Heb jij een mooi kutje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:23 schreef Fascination het volgende:
Het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig. Of van die wijven met gecorrigeerde schaamlippen
.
Daar druppelt te Type-X nog vanaf...quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:23 schreef Fascination het volgende:
Het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig. Of van die wijven met gecorrigeerde schaamlippen
.
En die gebleekte clitorissen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:23 schreef Fascination het volgende:
.
Nee ik heb zo'n hangkutquote:
Kun je piemels ook bleken trouwensquote:Op vrijdag 26 september 2008 04:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En die gebleekte clitorissen.
Dan heb je een witte worst.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je piemels ook bleken trouwens?
Hang 'm maar eens in de chloor..... Kom je daar wel achter.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je piemels ook bleken trouwens?
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2008 04:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En die gebleekte clitorissen.
Wildgroei dus?quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh![]()
Is dat de laatste trend? Hou het allemaal niet meer bij
quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee
Daar ging het ook niet over![]()
Clit bleken, wie verzint dat
Nou Vodka kwam ermee dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 04:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord/gezien. Dus als iemand zich geroepen voelt....?
Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Jij niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dus je hebt al een idee hoe het eruit gaat zien?
Ik zou een photoshop kunnen maken, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |