En Amir. Omdat ik een loeigroot zwak voor 't joch heb.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Freek en John... de rest is veldvulling
quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
hm, k vind zn lijf wel prima. maar ik heb dan ook last van ernstige mannelijke deprivatie dus ik vind t al snel goed tegenwoordig...
Same here.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En Amir. Omdat ik een loeigroot zwak voor 't joch heb.
I'm with ya girl.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
hm, k vind zn lijf wel prima. maar ik heb dan ook last van ernstige mannelijke deprivatie dus ik vind t al snel goed tegenwoordig...
Ík heb het idee dat ze John niet zo mogen...quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Freek nog niet in gevaar is... dus ik hoef niet te stemmen, ik kan me sowieso niet indenken dat John of Freek door Willem naar huis zal worden gestuurd
WHYquote:
Ik heb de versie van clay aiken gezien op youtube... vond die van clay toch wat beter hoorquote:
Ik vind z'n stemgeluid mooi, ik vind hem zeker niet meer vals zingen dan de meeste anderen, John en Freek zijn al veilig, de rest doet me minder, behalve Amir, dat vind ik zo'n lief manneke, hij doet me aan een Joseph denken. Hij zal het nooit worden maar ik wil 'm nog even houden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
WHY.. why tell me why .... anita meyer
![]()
Amir is idd een schattig menneke.. echt .. maar tis gewoon aandoenelijk hoe hij probeert in te leven..quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind z'n stemgeluid mooi, ik vind hem zeker niet meer vals zingen dan de meeste anderen, John en Freek zijn al veilig, de rest doet me minder, behalve Amir, dat vind ik zo'n lief manneke, hij doet me aan een Joseph denken. Hij zal het nooit worden maar ik wil 'm nog even houden.
Ben ik het ook helemaal met je eens.quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Treezz het volgende:
[..]
Amir is idd een schattig menneke.. echt .. maar tis gewoon aandoenelijk hoe hij probeert in te leven..
18 jaar is he.. vind het heel wat dat ie daar staat ...![]()
goeie opleiding .. volgend jaar naar de academy van willem en dan lekker knallen![]()
maar voor mij is ie echt geen joseph
zoek uit waar hij woont en waar hij op school zit .en ga 'm knuffelenquote:Op zondag 28 september 2008 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik het ook helemaal met je eens.
Maar toch, ik zie hem graag nog een week terug. Zoals ik eerder in dit topic zei, ik heb een grandioos zwak voor 'm.
Ik vind het allemaal lieverds, daar niet van hoor. Ik ga ze allemaal uitnodigen voor de kerstdagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op zondag 28 september 2008 21:59 schreef Treezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hem dat vooral 'gevoed' is door de productie hoor, om hem interessanter te laten lijken. Roy lijkt me niet zo iemand om te lopen pimpen met het feit dat Danny Rook z'n broer is. En als hij nou eenmaal besmet is met het musical-virus dankzij hem, dan moet je 'm toch wel vernoemen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die Danny Rook promotie in de show vind ik ook dieptriest.
"Oe oe, ik heb een bekende broer"
ik denk dat danny rook ook graag in beeld wil...quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, die Danny Rook promotie in de show vind ik ook dieptriest.
"Oe oe, ik heb een bekende broer"
Dat jij dat nog weetquote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh Cee, jij was toch ook Aäron fan? Hij zit toch ook in dat openingsfilmpje?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Robin kijkt weer alsof ie gezichten gaat onderspuiten
Ik vind het Nederlandse introfilmpje trouwens heel rommeligquote:Op zondag 28 september 2008 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet
Nee, al die gasten in het openingsfilmpje zijn ook uit de BBC-serie (niet echte kandidaten, gewoon dansers en zo, zelfde filmpje werd gebruikt bij de Engelse Joseph zoektocht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |