Slotje, opgelost.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef MarMar het volgende:
Dat is nou net het verschil tussen gelijkwaardigheid en gelijkheid
Niemand is gelijk, maar wel gelijkwaardig.
Dat is -helaas- niet voor iedereen duidelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef MarMar het volgende:
Dat is nou net het verschil tussen gelijkwaardigheid en gelijkheid
Niemand is gelijk, maar wel gelijkwaardig.
Ik héb gelijkerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
ik ben veel gelijker dan de meeste anderen.
Als er "gelijk" staat, vind ik het inderdaad onzinnig. Volwassenen zijn verantwoordelijk voor kinderen en niet andersom.. dat alleen al maakt een groot verschil.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb hier een formulier liggen wat ik moet invullen om lid te worden van een vereniging waar ik bij wil. Maar nou moet je dus aanvinken waar je het wel en niet mee eens bent, met de overduidelijke bedoeling dat je het overal mee eens moet zijn om er bij te kunnen. Daar staat tussen 'man en vrouw zijn gelijkwaardig' nou ja prima, maar er staat ook 'kinderen en volwassenen zijn gelijk'. Nou ja kan zeggen wat je wil maar dat is gewoon niet waar. Ik ben natuurlijk een ontzettende zeikerd, maar ik heb geen zin dat aan te vinken.
Als ik wil weten of mijn gel nog precies is zoals die moet zijn, dan gebruik ik mijn gel-ijker.quote:
Ja er staat echt gelijk, niet gelijkwaardig. Er zelf wat bij schrijven kan helaas niet. Er is wel ruimte voor opmerkingen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:50 schreef MarMar het volgende:
Als er "gelijk" staat, vind ik het inderdaad onzinnig. Volwassenen zijn verantwoordelijk voor kinderen en niet andersom.. dat alleen al maakt een groot verschil.
Anders schrijf je er zelf even "waardig" achter
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik wil weten of mijn gel nog precies is zoals die moet zijn, dan gebruik ik mijn gel-ijker.
Nee, dat was niet vergezocht en dientengevolge een briljante grap, die zijn gelijke niet kent.
Damn, wat voor een vereniging stelt zulke vragen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb hier een formulier liggen wat ik moet invullen om lid te worden van een vereniging waar ik bij wil. Maar nou moet je dus aanvinken waar je het wel en niet mee eens bent, met de overduidelijke bedoeling dat je het overal mee eens moet zijn om er bij te kunnen. Daar staat tussen 'man en vrouw zijn gelijkwaardig' nou ja prima, maar er staat ook 'kinderen en volwassenen zijn gelijk'. Nou ja kan zeggen wat je wil maar dat is gewoon niet waar. Ik ben natuurlijk een ontzettende zeikerd, maar ik heb geen zin dat aan te vinken.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
So true
maar ik kan wel zuiver zingen
Ze hebben ook echt 8 leden ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
Damn, wat voor een vereniging stelt zulke vragen?
Edit: een TONEELCLUB?. Ik zou een aansteker houden onder dat formulier.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt 8 leden ofzoen als ik het formulier straks op stuur moet er op een vergadering met zoveel procent van de leden besloten worden of ik aspirant-lid mag worden, en dan na een jaar mag ik nog een keer besproken worden op een vergadering om volwaardig lid te worden
![]()
maar ja ik wil wel lid worden
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Wat een walgelijke club lijkt me dat!
Jij bent de voorzitter?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |