quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
Reclame van een halfuurtje gok ik?
Dat krijg je als het leuke wedstrijden zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
1e helft nu al voorbijWat gaat de tijd toch snel
Bepaal jij dat andere posters hier nepperds zijn? Ik heb jarenlang op kamers gezeten in Utrecht, dat verklaart mijn sympathie.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Dat geforceerde anti-Ajax is gewoon te zielig. Niks tegen de normale Utrechters natuurlijk.
Jammer van Suarez maar Ajax verdient de voorsprong. Helaasquote:Op donderdag 25 september 2008 21:32 schreef nicomart het volgende:
vermakelijk potje hoor..
Grappig dat je je aangesproken voelde danquote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bepaal jij dat andere posters hier nepperds zijn? Ik heb jarenlang op kamers gezeten in Utrecht, dat verklaart mijn sympathie.![]()
Johquote:Op donderdag 25 september 2008 21:32 schreef dronkeykong het volgende:
Let op zometeen na rust legt Utrecht er 1 in
Ajax komt altijd zo slap de 2e helft in
iddquote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk missen we 2 doelpunten nu..
Nou tot nu toe wordt er best goed verdedigdquote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef Urquhart het volgende:
Vermakelijke wedstrijd. Enoh is 10 klassen beter dan Sno
Maar Ajax kennende legt Utrecht er zometeen binnen 5 minuten eentje in
Maar Utrecht doet dan ook echt niks.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Nou tot nu toe wordt er best goed verdedigd
astro-tvquote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
'Dag mensen we zijn er weer. Helaas heeft u de eerste 3 minuten moeten missen, maar we waren alvast begonnen.
Inmiddels staat het 2-0 door een eigen doelpunt van Kruis en een kopbal van Wegereef. Een unieke goal zal ik u vertellen. Helaas kunnen we hem niet laten zien omdat onze cameraman net belde naar een telefoonspelletje van SBS.'
Grappig dat jij je opwindt over mensen die niet voor ajax zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig dat je je aangesproken voelde dan
Eenschquote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef BarbaRob het volgende:
Leo is gewoon totaal niet objectief bezig. Echt slechte commentator
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef Fiskus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Verdienste van AJAX.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar Utrecht doet dan ook echt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |