quote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef MouzurX het volgende:
Dit wil ik dus serieus weten maar er is geen kook-subforum
bril nodig?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef MouzurX het volgende:
of hij kijkt iets verder dan ONZquote:
hersenen nodig ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef MouzurX het volgende:
Ja, hier staat het ook weleens een dag of 3, 4. Geen probleem. Nou eet ik ze niet, maar m'n vriendin wel. En die hoor ik nooit piepenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Litso het volgende:
Schopje doen dan maar?
Maar serieus, 3 dagen is echt wel te doen in de koelkast.
Je koelkast is toch ook afgesloten. Ik heb nog nooit wat afgeslotenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:21 schreef Technoviking het volgende:
in een afgesloten bakje 3 tot 4 dagen.
waarom eet jij geen krieltjes? ben je vegetarier ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, hier staat het ook weleens een dag of 3, 4. Geen probleem. Nou eet ik ze niet, maar m'n vriendin wel. En die hoor ik nooit piepen![]()
Ik zei piepenPiepers
Kijk eens naar Rob Geusquote:Op donderdag 25 september 2008 23:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je koelkast is toch ook afgesloten. Ik heb nog nooit wat afgesloten
Ik lust geen aardappels. En melk moek ook niet hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom eet jij geen krieltjes? ben je vegetarier ofzo?
wel frietjes?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik lust geen aardappels. En melk moek ook niet hebben.
Ben er niet gek op. Chips ook nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |