De Bruna. Een klantvriendelijk bedrijf zoals de meeste van ons zich de Bruna voorstellen. Leuke crew toffe mensen enz enz behalve net die ene rotte appel die mij hielp
Sta ik daar nummertje getrokken en al omdat ik een brief moest posten. Toch had ik een paar vragen over hoe en wat ik ermee aan moest. Er stonden 2 adressen op en ik wist niet of het aangetekent moest zijn en ik ben zeker een liever lui dan moe mens dus ik denk ik vraag het die vriendelijke Bruna mensjes.
Dus ik vraag dat zegt dat asociale varken achter de balie '' Ja we zijn toch zeker geen vragenbalie je kan gewoon je brief posten de rest had je thuis moeten uitzoeken.'' alles behalve gecharmeerd zie ik bij haar balie staan ''KLANTENSERVICE''. Met moeite pers ik op vriendelijke wijze nog een x mijn vraag m`n strot uit waarbij ze weer weigerd te helpen en mij wegstuurd. ''DIKKE KANKER HOER JE STAAT BIJ DE KLANTENSERVICE'' dacht ik uiteraard omdat ik te schijterig ben het te roepen

waarna ik zeg '' vragen staat toch vrij het is toch zeker een klanten service balie?'' ja dat was het wel maar mij konden ze niet helpen ik moest het zelf maar doen.
Nou kan ik me voorstellen dat ze niet elke vraag kunnen beantwoorden maar waar is dan die kk klantenservice balie voor?

klacht: zie boven
reden: ik moest nu helemaal naar het postkantoor

waar ik overigens wel goed geholpen ben