abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_224035
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er vanaf John de Mol Produkties, aanbiedingen gedaan worden om op 15 december het BB huis te mogen bezichtigen, het gaat hierbij niet om lullige bedragen, voor dit zgn. bedrijfs-uitje moet maar liefst Hfl 100.000,== worden neergeteld, het bedrijf waar ik het over heb is een behoorlijk groot bedrijf en ik weet nog niet of zij dit aanbod zullen honoreren, zogauw ik dat weet zal ik de bedrijfsnaam kunnen noemen.

Als iemand hier nog verhelderende ideeen over heeft laat dit dan even weten.

Groetjes,

Jeroen

Dat wens ik jou ook.....
pi_224036
let op , hier een verhelderend iets : SUKKEL
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:39:00 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_224037
denk je nou werkelijk dat ze dat gaan doen??
nee toch zeker.

kom op zeg, een personeelsfeestje in het BB
huis, terwijl de bewoners er nog zijn?
krijgt voo het eerst moeilijk om het de streamers niet te laten weten, en daarna moet iedereen van dat 'feestje' zich stilhouden.

ach nou ja.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_224038
Het is mogelijk het camerakruis en de regieruimtes te bezoeken in het BB-huis.
In een van de BB afleveringen was dit ook te zien toen Sabine, Martin, Mona en Tara gezamelijk het BB huis bezochten. Ik dacht dat dat was toen CNN opnamen aan het maken was. Dit soort bezoeken kan natuurlijk ook als bedrijfsuitje georganiseerd worden.
  vrijdag 26 november 1999 @ 01:49:00 #5
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_224039
Het is een aanbieding van De Telegraaf. Onder de naam 'breek in bij Big Brother' vragen zij een bedrag van FL. 100.000,--. Voor de details moet je contact opnemen met de 'account managers'. Ik heb begrepen dat het een speciale uitgave/bijlage van De Telegraaf is op 16 december. In het bedrag zit in ieder geval een 1/1 pagina in De Telegraaf en wat bijzondere mogelijkheden tussen de Speurders.
Ik kijk morgen even op kantoor of ik de mailing nog kan vinden en meer informatie kan krijgen.
Opvallend dat De Telegraaf dit doet, zij waren in het begin heel negatief (vanwege de SBS-connectie?)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_224040
Wich en Evert bedankt,
dit werkt verhelderend, over de RSI patient kan ik helaas alleen zeggen ;
1) Je woordkeus is zielig
2) Je reaktie waardeloos en puberaal
3) Je usernaam impliceert een mate van frustratie ( Internetjunk of Telefoonsexer)
4) Daarnaast ben je te oninteressant om verder mee te discussieren. Mocht je verder een dwangmatig gevoel van haat op voelen komen ga in therapie (advies free of charge)

Groeten,

Jeroen

Dat wens ik jou ook.....
pi_224041
* Guus Muisarm says denk nou eens ff na mannekkes !!!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')