Voor een goed glad resultaat moet ik mij 2 keer per dag scheren (onwijs snelle en zware baardgroei). Wanneer ik dat doe kan ik na 2-3 dagen het mesje weggooien, dus 1 keer per week/anderhalve week moet ik nieuwe mesjes kopenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef rompompom het volgende:
Wat is het interval? Als je je elke dag scheert is het belachelijk, elke week al minder belachelijk. Ik gebruik zelf Gilette Mach3 en die bevalt prima. Ik scheer 1-2 week-1 (uit luiheid) en dan mik ik 'm na een week of zes weg.
We hebben hier thuis allemaal eigen scheermesjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:54 schreef afcajos het volgende:
Je moeder scheert haar schaamhaar ook met je mesjes
''Moet''quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef deepart het volgende:
Wat een triestheid op den top. Koop je voor 12 euro 4 scheermesjes van het merk Wilkinson, de Quatro variant, want 4 mesjes is opper. Dan ga je ermee scheren, echt super gladjes over je stoppels.
Dat doe je een 2de keer, de 3de keer volgt.. En bij 4 keer krijg je argwaan, zou hij al bot worden? Maar met goede moet scheer je verder.
Dan de 5de keer.. Alsof je je haren uit je gezicht trekt. Wat een triestheid. Gewoon al bot na 4 keer scheren.
Dat kost me dus als ik mezelf niet wil pijnigen zo'n 75 cent per scheerbeurt.
Booohoooo!
Wat blijft langer scherp dan Wilkinson Quatro? (nog even voor google) Want Wilkinson Quatro is snel bot.
'k ging me bijna afvragen of ik nou de enige was die dat zagquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:54 schreef afcajos het volgende:
Je moeder scheert haar schaamhaar ook met je mesjes
Gebruik dat al jaren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef Iblis het volgende:
Koop zo’n ding:
[ afbeelding ]
Gaat je leven lang mee en je kunt zelf het mes wetten om het scherp te houden.
Die dingen zijn toch reteduur?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef Iblis het volgende:
Koop zo’n ding:
[ afbeelding ]
Gaat je leven lang mee en je kunt zelf het mes wetten om het scherp te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |