abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61915929
"Kan ik U wat vragen?", terwijl ze recht voor je gaan staan. Wie kent ze niet.

Nu is hier natuurlijk al menig klaagbaaktopic over geweest, maar wat me net overkwam brak toch echt wel mijn spreekwoordelijke klomp.

Ik was al lastiggevallen door een paar van die wormen (heel de stad stond er vol mee), en ik loop op een gegeven moment langs een neger die ook zo'n blocnote vast had. Deze kerel zegt "kan ik jou wat vragen", waarop ik "nee" zeg en doorloop.

Hier gaat het mis.

Die kerel tikt me aan. Hij tikt me tegen mijn arm, om mijn aandacht te krijgen.

Ik heb nog 2 stappen gezet voordat ik doorhad wat ie nou eigenlijk gedaan had. Toen stopte ik met lopen, draaide me om (hij was achter me aan gelopen en ziet me ook stoppen), en hij loopt weer even sneller op me af.

"Blijf met je poten van me af" was het eerste dat uit mij kwam, maar hij hoorde het blijkbaar niet want hij vroeg meteen weer "kan ik jou wat vragen".

"NEE JE MAG ME NIKS VRAGEN, EN BLIJF MET JE TERINGPOTEN VAN ME AF"

"Nu heb ik al wat gevraagd", was zijn antwoord, met nog steeds diezelfde achterlijke glimlach op zijn smoelwerk.

Even was ik met stomheid geslagen. Echt een moment van "meent ie dit nou serieus?", waarop ik helemaal uit mijn vel schoot en iets recht in zijn gezicht riep in de trant van "Achterlijke tering-aso" (ja, ik zie de ironie wel van ik die daar in de stad sta te schreeuwen en dat ik iemand een aso noem, maar het was het eerste dat in me opkwam). Hij bleef me maar aanstaren met die idiote glimlach op zijn kop, en toen ben ik maar doorgelopen omdat ik echt op het punt stond om hem volop in zijn gezicht te hoeken.

Het feit dat ze me op welke manier dan ook lastigvallen is al ronduit belachelijk, maar dat ze je nu ook nog aantikken als ze vinden dat de reactie niet naar wens is, is natuurlijk helemaal van de gekke. Kunnen dit soort praktijken gewoon in zijn algeheel verboden worden alstublieft, want elke keer als ze me weer eens lastigvallen word ik echt pisnijdig

Opsomming:

Klacht: Ratten in de stad die je lastigvallen met een enquête en zielige verhalen over negers
Subklacht: Brutale negers die dit werk doen.
Subsubklacht: TS die snel uit zijn vel schiet in dit soort omstandigheden.
deal with it
pi_61916064
goeie klacht
"The quieter you become, the more you are able to hear."
  donderdag 25 september 2008 @ 21:46:16 #3
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61916111
Ach man je bent niks gewend. Ik ben weleens bij mijn arm vastgepakt door een propper ( ) die mij vervolgens voor pannenkoek ( ) uitschold

Maar je hebt gelijk hoor.
pi_61916141
Gewoon terug"tikken".
Tik die grijns maar van z'n smoel, dan laat ie 't de volgende keer wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61916164
Ik weet ook wel dat ik iets te zwaar reageerde waarschijnlijk, maar het werd echt rood voor mijn ogen toen ie me aantikte.

Waar haalt ie het gore lef vandaan.
deal with it
  donderdag 25 september 2008 @ 21:50:35 #6
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61916277
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:46 schreef JanusAnus het volgende:
die mij vervolgens voor pannenkoek ( ) uitschold
HAHAHAHA!

Oliebol

Verder: terechte klacht. Nee is nee, ik wil niet dat mijn oren verkracht worden door dat soort geblaat.
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 25 september 2008 @ 21:51:46 #7
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61916311
Ow, dit topic schreeuwt trouwens om een lemming.
Guanine en Cytosine! *O*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2008 @ 21:52:35 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61916344
OMFGBBQ!!!! Hij tikte je aan man!!!1!!1einz! Hij tikte je aan!11!!!

pi_61916667
Ja ze worden steeds hardnekkiger, ik zag laatst zo'n wijf gewoon 100 meter meelopen met een kerel die steeds zei dat hij er niet van gediend was. Waar zit je verstand dan?

En nee ze was geen hoer, of anders moest hij zich eerst inschrijven
know'm sayin?
word? word.
pi_61916809
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:51 schreef Koenholio het volgende:
Ow, dit topic schreeuwt trouwens om een lemming.
Ik weet er al een...

De ouder van klein negerkindje van vier die tikkertje speelt en vraag om een snoepje, welke hier de klacht post.
pi_61916918
Dit gebeurt toch vet vaak? In de jaren dat ik in groningen studeerde stonden ze vooral bij dat museum brugje tegen over het station.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61917471
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef alors het volgende:
Ja ze worden steeds hardnekkiger, ik zag laatst zo'n wijf gewoon 100 meter meelopen met een kerel die steeds zei dat hij er niet van gediend was. Waar zit je verstand dan?

En nee ze was geen hoer, of anders moest hij zich eerst inschrijven
Zo'n irritant gastje heeft wel eens een paar honderd meter met me meegelopen terwijl ik hem compleet negeerde
pi_61918194
Rukker Dani.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:40:46 #14
202348 Susi
Temple of Love
pi_61918390
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit gebeurt toch vet vaak? In de jaren dat ik in groningen studeerde stonden ze vooral bij dat museum brugje tegen over het station.
Ze houden tegenwoordig post in de Heerestraat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')