quote:
Zal hem leren dingen in je keel te steken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:38 schreef MarMar het volgende:
volgens mij heb ik een beetje over de schoenen van de dok heen gekokhalsd vanmorgen
eigenlijk gewoon naar de kanker dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Scheurtje in middenrif, klepjes die niet goed sluiten, heeeeel veel gal dat niet in de darmen komt maar terug gaat de maag in... verder nog wat bioptjes naar et lab.
Dus wel eindelijk na 5 maanden dokteren iets van duidelijkheid, in elk geval in zoverre dat ik niet gek ben en dat er wel degelijk iets niet goed gaat in mn lijf.
Eigenlijk in vorige post net beetje uitgelegd, maar al tijdje aan het dokteren dus, meneer de dokter wist het niet meer, dacht dat ik misschien gewoon depressief was, maar internist vond het gelukkig toch de moeite waard om een volledig lichamelijk onderzoek te gaan doen. Rest van uitslagen krijg ik volgende week vrijdag te horen.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon naar de kanker dus
Dat je nog niet dood bentquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Scheurtje in middenrif, klepjes die niet goed sluiten, heeeeel veel gal dat niet in de darmen komt maar terug gaat de maag in... verder nog wat bioptjes naar et lab.
Dus wel eindelijk na 5 maanden dokteren iets van duidelijkheid, in elk geval in zoverre dat ik niet gek ben en dat er wel degelijk iets niet goed gaat in mn lijf.
eigenlijk was het ook meer een soort van kotsen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Yggie het volgende:
Dat is zuur voor je : (
Je kan toch niet over iemand/iets heen kokhalsen?
Zonder narcose idd, maar ik zou een tweede keer niet mét willen. Het is wel rot, maar duurt al met al niet zo lang en narcose is ook niet echt gezond, plus dat je daar dan weer anderhalf uur van moet bijkomen... Neh, dan maar ff zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
maagonderzoek? Zonder of met narcose? Ik vind het een wreed en middeleeuws onderzoek, als ik ooit nog een maagonderzoek krijg dan (weer) onder narcose.
nee hoor, ik 2x maagonderzoek gehad. Tweede keer met narcose, maar lichte narcose. Als het onderzoek achter de rug is ben je weer binnen 10 minuten bij en na half uurtje stond ik weer buiten ging ik fijn aan het werk. Ik heb ook geen last van keelpijn gehad trouwens, klein beetje maar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
eigenlijk was het ook meer een soort van kotsen..
[..]
Zonder narcose idd, maar ik zou een tweede keer niet mét willen. Het is wel rot, maar duurt al met al niet zo lang en narcose is ook niet echt gezond, plus dat je daar dan weer anderhalf uur van moet bijkomen... Neh, dan maar ff zo.
En lang leve perenijsjes!!!
Hmm, in dat geval klinkt narcose wel erg aanlokkelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee hoor, ik 2x maagonderzoek gehad. Tweede keer met narcose, maar lichte narcose. Als het onderzoek achter de rug is ben je weer binnen 10 minuten bij en na half uurtje stond ik weer buiten ging ik fijn aan het werk. Ik heb ook geen last van keelpijn gehad trouwens, klein beetje maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |