Oh sorryquote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook voor, je reageert op de verkeerde
Alsof je alleen keuze hebt uit kersen of aardbeiensmaak, tussen ingrijpen en niet ingrijpen...quote:Daar ben ik dan ook voor, je reageert op de verkeerde
Hij zou bij mij wel in aanzien stijgen als hij kosten wat kost interventie van de overheid weet te voorkomen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef Pony-Lover het volgende:
Het zou handig zijn als de Nederlandse overheid (Bos) dit keer niet stil blijf zitten en dus ook eens wat doet.
Nee, zeg ik dat dan?quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alsof je alleen keuze hebt uit kersen of aardbeiensmaak, tussen ingrijpen en niet ingrijpen...
Bij mij ookquote:Op zondag 28 september 2008 20:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij zou bij mij wel in aanzien stijgen als hij kosten wat kost interventie van de overheid weet te voorkomen.
Je moet de historische volgorde in ogenschouw houden. Waarmee is de roep om minder regulering, minder toezicht en minder inmenging begonnen? Omdat het uiteindelijk beter zou zijn voor de klant.quote:Ik heb het over de klanten. De burger, jij en ik. Die hebben lopen sparen...en het op een bank zetten.
Ik zou echt niet gelijk van marktfalen willen spreken vanwege de kredietcrisis. Je kan denk ik juist spreken van het slagen van een vrije markt omdat bedrijven die verrotte producten verkopen of kopen nu failliet dreigen te gaan of dat zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht dat de conclusie van de kredietcrisis juist was dat de vrije markt iets te vrij was om naar behoren te functioneren.
Maar het is de particulier die daar vooral mee te maken heeft en geld verliest....en de bestuurders die vrolijk met gevulde zakken wegrennen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou echt niet gelijk van marktfalen willen spreken vanwege de kredietcrisis. Je kan denk ik juist spreken van het slagen van een vrije markt omdat bedrijven die verrotte producten verkopen of kopen nu failliet dreigen te gaan of dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |