Idd, als Ajax onder druk komt te staan dan verdedigen ze meestal ook bagger, maar ik zie dit utrecht niet echt druk zetten, maybe 2e helft wie weet.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar Utrecht doet dan ook echt niks.
ze willen niet te laat zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 21:41 schreef Palmboom313 het volgende:2 acties laten zien. En weer reclame
Valt me nog mee, 2 minuten. Bij Oranje is het dikwijls 45 seconden.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Wauw wat een mooi beschouwing in de rust. Wel 2(!) minuten
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef BarbaRob het volgende:
Bijna rust!..
Laten ze Leo Driessen maar vervangen!
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 21:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeetje, Ajax speelt goed zeg. Die Driessen die bazelt maar een end heen om zijn vermeende Ajax-sympathie te camoufleren.
Ach, er moet toch nog iets op Furby aan te merken zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Urquhart het volgende:
Van Basten mag trouwens weleens op corners gaan trainen
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe kun je nu goed spelen als je niet scoort?
Klopt, op de corners na, niets te klagen eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 21:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, er moet toch nog iets op Furby aan te merken zijn?
Voor de rest speelt ie wel aardig naar mijn idee vandaag....
Nou je kan goed spelen maar de kansen niet verzuimen, dat betekent niet dat je slecht speelt, aapje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sommige mensen hier slaan wel erg door om een contrast op Leo Driessen te zijn.
Hoe kun je nu goed spelen als je niet scoort?
Hij had zelfs een aardige verdedigende actie in de 16... Ik hield mijn hart alweer vast, maar hij loste het op!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, op de corners na, niets te klagen eigenlijk
Ach ja hij loopt vandaag niet in de weg ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 21:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, er moet toch nog iets op Furby aan te merken zijn?
Voor de rest speelt ie wel aardig naar mijn idee vandaag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |