Miniatuur fietspad, hele punt is dus dat ik niet kon inhalen, zelfs niet na het gebruik van de bel.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:55 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die niet in durven te halen
Je bent gewoon een mongool dus, wat zit je nu te zeiken manquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Miniatuur fietspad, hele punt is dus dat ik niet kon inhalen, zelfs niet na het gebruik van de bel.
Ik zal es een paar van zulke figuren voor jou neerzettenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool dus, wat zit je nu te zeiken man
*tring* *tring*quote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Miniatuur fietspad, hele punt is dus dat ik niet kon inhalen, zelfs niet na het gebruik van de bel.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Nikmans het volgende:
Een echte kerel had zijn fiets over zijn schouder gegooid en om haar heen gerend
Idd, beter dan al die worstjes op scootersquote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Allure_ het volgende:
Ze neemt tenminste de moeite om te gaan fietsen, achterlijke klapjosti.
Doe eens aardig.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Allure_ het volgende:
Ze neemt tenminste de moeite om te gaan fietsen.
Check hier: De nieuwe Sven Nijs.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Nikmans het volgende:
Een echte kerel had zijn fiets over zijn schouder gegooid en om haar heen gerend
Een echte kerel had die zeekoeien terug naar zee gedragen en was daarna naar huis gereden.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Nikmans het volgende:
daar hebben ze deze dingen voor uitgevonden:quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Genius-F het volgende:
Na een lange dag vandaag besluit ik jong en atletisch als ik ben op mijn fiets te stappen en op huis aan te gaan.
Helaas duurde dit een stuk langer dan gewoonlijk aangezien er om de 500 meter een zeekoe van minimaal 100kilo en rood geverfd haar besloten zo breed mogelijk te fietsen.
Klacht: Smerige vadsige in de overgang zijnde figuren die steeds in de weg fietsen.
Walgelijk.
Daar hebben ze deze voor uitgevonden:quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Genius-F het volgende:
Na een lange dag vandaag besluit ik jong en atletisch als ik ben op mijn fiets te stappen en op huis aan te gaan.
Helaas duurde dit een stuk langer dan gewoonlijk aangezien er om de 500 meter een zeekoe van minimaal 100kilo en rood geverfd haar besloten zo breed mogelijk te fietsen.
Klacht: Smerige vadsige in de overgang zijnde figuren die steeds in de weg fietsen.
Walgelijk.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
een echte kerel had ook geen KLB topic hierover geopendquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef Yggie het volgende:
[..]
Een echte kerel had die zeekoeien terug naar zee gedragen en was daarna naar huis gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |