Op wiskundige gronden denk ik dat dat best lastig kan worden. Maar goed, we wachten afquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Klonk het volgende: om iets te maken wat meer alcohol bevat dan pure alcohol
ze krijgen het voor elkaarquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wiskundige gronden denk ik dat dat best lastig kan worden. Maar goed, we wachten af
fijn dat je met bier komt, helaas is het Warsteinerquote:
Had het aan mij gegevenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Klonk het volgende:
en straks die dure fles whiskey gewoon gele psi
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch krijgen ze het voor elkaar
Warsteiner . Eine Königin unter den Bierenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
fijn dat je met bier komt, helaas is het Warsteiner
de gedachte dat het bij iemand pis word is deprimerenderquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Had het aan mij gegeven.
Had jij dat leed niet hoeven aanschouwen.
Hmmmz. Je trapt er niet inquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
de gedachte dat het bij iemand pis word is deprimerender
liever iets belgisch, bij voorkeur uit een klein obscuur brouwerijtje met een zo hoog mogelijk alcoholpercentage, lekkere tripple ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warsteiner . Eine Königin unter den Bieren
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
fijn dat je met bier komt, helaas is het Warsteiner
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
liever iets belgisch, bij voorkeur uit een klein obscuur brouwerijtje met een zo hoog mogelijk alcoholpercentage, lekkere tripple ofzo
Dat doe ik dus niet meer, het amper drinken zorgt ervoor dat ik daar niet echt lekker meer tegen kan.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
liever iets belgisch, bij voorkeur uit een klein obscuur brouwerijtje met een zo hoog mogelijk alcoholpercentage, lekkere tripple ofzo
Haha. Nu maar hopen dat ze in dromenland isquote:Op donderdag 25 september 2008 23:00 schreef Klonk het volgende:
ff kijken of mijn vriendin al slaapt, dag beltegoed
lekker goedkoop toch, een biertje en je bent zo zat als een toeterquote:Op donderdag 25 september 2008 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer, het amper drinken zorgt ervoor dat ik daar niet echt lekker meer tegen kan.
Haha. Dat heb ik ook zo vaak, na één biertje al helemaal erdoor heen zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker goedkoop toch, een biertje en je bent zo zat als een toeter
Ik ga nog een keer mijn pillen vergeten als ik naar een feest of toernooi ga. Dan moet ik wel zuipenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker goedkoop toch, een biertje en je bent zo zat als een toeter
zijn ergere dingenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer mijn pillen vergeten als ik naar een feest of toernooi ga. Dan moet ik wel zuipen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |