abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61924092
Ik ging vroeg naar bed gisteren, leek me verstandig.
Ben nl een beetje ziek

Meestal is verstandig en ik niet zo'n goede combi, maar gisteren zou het dan eindelijk een keer wel werken.

Krijg ik om 12 uur een SMSje, waarna ik moeilijk in slaap kwam, sliep ik eenmaal, werd ik om 4 uur wakker geroepen door mijn dochtertje, die had de dekens van zich afgegooid en het nu koud Duh.
Dus ik naar haar toe, pyjama aan, deken weer over dr heengetrokken en gezegd dat ze weer moest gaan slapen, want het was nou eenmaal midden in de nacht.

Lag ik lekker te doezelen, sliep bijna...
"Mam! Ik kan niet slapen! Mag ik bij jou komen liggen? "
"Mop, eigenlijk doen we dat nooit..."
"Maar ik kan echt niet slapen!"

"Voor een keer dan, maar je moet stil zijn en niet bewegen en niet tegen me aan komen liggen."
(Ik had geen zin in een kind dat me elk kwartier vanuit haar eigen bed zou roepen omdat ze niet kon slapen)

Dus, kind in bed, slaap.

Ging mn wekker: "Mam!? Wat is dat, is dat jouw wekker? Dan mag ik nu wel praten he? "

"Nee! Ik blijf altijd liggen tot ie nog een keer gaat "

Dus, nog niet zoveel geslapen als ik graag wilde.
compact en kleverig.
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:22:36 #2
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61924259
Oordoppen zijn een handige uitvinding.
pi_61924271
moeders op Fok!
*Hosselcopter*
pi_61924286
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:23 schreef Dibble het volgende:
moeders op Fok!
Gelukkig ben jij er om dat goed te maken
compact en kleverig.
pi_61924296
Smsje had je kunnen vermijden door je telefoon uit te schakelen...

Ik heb zelf geen kinderen maar is het normaal dat je kind iedere 15 minuten gaat lopen zeuren dat ze niet kan slapen?
pi_61924321
En nu komt je dochter elkeer bij je pitten, schaap is nu over de dam. Dag dag nacht rust
pi_61924346
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:24 schreef Yggie het volgende:
Smsje had je kunnen vermijden door je telefoon uit te schakelen...

Ik heb zelf geen kinderen maar is het normaal dat je kind iedere 15 minuten gaat lopen zeuren dat ze niet kan slapen?
Telefoon=wekker

Nee, ze slaapt normaal gewoon door.
Als ze een keer wakker is, betekent dat dat ze echt niet goed kan slapen en dan zit de kans erin dat ze me een aantal keer achter elkaar roept.

Maar ik vind het wel leuk dat dit nu al een topic is waarin wordt getwifeld aan mijn kwaliteiten als moeder
compact en kleverig.
pi_61924359
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:25 schreef Pakspul het volgende:
En nu komt je dochter elkeer bij je pitten, schaap is nu over de dam. Dag dag nacht rust
Nee hoor, ze weten heel goed dat dit geen gewoonte is en ook nooit zal worden
compact en kleverig.
pi_61924393
kinderen
eigen schuld, dikke lul
Ja doei.
pi_61924458
Zet je telefoon dan gewoon op silent, en je kind ook (hoe je dat wil doen mag je zelf bepalen)!
Cool story, Hansel.
pi_61924526
Erm. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar de meeste die ik heb gehad (voornamelijk Nokia en Samsung telefoons) kun je gewoon uitzetten, en dan doet de wekker het nog steeds. Is de moeite van het uitproberen waard denk ik!

Ik bedoelde niet zo zeer dat je een slechte moeder bent. Ik vroeg me gewoon af of dat normaal is

edit: En als je een klacht schrijft waarin het gedrag van je eigen kind een rol speelt, moet je niet heel raar opkijken als er iemand iets over opvoeding laat vallen.
pi_61924527
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Telefoon=wekker
Nokia kan je gewoon uitzetten, wekker gaat dan toch wel.
pi_61924540
pi_61924582
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Orgineel hoor
pi_61924590
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ging mn wekker: "Mam!? Wat is dat, is dat jouw wekker? Dan mag ik nu wel praten he? "
Wat lief!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_61924595
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:36 schreef Yggie het volgende:
Erm. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar de meeste die ik heb gehad (voornamelijk Nokia en Samsung telefoons) kun je gewoon uitzetten, en dan doet de wekker het nog steeds. Is de moeite van het uitproberen waard denk ik!

Ik bedoelde niet zo zeer dat je een slechte moeder bent. Ik vroeg me gewoon af of dat normaal is
Zal eens naar kijken, nooit geprobeerd eigenlijk

Het was van mij ook maar een grapje.
Ik kan me de laatste keer dat ze 'snachts wakker is geworden niet eens meer herinneren..(ehm, voor vannacht dus) Valt dus wel mee.
compact en kleverig.
pi_61924620
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat lief!
Ik vond het ook wel grappig eigenlijk
Maar toch mocht ze niet praten. Ik vind het al heel knap dat ze dat dan ook niet doet
compact en kleverig.
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:47:08 #18
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61924745
kinderen
Primum non nocere
pi_61924822
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

Je hebt ze echt goed opgevoed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_61924850
het blijft een kind

blergh

probeer me even in te denken dat ik een kind heb en dat die vannacht dus mij dit geintje flikte nadat ik veel te veel bier op had

kind had 't niet overleefd
Ja doei.
pi_61924884
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
het blijft een kind

blergh

probeer me even in te denken dat ik een kind heb en dat die vannacht dus mij dit geintje flikte nadat ik veel te veel bier op had

kind had 't niet overleefd
Moblo
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_61924924
Levi
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')