een uur van tevoren. Meestal heeft het weinig zin. Tip: alles in Tuschinsky 1 zijn meestal nog kaarten voor.
Vandaag was het vre-se0lijk druk en onderbezet, ik was werkelijk bekaf. En nog steeds UIO niet gezien dit festival, dat kan toch niet jongens!
Onbegrijpelijk. Ben nu al vele malen langs de kassa's geweest en niet één keer heb ik je gezien.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:47 schreef marsterretje het volgende:
Zaalwacht. Dan zie je sowieso de films in jouw zaal. Plus ik neem altijd tijdens de idfa vrij van werk dus ik heb buiten m'n diensten om veel tijd. Tel daarbij op dat je als zaalwacht de andere zaalwachten kent en je begrijpt bij wie de onvermijdelijke lege plekken van een uitverkochte zaal als eerste terechtkomen. Het is dan wel de norm dat je de dienstdoende zaalwacht even helpt met controleren van kaartjes en zo. Ik heb overigens in 99% van de gevallen gewoon een kaartje. Als we bij de kassa te horen krijgen dat een zaal uitverkocht is, kiezen we gewoon een andere docu uit. Grote kans dat je de eerste keuze op een ander moment toch wel ziet.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:11 schreef alexis_ het volgende:
UIO_AMS , wat doe je voor functie op idfa dat je zoveel films ziet?
Overdag en doordeweeks heb je grote kans dat een zaal niet uitverkocht is. En een dag voor de voorstelling gaan de laatste kaarten in de vrije verkoop. Maar dat wist je als kassamedewerkster natuurlijk ook wel.quote:Het festival is alweer bijna afgelopen en ik heb nog maar 2 films gezien. Ik baal er wel een beetje van...
Was een host voor het première-publiek van die film. Een zelden op het IDFA vertoonde stoet van hoge hakken, parfum, bontjes, dikke lagen make-up en BN-ers in allerlei soorten en maten langs zien komen. En natuurlijk een groot deel fashionably late. Voor een docu van 35 minuten.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Glen Helder is in een docu te bekijken, misschien leuk voor je als VBL ert
Glenn Helder's docu op de IDFA: "c'est la vie"
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was een host voor het première-publiek van die film. Een zelden op het IDFA vertoonde stoet van hoge hakken, parfum, bontjes, dikke lagen make-up en BN-ers in allerlei soorten en maten langs zien komen. En natuurlijk een groot deel fashionably late. Voor een docu van 35 minuten.
Glenn Helder was één van de weinigen die me een hand gaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja gisteren was er inderdaad ineens een slootje heel hippe mensen bij de kassa: eerst voor Valentino, dan voor Glenn Helder. Helemaal cluesless over het voor ons kassamensen bekende concept 'uitverkocht'.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was een host voor het première-publiek van die film. Een zelden op het IDFA vertoonde stoet van hoge hakken, parfum, bontjes, dikke lagen make-up en BN-ers in allerlei soorten en maten langs zien komen. En natuurlijk een groot deel fashionably late. Voor een docu van 35 minuten.
Glenn Helder was één van de weinigen die me een hand gaf.
Ik heb avonddienst en moet daarvoor even langs werk, maar wil zo nog wel even naar de film over die boer die wil emigreren. Waar ik nog geen kaartje voor heb. Dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef marsterretje het volgende:
O, en UIO, ik heb vandaag vrij en kom langs! Werk je?
Noem je mij en marsterretje nou goedkoop?!!!???!!???!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef Aoristus het volgende:
dat wordt tenminste goedkoop opgelost
nee hoor, je mag haar hebben. Gratisquote:Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Noem je mij en marsterretje nou goedkoop?!!!???!!???!!!!!!!!!!!!!!!
Denk het, ik vond de vertelling niet zo bijzonder, maar als probleem werd het redelijk uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Was Milking The Rhino nou wel of niet de moeite waard? Heb hier een kaartje liggen voor 11.15, maar ik kan ook wat anders gaan doen natuurlijk.
Ik geef het je te doen, het moreel is momenteel laag..quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef UIO_AMS het volgende:
En weer thuis. Deze keer maar een wat rustigere zaal uitgekozen.
In mijn zaal draaide The Damned Of The Sea. Een docu over de vissers van Essaoeira aan de Marokkaanse kust. De kleine vissers mogen vanwege de visquota niet de zee op, terwijl Europese trawlers speciale licenties hebben opgekocht van corrupte ambtenaren. Mooi verslag over hun problemen en de karige lonen van de Marokkaanse vissers aan boord van de trawlers.
De film die daarna kwam heb ik niet gezien, omdat de zaal vol ging en de publieksprijsmedewerkster en ik onze plaatsen hebben afgestaan aan wat lui die eigenlijk te laat kwamen. Over The Pier Of Apolonovka kan ik dus weinig vertellen.
Vervolgens wat gaan eten met een andere zaalwacht en daarna zijn we de VPRO-zaal ingeslopen om Man On Wire te bekijken. Geweldige docu over een man die in de jaren '70 tussen een aantal bekende gebouwen (Notre Dame in Parijs en de Harbour Bridge in Sydney) over een koor danste, wat uteindelijk eindigde in een balanceer-act tussen de Twin Towers. Met zweet in m'n handen en plaatsvervangende vertigo zitten kijken. Documentaires met geobsedeerde en / of markante personen doen het altijd goed bij mij.
Vanavond / vannacht kom ik mijn huis niet meer uit. Ben kapot. Hele dagen staan en heen en weer lopen / rennen, is niet al te goed voor m'n spieraandoening.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:31 schreef Aoristus het volgende:
Ik geef het je te doen, het moreel is momenteel laag..
The Pier Of Apolonovka heb ik geprobeerd, maar het was een slaperig geheel.
Je gaat zeker niet naar de surprise-act die voor vanavond beloofd is? Ellen wilde niet vertellen wat het zou zijn.
Dat is wel een leuke. Overigens, met of zonder spieraandoening, het is mij ook even teveel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanavond / vannacht kom ik mijn huis niet meer uit. Ben kapot. Hele dagen staan en heen en weer lopen / rennen, is niet al te goed voor m'n spieraandoening.
Morgenmiddag ga ik trouwens naar Pinuccio Lovero. A Midsummer Death's Dream. Vanmiddag hadden ze bij de kassa's nog kaartjes en dat lijkt me een niet al te vermoeiende film om rustig mee op gang te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |