we hebben het getroffen met het weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 09:06 schreef Klonk het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen (en lekker fietsen in het zonnetje)
Geen idee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan ik nou weer niet naar txt-only
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Vrijdag geen zin maar ik zit al de hele week met de gedachte in mijn kop dat ik gewoon vrij ben dit weekend!
Werk normaal gemiddeld 10 uur op zaterdags en 36 uur doordeweeks.
WEEKEND!
Vanavond eerst even eten bij mijn vriendin, daarna heb ik een verjaardag van vrienden van mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]nu nog wat leuks doen?
28 oktober begint Nederlands Kampioenschap poker![]()
Worden weer late zondagavonden/nachten in de kroeg
ziet er erg gezellig uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vanavond eerst even eten bij mijn vriendin, daarna heb ik een verjaardag van vrienden van mijn ouders.
Morgen eerst lekker uitslapen, en 's avonds uit in Groningen met vrienden.
Dus eigenlijk heeft iedereen overal zin in?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja het is vrijdag, niemand heeft nergens zin in!
leuke kiekjes geworden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, demonstrerende witjurken staan kieken
gelukkig is het hier al vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja het is vrijdag, niemand heeft nergens zin in!
als ze vandaag maar met hun vingers van elke willekeurige Lufthansa vluchten afblijven, om specifiek te zijn de LH 836 en LH 3497quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Duitse commando's bestormen KLM toestel
Dit is KLM vlucht 3874, we gaan zo landen in de binnenstad?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Duitse commando's bestormen KLM toestel
Als ze vandaag nog een paar van dat soort gasten in een vliegtuig gevonden wordt is het snel afgelopen met het vliegen hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ze vandaag maar met hun vingers van elke willekeurige Lufthansa vluchten afblijven, om specifiek te zijn de LH 836 en LH 3497
T is hier nog niet eens 11 uurquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig is het hier al vrijdagmiddag
ff niet aan denken, anders ga ik ze met de auto halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze vandaag nog een paar van dat soort gasten in een vliegtuig gevonden wordt is het snel afgelopen met het vliegen hoor.
Je snapt me wel Fruts.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft iedereen overal zin in?
Zolang ze niet vliegen en er verder niets gebeurd gaat het goed tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff niet aan denken, anders ga ik ze met de auto halen
nergens last van hier, FOK! draait als een tierelierquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je snapt me wel Fruts.
Tevens doet FOK! weer ontzettend irritant.
esquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef es70 het volgende:
Te vroeg wakker gemaakt, kinderen naar school geholpen (-1, ziek), terug naar bed gegaan, wakker gebeld
, verder uitgeslapen tot een aanvaardbare tijd
.
Nuen wachten tot de kruidcake genoeg is afgekoeld
.
Weet ik nog niet, hij is nog te heetquote:
Danny zal wel weer een feature aan het inbouwen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg de hele tijd witte pagina's.
Kladblok pagina voor als je tussen het FOK!ken door opeens aan iets denkt wat je wel moet opschrijven?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Danny zal wel weer een feature aan het inbouwen zijn.
die had ik zelf al ingeknutseld..quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kladblok pagina voor als je tussen het FOK!ken door opeens aan iets denkt wat je wel moet opschrijven?
je zou haast willen dat het tijd wordt dat dat eens een keer echt gebeurd om al die gastjes de mond te snoeren... die reacties in dat topicquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is KLM vlucht 3874, we gaan zo landen in de binnenstad?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
getverdemme, van die ranzige besmettelijke arafat-sjaaltjes en ski-maskers op de foto.. ja, dat zijn de brengers van de 'ware islam'![]()
je scherm ondergespoten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg de hele tijd witte pagina's.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Fortis ten onder???
Bailout Fortis?
Neehee, Fortis mag niet omvallenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Fortis ten onder???
Bailout Fortis?
Ik probeer wel voor jequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hij is nog te heet.
Maar vast wel.
er mag zoveel niet..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neehee, Fortis mag niet omvallen
weten zij dat jij die foto's maakt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zijn voorbijgangers, het gaat om die geloofsidioten met die arafat-sjaaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |