Omdat het tenminste inhoud heeft, zo laat je je emotionele kant zien (A) ts houdt nog van Mickey Mousequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:14 schreef afcajos het volgende:
Geef mij één goede reden waarom je met zo'n paupershirt rond zou willen lopen.
Dames boven de 26 zijn bij mij al oude vrouwtjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:17 schreef Waaghals het volgende:
. kind van oud vrouwtje moet minstens 40 zijn. en dan nog overstuur
Goed argument. Ik bestel er ook 1.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:16 schreef baension het volgende:
[..]
Omdat het tenminste inhoud heeft, zo laat je je emotionele kant zien (A) ts houdt nog van Mickey Mouseen je harde kant! TS houdt van actie
![]()
Volgens mij ben je jaloers dat TS tof shirt heb en jij nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef Buzz129 het volgende:
TS is inderdaad kinderachtig. Het geld brandde zeker in je zak, knul? Tsja en als je dan niet kunt kiezen, kies je dus zoiets! Zegt wel wat over je!
was het maar waarquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:22 schreef L.Denninger het volgende:
Duidelijke spam post
("Oeh, ik wil meer klandizie op m'n shirts-site... ik open gewoon een frustratie-topic erover, dan gaan mensen vanzelf kijken")
AWHHAWHAW kom jij met je tokkie shirtquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef B-FliP het volgende:
Vind de klachten van die mensen best terecht... Vraag me af wat voor een
boodschap je wil uitdragen met zoiets... Idd druk je dan kinderen iets
op hun netvlies wat ze niet horen te zien...
k vind deze wel behoorlijk goed (als je dan toch vrijheid wil promoten) :
http://www.tshirtoutlet.com/4118.html
exactly!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef Jazzmaster het volgende:
TS is vrij om het shirt te dragen, mensen zijn vrij om kritiek op het shirt van TS te geven..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:27 schreef franknitty het volgende:
AWHHAWHAW kom jij met je tokkie shirt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |