abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 20:22:10 #1
229433 Xaick
for friends and fun
pi_61913703
De Bruna. Een klantvriendelijk bedrijf zoals de meeste van ons zich de Bruna voorstellen. Leuke crew toffe mensen enz enz behalve net die ene rotte appel die mij hielp

Sta ik daar nummertje getrokken en al omdat ik een brief moest posten. Toch had ik een paar vragen over hoe en wat ik ermee aan moest. Er stonden 2 adressen op en ik wist niet of het aangetekent moest zijn en ik ben zeker een liever lui dan moe mens dus ik denk ik vraag het die vriendelijke Bruna mensjes.

Dus ik vraag dat zegt dat asociale varken achter de balie '' Ja we zijn toch zeker geen vragenbalie je kan gewoon je brief posten de rest had je thuis moeten uitzoeken.'' alles behalve gecharmeerd zie ik bij haar balie staan ''KLANTENSERVICE''. Met moeite pers ik op vriendelijke wijze nog een x mijn vraag m`n strot uit waarbij ze weer weigerd te helpen en mij wegstuurd. ''DIKKE KANKER HOER JE STAAT BIJ DE KLANTENSERVICE'' dacht ik uiteraard omdat ik te schijterig ben het te roepen waarna ik zeg '' vragen staat toch vrij het is toch zeker een klanten service balie?'' ja dat was het wel maar mij konden ze niet helpen ik moest het zelf maar doen.
Nou kan ik me voorstellen dat ze niet elke vraag kunnen beantwoorden maar waar is dan die kk klantenservice balie voor?

klacht: zie boven
reden: ik moest nu helemaal naar het postkantoor waar ik overigens wel goed geholpen ben
<signature>
pi_61913737
Leuke crew toffe mensen bij de Bruna? Daar werken alleen maar teringleiers, ongeacht het filiaal.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:25:27 #3
229433 Xaick
for friends and fun
pi_61913794
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
Leuke crew toffe mensen bij de Bruna? Daar werken alleen maar teringleiers, ongeacht het filiaal.
ik had het over uiterlijk niet persoonlijkheid er liep zat lekkers in dat filiaal
<signature>
pi_61913805
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef Xaick het volgende:

[..]

ik had het over uiterlijk niet persoonlijkheid er liep zat lekkers in dat filiaal
Nou de 3 filialen hier in de buurt werken alleen maar graftakken.
pi_61913823
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
Spel het dan tenminste godverdomme goed.
pi_61913835
Had dan je bek open getrokken ipv hier te zeuren over hoe slecht je behandeld bent
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61913844
Idd, 40+ers, herintreders, hippe 65+ers en homo's.
Goed verhaal. Lekker kort.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:28:38 #8
229433 Xaick
for friends and fun
pi_61913876
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef Superfast het volgende:
Had dan je bek open getrokken ipv hier te zeuren over hoe slecht je behandeld bent
dude als je haar gezien had...het had gewoon geen nut die verroeste trut kon ik niks bijbrengen en schelden kost NOG meer moeite dan naar postkantoor lopen en als je leest zie je dat ik getracht heb te proberen
<signature>
pi_61914797
Gewoon vragen na een manager dat je zo als klant niet behandeld wilt worden. Mensen moeten eens niet zo soft zijn en vervelende mensen eens flink afstraffen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:50:05 #10
229433 Xaick
for friends and fun
pi_61929333
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef mirved het volgende:
Gewoon vragen na een manager dat je zo als klant niet behandeld wilt worden. Mensen moeten eens niet zo soft zijn en vervelende mensen eens flink afstraffen.
als er een een kk grote rotweiler voor het hek staat loop je er toch ook niet langs om de eigenaar te vragen of ie z`n hond wil laten ophouden gewoon dikke ignore en ergens anders heen gaan
<signature>
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:25:11 #11
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_61931457
ts is gewoon lelijk,, als je gewoon een knappe baas bent wordt je altijd geholpen,, zelfs als je om vlees bij de groenteboer vraagt...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_61931516
TS was een relkloon en kan nu toch niet meer reageren.

Dicht.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')