Moeders met een vriendquote:Op donderdag 25 september 2008 21:14 schreef jordeeeh het volgende:
Ja boh vriend van m'n moeder doet dit ook fucking erg
Ik was niet duidelijk genoeg. Ik bedoelde zonder rumoerigheid om zich heen luider gaan praten.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Uhh, ik snapt het niet heulemaal.. Dit gebeurt toch gewoon elke dag? Ga voor de lol eens staan op een druk vliegveld of treinstation .. en dan zie je het ook gebeuren..
Maar vaak doen die mensen het niet als ze gewoon een gesprek voeren, maar alleen door de telefoon.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, ze gaan harder praten omdat ze het zelf niet goed kunnen verstaan.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:08 schreef Abject het volgende:
Vandaag weer. Een wat oudere vrouw die een telefoontje krijg. Op zich niets mis mee, de ringtone gaat tenminste niet van z'n 'kuik, kuik, kuikentje'.
Zodra ze begon te praten bleek echter dat ik het fout had.
Ze begon een gesprek over koetjes en kalfjes met een toon waaruit je zou kunnen opmaken dat ze met de moordenaar van haar zoon praatte.
Klacht: mensen die in hun telefoon schreeuwen, denkend dat omdat het zo'n klein gaatje is het moeilijker hoorbaar is o.i.d.
Bij een normaal gesprek zal de gesprekspartner daar wel op wijzen. Ik laat het mensen iig wel weten als ze blèren terwijl er slechts een metertje afstand tussen ons is.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maar vaak doen die mensen het niet als ze gewoon een gesprek voeren, maar alleen door de telefoon.
Opdonderen met je kusje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:23 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Kusje op je gefrustreerde toetje.
Oké is goed, dan gewoon een tongzoen.quote:
ook met handgebaren erbij? dat is namelijk helemaal redenloosquote:Op donderdag 25 september 2008 21:08 schreef Abject het volgende:
Vandaag weer. Een wat oudere vrouw die een telefoontje krijg. Op zich niets mis mee, de ringtone gaat tenminste niet van z'n 'kuik, kuik, kuikentje'.
Zodra ze begon te praten bleek echter dat ik het fout had.
Ze begon een gesprek over koetjes en kalfjes met een toon waaruit je zou kunnen opmaken dat ze met de moordenaar van haar zoon praatte.
Klacht: mensen die in hun telefoon schreeuwen, denkend dat omdat het zo'n klein gaatje is het moeilijker hoorbaar is o.i.d.
quote:
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef boskameel het volgende:
Wie belt er nou met de moordenaar van je zoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |