Strolie75 | donderdag 21 maart 2002 @ 08:18 |
quote:Klinkt allemaal niet verkeerd. Zou er dan toch noch toekomst in Tomb Raider zijn, ik vond er na deel 2 namelijk niet veel meer aan. | |
dadinanduZ | donderdag 21 maart 2002 @ 10:07 |
Je weet zelf toch ook wel waarom iedereen Tomb Raider kocht ![]() ![]() | |
Robhimself | donderdag 21 maart 2002 @ 10:12 |
quote:Vanwege het mooie level design. Echt waar! ![]() | |
ArmaniMania | dinsdag 22 april 2003 @ 17:27 |
TR AoD is alweer uitgesteld... ik denk dat ik het spel niet eens meer wil hebben. Het is inprincipe dan al weer verouderd... Goed zo Eidos, keep up the good work you fools.... | |
febster | dinsdag 22 april 2003 @ 17:34 |
Je wilt toch niet zeggen dat een GAM mod een GAM topic in het verkeerde subforum opent he ![]() ![]() | |
ForeverEternalFreak | dinsdag 22 april 2003 @ 18:30 |
Feit is dat het spel helemaal van het begin af aan opnieuw gemaakt is. Dat heeft dus wel wat tijd nodig ja. En ik als fan van het eerste uur heb m'n interesse echt niet verloren ![]() | |
febster | woensdag 23 april 2003 @ 11:39 |
Zoiets komt natuurlijk niet uit op de GC of wel ![]() Een vriend van me had TB 1 en ik deeltje 2 Dr snuggel/Strolie, wil je hem misschien even naar GAM moven | |
sp3c | woensdag 23 april 2003 @ 12:29 |
moet nu alles tegenwoordig dat metal gear solid stealth gesluip onzin zijn tegenwoordig??? waar gaat dat heen met de games als zelfs je zelfs in de nieuwste tombraider zonder zorgen of je wel of niet gezien/gehoord word en al schietend (en adventuringerend) door de levels kunt rennen. Ik ben daar gewoonweg niet subtiel genoeg voor, games als Splinter Cell frustreren mij gigantisch dat gesluip in het donker en gespeur naar verborgen opgestelde camera's en shit ... doodmoe word ik ervan | |
ArmaniMania | donderdag 8 mei 2003 @ 20:46 |
Dat ze het steeds weer uitstellen, heeft bij mij nu als resultaat dat ik het spel helemaal niet meer wil.... ![]() | |
gijsje79 | zaterdag 17 mei 2003 @ 15:46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoop informatie. | |
Chocobo | zondag 18 mei 2003 @ 16:28 |
quote:De releasedatum is nu ineens Juni / juli ![]() | |
Minotarumon | zondag 18 mei 2003 @ 16:56 |
K zelf kijk erg uit naar deze release, k heb alle delen, alleen heb ik na TombRaider 2 niet meer echt genoten. En k heb zelf ook gehoord dat de release rond juli 2003 is | |
Chocobo | zondag 18 mei 2003 @ 22:32 |
Ik vond Tombraider II het coolste. In die stad (Venetie ![]() | |
gijsje79 | zondag 18 mei 2003 @ 22:43 |
Het spel zal tegelijk met de film uit komen. Dat is in Juni. | |
Chocobo | zondag 18 mei 2003 @ 22:46 |
quote: ![]() | |
Smeich | maandag 19 mei 2003 @ 19:20 |
Dit spel was dus het enige waar ik aan zat te twijvelen of ik nou een ps2 of Xbox zou kopen in januari... Tis uiteindelijk toch een Xbox geworden...geen spijt van. | |
ArmaniMania | vrijdag 23 mei 2003 @ 12:47 |
TR AoD zal 17 juni 2003 gereleased worden ![]() Dit heeft Eidos laten weten op de E3 en in de nieuwsbrieven.... Maar op www.eci.nl hebben ze um al op voorraad en kun je um bestellen | |
StarGazer | vrijdag 23 mei 2003 @ 13:00 |
Ik heb zelf alle delen, waarbij Tomb Raider I mij toch het meest aansprak. Die eerste keer dat ik de T-Rex tegenkwam...echt geweldig. Tomb Raider II was ook wel cool, en The last revelation gaf mij het tomb raider I gevoel weer terug. Tomb Raider III en V waren toch duidelijk het minste. | |
Neejoh | vrijdag 23 mei 2003 @ 13:54 |
Deel 1 heb ik veel, héél veel gedaan. Deel 2 was grafisch beter maar meer van hetzelfde, dus wel gedaan maar zéker niet zoveel als 1. Vanaf deel 3 vind ik het niets meer. Heb zelfs gezien dat je tegen skeletjes moest vechten enzo? Lame | |
Chocobo | zaterdag 24 mei 2003 @ 08:11 |
quote:PROEST ![]() | |
Chocobo | zaterdag 24 mei 2003 @ 13:11 |
E3 2003: Tomb Raider: The Angel of Darkness Shots - Laura is looking sexier than ever. | |
ArmaniMania | zaterdag 24 mei 2003 @ 13:12 |
Damn nog een paar weekjes en dan ga ik um kopen, ik moet um hebben ![]() | |
Chocobo | woensdag 28 mei 2003 @ 08:39 |
quote:Ik ook,......... ergens in Juli is het zover. Ik hoop wel echter op goede reviews ![]() | |
nietzman | woensdag 28 mei 2003 @ 12:46 |
Mhoa, ziet er niet echt indrukwekkend uit... Maar in combinatie met de film zal de verkoop wel weer gestimuleerd worden, net als met The matrix nu... | |
Strolie75 | woensdag 28 mei 2003 @ 12:50 |
quote:Gevolg hiervan is dat Enter the Matrix ontzettend gerushed is. Zeker de PC versie had nog wel een paar maanden werk kunnen gebruiken. ![]() | |
Chocobo | woensdag 28 mei 2003 @ 17:03 |
quote:Das persoonlijk,........ vind het er zelf wel cool uit zien hoor ![]() | |
Strolie75 | woensdag 28 mei 2003 @ 17:12 |
quote:Download de review eens van IGN. ![]() | |
Chocobo | woensdag 28 mei 2003 @ 17:14 |
quote:Huh ? | |
Strolie75 | woensdag 28 mei 2003 @ 17:19 |
quote:Van Enter the Matrix. Dat spel is duidelijk gerushed (vooral de PC versie) om samen met de film uitgebracht te kunnen worden. Ik hoop niet dat ze met Tomb Raider hetzelfde doen, waarschijnlijk zou het wel goed verkopen maar het zou de doodsteek voor de serie betekenen. Hopelijk zijn ze verstandig bij Eidos en gaat dit spel gewoon heersen! | |
Chocobo | woensdag 28 mei 2003 @ 17:22 |
quote:Oh,... ik dacht dat je het over Lara had,...... nee,.... ETM lijkt me toch niet echt wat. Het was idd de hype. | |
Zooi | woensdag 28 mei 2003 @ 23:22 |
Grote tieten of niet, kan er momenteel nog niet echt warm van lopen eerlijk gezegd. ![]() | |
Chocobo | donderdag 29 mei 2003 @ 09:42 |
quote:Ik ook niet echt, maar ben wel vreselijk benieuwd. Als het spel goed scoort dan wordt dat direct een musthave want een Lara fan ben ik wel. ![]() | |
Zooi | donderdag 29 mei 2003 @ 11:02 |
Ik ben net zoals Strol al zegt een beetje bang voor het ETM effect. Snel, snel afmaken en vlug cashen. Opzich wil ik hem best halen maar dan wel eerst even de reacties van andere afwachten. ![]() | |
Chocobo | vrijdag 30 mei 2003 @ 09:08 |
quote:Nou dat vlug afmaken zal wel meevallen aangezien dit spel langer uitgesteld is dan welk ander spel dan ook ![]() ![]() ![]() | |
Strolie75 | zondag 1 juni 2003 @ 08:15 |
quote: | |
Retarded | zondag 1 juni 2003 @ 09:30 |
quote:wat dacht je van Duke Nukem Forever ![]() | |
Dinalfos | zondag 1 juni 2003 @ 12:31 |
The angel of darkness zit er aan te komen. Nou, dat wordt weer lekker sjorren aan jullie pikkies, niet waar boys? PATHETIC!!!!! | |
wc-eend | zondag 1 juni 2003 @ 17:41 |
quote:ben je gefrustreerd jongen? | |
StarGazer | zondag 1 juni 2003 @ 18:38 |
Het zal wel weer te veel mensjes afknallen worden...jammer...vond het met dieren altijd veel leuker. Krokodillen ![]() | |
ArmaniMania | zondag 1 juni 2003 @ 18:43 |
Ik hoop dat dit deel het oude vertrouwde Tomb Raider gevoel weer terug geeft, al dan niet in een nieuwe vorm ![]() | |
Chocobo | zondag 1 juni 2003 @ 19:41 |
quote:Je opmerkingen ook pik ![]() Ik hoop ook dat deze Tombraider de oude sfeer terugneemt. Ik hoop het zooooo die textures die polygonen | |
StarGazer | zondag 1 juni 2003 @ 19:56 |
Ik vond toch deel 1 het beste. Die sfeer in de caves met die wolven. Ik schrok me altijd de tering ![]() | |
Djaser | zondag 1 juni 2003 @ 22:17 |
Deel I & II dat waren de Tombraider spellen ![]() | |
Chocobo | woensdag 4 juni 2003 @ 08:34 |
Tombraider komt wat dichterbij ![]() http://streamingmovies.ign.com/ps2/traod_060203_6_free.wmv | |
Chocobo | woensdag 4 juni 2003 @ 08:38 |
Die movies zijn er trouwens eeeerg goed uit zeg. Erg strakke graphs als mensen daar nog aan twijfelde ![]() | |
Chocobo | donderdag 5 juni 2003 @ 00:22 |
Meer Lara http://streamingmovies.ign.com/ps2/traod_060303_1_free.wmv (Mediaplayer 9) Mist ze nu een gun links ? duidelijk beta | |
ArmaniMania | donderdag 5 juni 2003 @ 00:23 |
quote:Ik heb um al ![]() | |
Chocobo | donderdag 5 juni 2003 @ 00:27 |
quote:? Niet cool, maar hoe is ie ? | |
Chocobo | donderdag 5 juni 2003 @ 00:39 |
Trailer ,.... ![]() http://ftp.eidos.com/pub/videos/tombraider_aod/traod_trailer02.zip On the 18th of June Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness will be on store shelves!!!! Take a look at the latest amazing trailer for Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness and you will get just a feeling of what is in store when the Angel of Darkness is unleashed! The action, suspense and just flat out ass-kicking combat will floor you! | |
Chocobo | donderdag 5 juni 2003 @ 01:04 |
quote:Trailer is erg cool ![]() | |
ArmaniMania | donderdag 5 juni 2003 @ 01:06 |
quote:Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar de intro en het begin zijn ![]() | |
Chocobo | donderdag 5 juni 2003 @ 01:09 |
Mini screens ![]() Wallpaper Concept art | |
Strolie75 | donderdag 5 juni 2003 @ 09:06 |
IGN heeft een features over de wapens. | |
Chocobo | donderdag 5 juni 2003 @ 12:23 |
quote:Was een coole special,..... het menu is ook erg cool gedaan ![]() | |
Chocobo | maandag 9 juni 2003 @ 01:04 |
Nog maar 10 dagen ![]() ![]() ![]() | |
Strolie75 | maandag 9 juni 2003 @ 09:58 |
Ik ben erg benieuwd naar de eerste hands-on preview of review. Lara heeft me wel eens eerder teleurgesteld. ![]() | |
ArmaniMania | dinsdag 10 juni 2003 @ 00:05 |
quote:Mee eens, maar de graphics maken heel veel goed. | |
Chocobo | dinsdag 10 juni 2003 @ 00:08 |
quote:De movies die ik er van gezien heb beloven idd een hoop goeds. Ben erg benieuwd.... ![]() | |
Chocobo | dinsdag 10 juni 2003 @ 00:27 |
Had ik dit al gepost ? ![]() http://www.eidosinteractive.com/video/tombraider/traod_trailer02fr_dsl.wmv | |
Strolie75 | dinsdag 10 juni 2003 @ 09:12 |
Is het dezelfde als deze? http://ps2movies.ign.com/ps2/video/tombraideraod_060903_01_free.mov | |
ArmaniMania | dinsdag 10 juni 2003 @ 17:12 |
Het aftellen is al begonen ![]() | |
Chocobo | dinsdag 10 juni 2003 @ 19:06 |
quote:Vast wel ja,......... ![]() Nog 8 dagen ofzo ? | |
Strolie75 | woensdag 11 juni 2003 @ 09:48 |
Mmmmm, die trailer ziet er in elk geval veelbelovend uit. 18 Juni is over 7 dagen haal? Ik vind het verdacht dat we nog geen reviews hebben gezien. | |
Strolie75 | woensdag 11 juni 2003 @ 09:54 |
Nog wat screenshots dan maar. ![]() | |
Chris_Redfield | woensdag 11 juni 2003 @ 16:17 |
Ik hoop alleen niet dat alles zich in het donker afspeeld. | |
ArmaniMania | woensdag 11 juni 2003 @ 17:23 |
quote:Nou als het aan de titel ligt, zal dat wel gebeuren, hoop het van niet ![]() | |
Strolie75 | donderdag 12 juni 2003 @ 18:04 |
Woeiii, IGN heeft een videopreview! Schijnt meer een adventure game te zijn dan een actiespel! | |
gijsje79 | vrijdag 13 juni 2003 @ 07:05 |
Heb zin in het spel. Nog een week wachten. ![]() | |
Rica | vrijdag 13 juni 2003 @ 07:07 |
quote:Ik ook. Kun je nagaan, zit je dan gewoon al anderhalf jaar op te wachten ![]() Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness) | |
Chocobo | vrijdag 13 juni 2003 @ 09:30 |
Die videopreview van IGN heerst ![]() ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 13 juni 2003 @ 10:21 |
quote:De videopreview heeft mij ook erg enthousiast gemaakt. Vooral het feit dat de nadruk nu meer op puzzels is gelegd, en dan echte Adventure-puzzels in plaats van schuiven met dozen en het vinden van schakelaars, spreekt mij erg aan. Ook het sluipen zag er erg goed uit. Ik ben erg benieuwd naar de eerste reviews. | |
Morpheus2002 | vrijdag 13 juni 2003 @ 11:00 |
PC Previews: http://www.gamespot.com/pc/action/tombraidertheangelod/preview_2856854.html http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/previews/may02/tomb_aod.html http://www.actiontrip.com/previews/tombraidertheangelofdarkness.phtml | |
Chocobo | vrijdag 13 juni 2003 @ 23:40 |
Previews zijn soweiso best goed gestemd als ik het zo lees ![]() ![]() | |
ArmaniMania | vrijdag 13 juni 2003 @ 23:42 |
Nog 5 dagen ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 14 juni 2003 @ 00:01 |
Ik begin stiekem toch wel enthousiast voor dit spel te worden. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 14 juni 2003 @ 00:02 |
quote:Lees de previews eens door,.......dan wordt het erger ![]() ![]() ![]() | |
ArmaniMania | zaterdag 14 juni 2003 @ 00:03 |
quote:Ik stem voor een Tomb Raider Angel of Darkness - Meet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 14-06-2003 00:06] | |
Strolie75 | zaterdag 14 juni 2003 @ 00:04 |
quote: ![]() Vandaar mijn enthousiasme, vooral het feit dat het veel weg heeft van een adventure game spreekt me erg aan. | |
Chocobo | zaterdag 14 juni 2003 @ 00:05 |
quote:Neh,... ik moet namelijk ook nog naar de Tombraider Angel of Darkness meet,..... ![]() | |
ArmaniMania | zaterdag 14 juni 2003 @ 00:07 |
quote: ![]() ![]() | |
Chocobo | zaterdag 14 juni 2003 @ 08:56 |
Whoehahahaha,...... deze Q&A is cool ![]() http://boards.ign.com/message.asp?topic=40242223&replies=35 | |
Strolie75 | zaterdag 14 juni 2003 @ 09:56 |
quote:*lezen gaat* | |
Strolie75 | zaterdag 14 juni 2003 @ 10:02 |
How bad is the camera? Does it roam on its own or can you move it yourself? You can move into a first-person mode and free look, and when in third-person mode, the angles are fixed -- like in Resident Evil. Though you can manipulate it with the right analog stick. How good is the story? It's probably the best plotline in the history of the Tomb Raider games. Does she has "bounce" animation on her character development (AKA her breast)? Yes. | |
B | zaterdag 14 juni 2003 @ 10:03 |
klinkt goed | |
Chocobo | zaterdag 14 juni 2003 @ 10:13 |
Deze was ook droog ![]() Is there a nude code? | |
Strolie75 | zaterdag 14 juni 2003 @ 10:21 |
Ik vraag me af waarom de eerste reviews zo lang op zich laten wachten, is meestal geen goed teken. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 14 juni 2003 @ 10:26 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Chocobo | zaterdag 14 juni 2003 @ 22:24 |
Vrijdag is het zover ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 14-06-2003 22:29] | |
Rica | zaterdag 14 juni 2003 @ 22:35 |
quote:Can't wait! ![]() Maar dit is een vervolgverhaal van iig drie delen geloof ik, en kunnen er zelfs 5 worden. Iemand ook zoiets gelezen? Elk half jaar een vervolgje lijkt me wel wat | |
Chocobo | zondag 15 juni 2003 @ 00:03 |
quote:Ik was gewoon en ben nog steeds erg benieuwd naar de eerste next generation Lara game maar om nou elk half jaar dit te spelen nee,............... ![]() ![]() | |
Chocobo | zondag 15 juni 2003 @ 10:12 |
In de videopreview heeft IGN het over zo'n 25 uur gameplay,........ Kijk,.... DAT wil ik nou horen ![]() ![]() ![]() | |
Strolie75 | zondag 15 juni 2003 @ 10:15 |
quote:Vind ik niet, ik heb liever een heftige game van 15 uur waarbij ik van elke minuut geniet dan 25 uur zichzelf herhalende gameplay (einde van Zelda bijvoorbeeld, en de vorige TR games). | |
Chocobo | zondag 15 juni 2003 @ 22:13 |
quote:Dan MOET je Silent Hill 3 kopen vriend,........... das SUPER. Maar ik zoek momenteel even een spel waar ik even lekker lang mee bezig kan zijn ![]() ![]() | |
Strolie75 | maandag 16 juni 2003 @ 22:37 |
quote: ![]() | |
Chocobo | dinsdag 17 juni 2003 @ 09:34 |
quote:JOEPIIIII June 16, 2003 - The world "Delay" is one that Tomb Raider fans have come to know quite intimately over the last year or so. Plagued with stall after stall, the latest edition of the platinum-selling franchise named The Angel of Darkness has been bounced around the calendar like an angry ping-pong ball. Announced during the 2003 Electronic Entertainment Expo to be expected on June 20, there have been conflicting reports of a June 17 release date by online retailers and even the official Tomb Raider website. Confused and bewildered, we decided to give the folks at Lara's home company a call so that we could settle this mystification once and for all. Here's what they had to say: "Its actual release date is the 20th", said an Eidos representative. "It's not going to ship until then". And so there you have it, the official word straight from the publisher's mouth. Be sure and tune into IGN next week for our full review. | |
Strolie75 | dinsdag 17 juni 2003 @ 09:39 |
crossposter! ![]() | |
Chocobo | dinsdag 17 juni 2003 @ 11:33 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Smots | dinsdag 17 juni 2003 @ 12:45 |
* Smots gaat 'm vanmiddag spelen in A'dam.![]() | |
Strolie75 | dinsdag 17 juni 2003 @ 14:08 |
quote: ![]() Je post hier wel meteen je indrukken hé? Dat eerdere bericht was dus echt onzin, want daarin stond dat de game niet eens gold was. | |
Chocobo | dinsdag 17 juni 2003 @ 15:15 |
quote:Gameplay ervaringen hier noteren aub ![]() | |
Smots | woensdag 18 juni 2003 @ 08:39 |
Ok, ik heb een klein kwartier met de nieuwe T.R. game mogen fröbelen, en ik moet zeggen dat ik niet echt ONTZETTEND onder de indruk was. Ik vond Lara's bewegingen nog steeds te langzaam, en de besturing vond ik ronduit vervelend. Daar staat weer wel tegenover dat ze er zelf èrg goed uitziet, en ook haar bewegingen ogen lekker realistisch. Ik heb 'r alleen in een kleine binnenplaats en een gebouw rond zien rennen, dus interactie met vijanden heb ik helaas nog niet kunnen testen. De omgeving zelf zag er wel netjes verzorgd uit, maar het was wel raar dat er een blaffende hond aan een ketting zat, en je kon gewoon in die hond gaan staan. (zal nog wel aangepast worden in de uiteindelijke versie) Maar mijn eerste indruk? "Mwoah" | |
Smots | woensdag 18 juni 2003 @ 08:43 |
Terwijl Lara me nog zo gezegd had: "Je gaat wel een positief stukje over me schrijven hè?"![]() | |
Strolie75 | woensdag 18 juni 2003 @ 10:08 |
Leuke foto Smots! Minder leuk is dat TR blijkbaar toch niet zo vernieuwend is als Eido beweert. ![]() | |
Strolie75 | woensdag 18 juni 2003 @ 10:12 |
quote:Dit artikel stelt me niet echt gerust! Ik hoop niet dat Eidos een buggerige game op de markt brengt alleen om dit jaar nog goede financiële cijfers te kunnen publiceren. Een game rushen is nooit een goed idee, en ik vind het instellen van een "finish line" ook niet echt goed klinken. ![]() | |
Hakkert | woensdag 18 juni 2003 @ 12:44 |
Daar gaat weer een goeie game :|.. Geinige foto smots ![]() | |
Chocobo | woensdag 18 juni 2003 @ 13:40 |
quote:Niet te snel oordelen nu. Als de gameplay hetzelfde is als in de vorige Tombraiders ben ik al blij hoor,............. Tis iig mooier. ![]() | |
IsaacD | woensdag 18 juni 2003 @ 14:00 |
Ai het grootste minpunt dat ik van Smots hoor is dat Lara nog steeds zo soepel beweegt als een tank in de modder. Ik had eigenlijk meer bewegingen verwacht zoals in de nieuwe indiana jones. | |
Zooi | woensdag 18 juni 2003 @ 23:46 |
quote:Precies. Als het in de lijn der verwachting ligt dan hebben ze er iig een fan bij. ![]() | |
speknek | woensdag 18 juni 2003 @ 23:56 |
quote:De gameplay van Tombraider is altijd al Bagger (met hoofdletter ja) geweest. | |
Minotarumon | donderdag 19 juni 2003 @ 00:35 |
quote:Dan heb je vast TR1 en TR2 niet gespeeld | |
Strolie75 | donderdag 19 juni 2003 @ 09:00 |
quote:Nu is er geen weg meer terug. | |
FROSTBITE | donderdag 19 juni 2003 @ 09:05 |
quote:Morgen toch? En wat betekent dat GOLD dan precies? Ik dacht dat het meestal pas kwam als een game al een tijdje uit was en er wat extra's bijkwamen ed. | |
Chocobo | donderdag 19 juni 2003 @ 09:07 |
quote:Klaar voor shipping geloof ik ![]() ![]() | |
Strolie75 | donderdag 19 juni 2003 @ 09:08 |
quote:Gold betekend dat een spel officieel "af" is, dus de master-cd wordt naar de fabriek gebracht om gekopieerd te worden. Morgen lijkt me erg sterk, zal wel volgende week worden. | |
FROSTBITE | donderdag 19 juni 2003 @ 09:13 |
quote:Ah weer wat geleerd. ![]() Was wel een lange bevalling, maar nog een weekje is te doen. | |
speknek | donderdag 19 juni 2003 @ 09:36 |
quote:Helaas wel. En nee 3d spellen waarbij je om je as draait als je naar rechts of links drukt, kunnen gewoon niet goed worden (kijk nu ook naar ETM). Maar misschien dat ik het sowieso eens op een console met een fatsoenlijke controller moet spelen.. | |
IsaacD | donderdag 19 juni 2003 @ 15:45 |
Hmmm ik heb TR1 en 2 met veel plezier gespeeld maar bij deel 3 was voor mij de lol d'r af. De gameplay was toch grotendeels hetzelfde gebleven bij die spellen dus volgens mij lag het eerder aan de levels/verhaal dat het niet meer zo leuk was. | |
Chocobo | vrijdag 20 juni 2003 @ 09:40 |
quote:Jill lijkt me vreselijk sexy ![]() | |
gijsje79 | vrijdag 20 juni 2003 @ 10:09 |
Bel hier alle zaken van de stad af voor het spel. En niemand heeft hem. ![]() ![]() Hoorde dat er wat fout was gegaan. Kan ik nog een week wachten en ze hadden het er al over misschien 2 weken. ![]() ![]() Daar ben ik toch mooi klaar mee dacht lekker op tijd te gaan gamen, maar nee hoor. | |
Chocobo | vrijdag 20 juni 2003 @ 10:12 |
quote:30 juni staat er op de site van dimplus ![]() | |
gijsje79 | vrijdag 20 juni 2003 @ 10:14 |
quote:Ja de 27e, heb ze net aan de telefoon gehad. Maar kon nog wel een week langer duren hadden ze het over. (hopen van niet) Straks er toch maar effen naar toe effen kijken voor een andere game. ![]() | |
Chocobo | vrijdag 20 juni 2003 @ 10:15 |
quote:Ze is net Gold gegaan (paar dagen geleden) dus ik denk ook dat het volgende week ergens wordt. | |
speknek | vrijdag 20 juni 2003 @ 15:22 |
quote:Splinter Cell (mits je geen xbox hebt) | |
gijsje79 | vrijdag 20 juni 2003 @ 16:10 |
quote:Heb hem al voor de PS2 ![]() Stond verder weinig bij. Ach dan nog maar een weekje Wolfenstein spelen dat is ook niet vervelend. ![]() | |
Chocobo | vrijdag 20 juni 2003 @ 18:32 |
quote:Volgende week komt alles goed joh ![]() ![]() | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 09:23 |
Zag gisteren een stukje van de nieuwe Tombraider op RTL Boulevard ![]() ![]() | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 10:52 |
Het grote Tombraider interview met screens ![]() ![]() ![]() INTERVIEW: "LARA'S MY LIFE" Core Design co-founder Jeremy Heath-Smith speaks exclusively to us on the hugely anticipated return of Lara Croft in Angel of Darkness on PS2 and PC 19:53 Though the delays themselves could be turned into a hilarious comedy series all of their own , the long-awaited, massively anticipated return of gaming's greatest icon is finally upon us. And with Angel of Darkness hitting store shelves in the US as we type, with Europe to follow by the end of the month, fingers crossed, Lara-mania is all set for its glorious return. The weight of expectation is astonishing, and it's difficult to underestimate the importance of this title both to publisher Eidos and developer Core, with four years having passed since the last instalment. Has all the hard work paid off? The game certainly looks the part, and Core co-founder Jeremy Heath-Smith meant it when he said: "I defy anyone to find a better looking game on PlayStation 2," at yesterday's presentation to selected press in London. But after much talk of "mature" this and "edgy" that, Core has returned to what it knows best, and to what it believes Lara does best. Angel of Darkness is a beautiful-looking action-adventure that remains true to the spirit of previous incarnations, while refining and adding new dimensions to the experience in all areas. And now the wait is pretty much over (we trust) all that remains is to see whether Lara can capture the hearts of the people all over again. Jeremy Heath-Smith certainly believes she will, and gave a remarkably frank and fascinating insight into Tomb Raider: Angel of Darkness, when we spoke with him at the London event. And if yu still hungry for more Lara goodness after this, be sure to check back on Monday for exclusive details on what Core has in store for the next title in the series - you might just be very surprised... To deal with the latest delay again, the way we understand it is the game simply had to be out by the end of June to make Eidos's fourth fiscal quarter... Heath-Smith: Yes. But could you really use even more time? Heath-Smith: You know what? We could've spent another year on it. But you can do that with any big game, so we had to draw a line in the sand, which we did some time ago, and say: "That's it guys - let's lock down content and just get this bloody thing finished. The game is finished - we're happy with it; we love it. And you've had enough time to iron out all major bugs before it went Gold? Heath-Smith: There's fifty hours of gameplay - we're not going to get every bug out of it. How can I emulate two million people playing it differently in a day? I can tell you this: we can't find any crash bugs. Are there times when things may go a bit weird? Yeah, course there are, but you show me a game that doesn't do that. So yes, I'm very, very happy with the quality. When you first unveiled the game, it was build as "adult" and "edgy" and you used arty references to tie-in with it. Does Angel of Darkness remain true to this vision? Heath-Smith: No, I think we've softened it as we've gone on, and as the market's softened. I think the storyline is still very adult and edgy; anything involving a religious cult and a guy that's been around for 1,000 years, who are in this sect and murder people and use them for experiments - yeah, that's pretty dark. The great thing is that Lara shines through as a kind of bright candle in all of this. On one side it's hard and edgy, and on the other Lara comes along and brightens it all up. We toyed with the idea of darkening Lara as well, but we stopped that in the early stages and brought her back up a bit - and I'm very pleased we did. I think the way that the PlayStation player plays games now... they like the adultness of a story, but also wants to be entertained rather than horrified. What were you doing with Lara that was so dark and that you decided to change? Heath-Smith: It's more in terms of what we were planning on doing with her in the storyline. We were looking at adding things to her body that would, well, change her! To see Lara smoking would be a bit weird, because she's pretty clean living. She might smoke - we haven't told you she doesn't, but... So the changes you made were as a result of a general shift in the market rather than any titles in particular... Heath-Smith: No, it was actually market shift. There are enough dark and dingy games out there. But look at Vice City: is that a dark and dingy game? No, it's a fun game. Why is it a fun game? Because you can do loads of different stuff. Does it cross a line? Yeah, absolutely, but that's what makes it a fun game. Why is it a great game? The game itself isn't actually that good; what makes it great is the whole experience. That's why I've played it for hours and hours. Do I get my head around doing all these missions? No, that's pants, I don't care about that. Ask any GTA player and they'll tell you that. So how has Lara evolved? Heath-Smith: I feel she's evolved in the way we've matured the story; the way we've improved the way she looks, the way we've used physics, the way we've introduced Kurtis into the story, the way the environments are bigger, the RPG elements, the power-ups, the bigger and better puzzles... You know what's terrifying? For the last few months we've played the other Tomb Raider games... You got back and play the original - and people have hugely fond memories of Tomb Raider 1 - and take a look at it. You'll die. It's just unbelievably bad [laughs]. Staying with Tomb Raider on PSone, the general perception is the series got progressively worse from the original. Do you see this as a return to form? Heath-Smith: I would say it's a return to form. But I'd also say put on Tomb Raider 4 next to Tomb Raider 1 and you'll see the quality quadrupled. What originally happened was that Tomb Raider was a breakthrough product - it was a new genre, 3D, new character - just incredible. People tend to remember snapshots throughout their lives of things that affected them and Tomb Raider certainly touched a lot of people. As the series went on and we exploited the licence, hardcore gamers maybe thought we'd turned our back on them. And in reality, we probably did, because we had to broaden the gameplay to appeal to a broader audience. With this game, we think we'll get a lot of Tomb Raider 1 players back, and I think what we've done is give the hardcore gamer enough to get their teeth in while making it accessible to the mass market. The real gamers are going to play this and think: "This is a big game." But if you're one of these casual gamers who like to play a game for a few hours here and there and be rewarded, we feel we've nailed that as well. As you've said, the first Tomb Raider was revolutionary at the time. Do you still feel the series is as relevant and full of impact now? Heath-Smith: No; how can it? All we want to do is ensure we've created a great game on what is already a big licence. People having given it scores of 8/10 so far and I'm asked if I'm upset. Well no: I wouldn't expect any more, if I'm complete honest with you. How can people give this 10/10? It's not a revolutionary game; it's a Tomb Raider game. It's just a bigger, better, more gorgeous Tomb Raider game - that's the truth. Anybody whose job it is to review games, if they give it less than 8/10 I'd think: why? That's really unfair. If they gave it 10/10, I'd say good for them, I think it's worth a ten, but I do understand. A game like Splinter Cell comes along and it is revolutionary. It's a new genre, nice game and deserved to score massively. Since you've been working on this for so long, and games like Splinter Cell have released in the interim, do you feel you've been left behind? Heath-Smith: No, because I think we kind of covered that when we did the focus testing and changed the control system. Changing the controls was a big thing for us, huge. There was a lot of debate and a lot of disagreement within the company. Splinter Cell was one of the key games that had an impact on these discussions. It wasn't because it has the best animation in the business - because it hasn't - it's just a great, rounded package. With the controls, we'd imagine, for example, the Nintendo way of doing things would be to make sure the character controls perfectly, then build the game around that. But by changing the controls so late in the day, that must have caused major problems? Heath-Smith: Huge. We had to do map changes, we had to do design changes, we had to change the camera, we had slow down issues - oh God: huge. And our number one target for this product was that it would run in a frame [run at 60fps] and it does. Very few PS2 games do that - most opt for 30 frames per second. There was a discussion over whether that would happen, but I said: over my dead body; you've got to make this work. We said at the start, this will be bigger, better, bolder, everything... And it's going to run in a frame. We told you that three years ago. But it's been tough... So has it been harder than you expected to get to grips with next-gen hardware? Is this one of the reasons it's been so delayed? Heath-Smith: Yeah, I think the truth of it is, yes it has. We've rewritten everything; we took the engine, threw it away and started again. If you look at the big franchise games, there's only one other title that's done that, and that's Metal Gear Solid. And that took 100 people five years to make. We've done it in about three with 35. None of the other big franchises have changed their technology and I know why now [laughs]. But we've done it now, and we're in great shape now for the next 10 years, because we knew we were working on a massive licence that would have to go the distance. And we thought about PlayStation 3 and PlayStation 4 - wherever it goes, we've built it in modular form so we can take it wherever. But it's taken us three years to do that and it's been a complete git! As you've said, Angel of Darkness isn't attempting to be revolutionary - it's just Tomb Raider. But so many years since the last one, do people still care? Why should people care? Heath-Smith: Of course we were worried about that and I think that, when you consider, since the last Tomb Raider game, the movie's come out, there've been another two campaigns with Lucozade... Do you know why that is? Smithkline and Beecham [the parent company of Lucozade] went onto the street and did market research, and polled 5,000 people: is Lara Croft still cool? Two years ago, the result was: yes! Last year it was yes, and there's another Lucoazade campaign this year. Lara is the longest established character ever to be associated with Lucozade... Indeed, they actually changed the name from Lucozade to Larazade for the first time in the company's history... Heath-Smith: You know that went to the main board? That was a main board decision. The Chairman of the parent company was involved in that. So is it going to be successful? People still love Lara, people are intrigued by Lara. Providing we give them what they want... and the movie was a massive hit, and we all know it wasn't a great movie, but it grossed half a billion dollars in revenue. Which is huge. There's a massive love affair between Lara and the gaming world out there and we just can't disappoint them. But what sets the title apart from everything else on the market? Heath-Smith: I don't think it needs to be set apart, and you know why? It's a Tomb Raider game. But what sets it apart? It looks awesome - no-one can deny that. The animation is incredible: it's silky smooth, and it's a Tomb Raider game. If that's your sort of game, you'll buy it; if you'd rather play Gran Turismo, you won't buy it. For me it hits the sweet spot of the third-person action-adventure genre that we virtually created six years ago. That's all we set out to achieve. The camera system you've employed is innovative - can you tell us a little more about how that works? Heath-Smith: The camera now is a complete free-roaming camera: we call it camera relative. When you move off screen, if you move Lara to the right and you're facing behind her, you push right on the analogue. If she's facing you and you want to move it to the right, again you have to push it to the right: wherever you are is relative to the camera; however you move is relative to the camera. It can be very confusing; it can be massively confusing. But we did extensive focus group testing, and people liked the freedom of this camera. Mario 64 started it, and everyone tried it and couldn't get it to work. Because Lara was the only other massive third-person 3D game around, we did this thing called 'camera on a stick ', which was a camera that followed the back of Lara's head. We looked at Mario 64 and thought: nah, it'll never catch on, but they [Nintendo] were right... But very wrong with Mario Sunshine... *Whehehe ( Chocobo binnenpretje)* Heath-Smith: Massively wrong. You know what? That wasn't the camera, that was bad level design. We now realise this is the way forward with cameras because people do want that freedom. There's full 360 degree movement, which gives huge freedom - that's what's cool. The leap of faith traditionally associated with Lara has been taken away. It's all about flow. What's the single biggest hurdle you feel you've overcome, your biggest achievement? Heath-Smith: Keeping it running at 60fps. That's been monumental for us. To be sitting here today, duplicating it as we speak is... we can't believe it. Up until a month ago I was thinking: "Guys, guys! What's going on?" We guess it must have been fairly hectic of late... Heath-Smith: It's been non-stop. Non-stop. Since the decision was taken to delay it at Christmas, we've been working all hours, but that's gaming. I remember coming up to Core just before Chronicles was finished, and everyone had huge bags under their eyes and there were beds by desks... Heath-Smith: There are people who've been living there. On Monday night I didn't go home; Tuesday I was at home at 10pm. Are you planning to take a vacation, then? Heath-Smith: I am going away. I've personally had to cancel four holidays [laughs] - next month I'll be in Portugal having some sun! And for once I feel I can justify it! [laughs] Do you still enjoy working with Lara? You referred to yourself as her 'father' in the presentation. Heath-Smith: I'm very fortunate: I could stop working tomorrow if I wanted to. I do this because I love it. Some people might think I'm mad but I'm very passionate about what I do. I love playing games - Lara's my life. I'm more excited now than I ever have been, and this is six years on. You seemed especially excited about the "great tit physics"! Heath-Smith: [laughs] How cool is that? And they do work as well! [laughs] To sum up, why should the world be excited about the return of Tomb Raider? Heath-Smith: It's so hard to sum up. It's bigger, bolder and brasher than any other Tomb Raider game. It offers to me everything a gamer wants from a game - you know, pace, passion, great looks, animation. I play all sorts of games and for me it hits so many sweet spots. We've got people in the company working on other projects who are going to go out and buy this game. They won't be taking a disc from upstairs; they want to go into a shop, buy it and experience the whole thing - they know it's going to hit that sweet spot. How mad is that? That's passion. We're very passionate about what we do. Ik sta te popelen | |
gijsje79 | zaterdag 21 juni 2003 @ 10:56 |
quote: ![]() Wil het spelen. ![]() | |
Zooi | zaterdag 21 juni 2003 @ 11:01 |
Ziet er heerlijk uit! | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 11:37 |
quote: quote:Dat vind ik dus ook ![]() | |
Bastard | zaterdag 21 juni 2003 @ 12:16 |
Ok, ziet er inderdaad wel cool uit.. maar dat uistellen van die game is beschamend vind ik. Veel plezier er mee in ieder geval, dat gaat wel lukken. | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 12:47 |
quote:Thanks Gijs ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 15:29 |
Bij Game Kings hadden ze het net over cluncky controls en toch niet zo vernieuwend als beweert. Ze speelde de game wel op E3, dus hopelijk is er in de tussentijd iets aan gebeurt! Hij ligt vandaag toch in de VS in de winkel? | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 15:34 |
Iedereen zal het over de controls hebben en het over niet vernieuwend hebben. Das hetzelfde als met MGS maar toch moet ik het hebben. Ben een te grote fan en persoonlijk denk ik dat het erg cool wordt ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 15:36 |
Waar blijven die reviews verdomme! Deze game moet cool zijn anders ga ik hoogstpersoonlijk Eidos petsen! ![]() | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 19:58 |
![]() | |
ArmaniMania | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:03 |
Weet je, een week wachten nog op dit spel is een eeuwigheid, ik wil spelen ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:03 |
Deze zijn wel erg stoer. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:10 |
quote:Lara IS stoer Gijs ![]() | |
ArmaniMania | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:33 |
quote: ![]() ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:33 |
Zijn die tieten weer groter geworden? ![]() | |
ArmaniMania | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:34 |
quote:Sterker nog, ze bewegen ook mee, als ze rent | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:37 |
![]() | |
Zooi | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:39 |
quote: ![]() ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:45 |
quote:Ow ow. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:49 |
quote:Ik ga het nog steeds halen hoor,.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:52 |
Ik weet het niet vriend, het klinkt mij dat deze game gerushed is om het 4e financiële kwartaal van Eidos te halen. Besturing is bij zo'n spel erg belangrijk, of vind jij het leuk om 10x achter elkaar mis te springen? Verder klinken die onrealistische stukjes ook niet echt geweldig, tegengehouden door een matras, doden vijanden die wegflikkeren. [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 21-06-2003 20:53] | |
Bastard | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:53 |
quote:Hoort dat niet bij Lara, dat is mijn ervaring wel van die bitch. | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:53 |
quote:Als iedereen negatieve reviews geeft dan ok,....... dan wordt het geen Lara nee, maar zelf denk ik dat het een beetje een heksenjacht is want iedereen weet dat ze dit spel gehaast hebben. Toch denk ik dat het wel meevalt eerlijk gezegd,..... ik wacht gewoon de review van IGN af. | |
ArmaniMania | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:56 |
quote:Ach ja het is bij de Playstation 2 zo. Voor de PC komen er wel Patches ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:56 |
quote:Is dat niet de schuld van Eidos zelf? Ze hebben dit spel zo gehyped, het zou compleet vernieuwd zijn, donkerder, edgier. En nu krabbelen ze aan alle kanten terug, zie bijvoorbeeld dat interview wat je vanochtend heb geplaatst. Ik hoop dat ik het mis heb, maar uit alles wat ik tot nu heb heb gelezen lijkt het erop dat deze game gerushed is. Als dit het geval is hoop ik dat Eidos flink op zijn bek gaat! Maar ik wacht ook de review van IGN af. | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:57 |
Op zich heeft The Matrix het slechte voorbeeld gegeven. Als je een spel dat duidelijk nog niet af is maar genoeg hyped en promote dan verkoop je vanzelf miljoenen exemplaren. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 21 juni 2003 @ 20:58 |
quote:Jij hebt ook een bijl opgegraven en een persoonlijke heksenjacht geopend op Lara lijkt het wel. Geeft niks natuurlijk ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 juni 2003 @ 21:00 |
quote:Ik vond deel TR1 echt te gek, deel 2 ging wel. Eidos heeft 2 delen kunnen leren van zijn fouten. Ik ben echt een TR fan hoor, maar ben erg kritisch wat Eidos betreft, het is niet de eerste keer dat ze ons buggerige games in de maag proberen te splitsen. ![]() | |
gijsje79 | zondag 22 juni 2003 @ 00:31 |
![]() ![]() | |
ArmaniMania | zondag 22 juni 2003 @ 02:07 |
quote:Vind je ? Vind deze leuker... | |
gijsje79 | zondag 22 juni 2003 @ 02:21 |
quote: ![]() | |
gijsje79 | zondag 22 juni 2003 @ 02:43 |
Nieuwe screens.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
| |
Chocobo | zondag 22 juni 2003 @ 09:52 |
Die ridders 3 pics hierboven ![]() ![]() | |
Strolie75 | zondag 22 juni 2003 @ 13:23 |
Nieuwe Trailer: http://www.eidosinteractive.com/downloads/search.html?gmid=126 | |
ArmaniMania | maandag 23 juni 2003 @ 00:55 |
quote:Ben benieuwd of er bugs in de Pc-versie zitten, effe mijn nieuwsgroep raadplegen ![]() | |
Rica | maandag 23 juni 2003 @ 06:32 |
quote:De pc versie is redelijk tot goed, afgaande op wat ik lees. PS2 schijnt minder te zijn. Best veel klachten over dat het beeld bevriest ed. "PS2 cant handle the graphics" | |
gijsje79 | dinsdag 24 juni 2003 @ 00:17 |
Nog maar wat screens nog even en het is vrijdag. ![]() Gaat het dan echt gebeuren na zolang wachten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ja ook de shimmy zit er weer in. | |
gijsje79 | dinsdag 24 juni 2003 @ 00:20 |
quote:Moet het toch wel eerst zien voor de PS2. De PS2 is best wel een sterke console, ik twijfel er niet aan. Maar we zien het vrijdag wel. ![]() | |
ArmaniMania | dinsdag 24 juni 2003 @ 00:24 |
quote:Dan nog..voor de PC zullen er dan wel Patches verschijnen ![]() | |
Rica | dinsdag 24 juni 2003 @ 01:29 |
quote:Het is heel tegenstrijdig wat er gezegd wordt (as always). De een zegt dat het prima loopt en de ander moet om de tien seconden saven vanwege de repeterende vastlopers. We zien het idd wel. Verwachtingen zijn ook zo hoog tegenwoordig van die verwende kids. Tis gewoon een nieuw TR spel. | |
Rica | dinsdag 24 juni 2003 @ 06:37 |
GameSpot Review (PS2 version) Gameplay: 5 Difficulty: hard Overall score: 6.5 (fair) Als je de review leest is het toch duidelijk de framerate, graphics en het geluid waardoor het zo slecht beoordeeld wordt. De PS2 kan sommige scene's niet aan. Voor de rest zijn het kleine dingetjes als het menu, camerapositie en bewegingen (maar dat wordt standaard afgekraakt bij TR). Jammer dat ze niet hebben gewacht op de PC versie met deze review, want die is waarschijnlijk veel beter. Niet dat GameSpot uitmaakt wat ik leuk vind maar toch. | |
CloudStrife | dinsdag 24 juni 2003 @ 08:05 |
Heb je ook gekeken wat ze Tomb Raider 2 gaven? Gamespot spoort niet! | |
Strolie75 | dinsdag 24 juni 2003 @ 09:30 |
quote:Ik ga hem in elk geval niet kopen, ik erger me altijd vreselijk aan buggerige games. ![]() | |
Bastard | dinsdag 24 juni 2003 @ 10:02 |
Wat een last ![]() *Nog steeds blij is PS2 te hebben verkocht* Tis gedaan met die machine. | |
err | dinsdag 24 juni 2003 @ 10:46 |
begrijp ik goed dat ie nu ook op de PC uit is, of alleen nog PS2? | |
gijsje79 | dinsdag 24 juni 2003 @ 11:10 |
quote:Vrijdag voor de PS2 en 30 juni voor de PC. | |
CloudStrife | dinsdag 24 juni 2003 @ 13:12 |
quote:Tuurlijk jong, jij hebt er dus echt even geen verstand van. Ga lekker op je "Tetris 100 in 1" machine van je spelen en houdt dat domme commentaar voor je ![]() | |
StarGazer | dinsdag 24 juni 2003 @ 14:50 |
Lol de PS2 is de enige console die het goed doet. De PS word gewoon weer de winnaar, net zoals destijds het de winnaar is geworden van de Saturn en N64 (helaas). | |
Strolie75 | dinsdag 24 juni 2003 @ 14:52 |
We gaan hier geen consolewar voeren hé? ![]() | |
ArmaniMania | dinsdag 24 juni 2003 @ 14:56 |
quote:Lol we hebben het hier over Tomb Raider en niet de consoles ![]() | |
StarGazer | dinsdag 24 juni 2003 @ 15:00 |
quote:Nee, ik geef gewoon FF de feiten door. Ik walg overigens van alle nieuwe consoles. Geen greintje originaliteit meer, en alles moet maar mooi mooi mooi zijn. ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 24 juni 2003 @ 15:01 |
quote:Fijn voor je, en nu weer ON-TOPIC. ![]() | |
ArmaniMania | dinsdag 24 juni 2003 @ 16:16 |
quote:Niet waar Tomb Raider komt dit weekend pas uit ![]() | |
CloudStrife | dinsdag 24 juni 2003 @ 19:49 |
Ik hoor nu geruchten dat ie pas 4 juli komt ![]() | |
ArmaniMania | dinsdag 24 juni 2003 @ 19:50 |
quote:Voor de PC-versie waarschijnlijk wel ja | |
gijsje79 | dinsdag 24 juni 2003 @ 23:52 |
quote:Nee voor de PS2 komt ie vrijdag uit heb het nog na gevraagd in de winkel. Dimension plus. ![]() | |
Strolie75 | woensdag 25 juni 2003 @ 09:16 |
De review van IGN is nog negatiever dan die van Gamespot.quote: | |
ArmaniMania | woensdag 25 juni 2003 @ 09:21 |
quote:Eidos heeft ons misleidt ![]() | |
Strolie75 | woensdag 25 juni 2003 @ 10:16 |
Meer negatieve reviews beginnen nu op het net te verschijnen. Ik begin te begrijpen waarom Eidos reviewexemplaren van deze game pas na het verschijnen in de winkel heeft verstuurd.quote:Het klinkt nu misschien alsof ik fel anti-Tomb Raider ben, dit is (nja, was voor het verschijnen van deze game) in elk geval niet het geval. Ik heb genoten van deel 1 en 2. Maar na alle beloften van Eidos dat dit echt een nieuwe stap in de serie zou zijn voel ik me aardig bezeikt. Het is gewoon weer meer van hetzelfde met betere graphics en slechtere controls. Ik begon me al zorgen te maken toen de eerste berichten verschenen dat Eidos deze game perse wilde uitbrengen voor het begin van het 4e financiële kwartaal. The Angel of Darkness is duidelijk niet vernieuwend, vol met bugs en ik vermoed dat ergens diep onder de mooie nieuwe graphics nog steeds dezelfde oude engine ligt. Eidos heeft door haar winstbejag en kortzichtigheid deze serie begraven, en ik hoop dat ze door kritische gamers die deze game niet zullen kopen afgestraft worden, een buggerige game succesvol uitbrengen met een grote publiciteitscampagne lukt misschien als je meelift op de hype van The Matrix, maar voor Lara zie ik het somber in. | |
Zooi | woensdag 25 juni 2003 @ 10:20 |
quote:Goftedomme, het zal toch geen waar zijn? Van geen wonder dat ik tegenwoordig steeds meer een afwachtende houding aanneem. 5.3 overall is natuurlijk ook geen opbeurend cijfer. | |
CloudStrife | woensdag 25 juni 2003 @ 12:48 |
Hmm vaag, de sites geven de game slechte cijfers, maar bijna alle gebruikers geven de game zevens en achten. Zie de user reviews op Gamespot en Gamefaqs. Doen de sites dit soms omdat ze niet eerder dan de kopers in hun handen kregen? | |
ArmaniMania | woensdag 25 juni 2003 @ 18:34 |
quote:Helaas kunnen we daar over een week zelf pas over oordelen. Zelf koop ik um niet, ik leech um wel, want Eidos heeft te veel belooft en de fans te lang aan het lijntje gehouden met kut beloftes | |
speknek | donderdag 26 juni 2003 @ 10:50 |
quote: quote:And don't it feel good, uh, and don't it feeel good. | |
Notorious_Roy | donderdag 26 juni 2003 @ 14:16 |
InsideGamerquote: | |
gijsje79 | donderdag 26 juni 2003 @ 16:04 |
quote:Herstel bericht. Het is nog waar ook dat het spel weer word uitgesteld. Nu tot 4 Juli wanneer houd dit nou es op ik wil hem spelen. ![]() ![]() ![]() | |
Bastard | donderdag 26 juni 2003 @ 18:51 |
quote:Ik zou het spel dus gewoon boycotten, niet kopen dus. Principekwestie. | |
Rica | donderdag 26 juni 2003 @ 23:21 |
quote:Wat voor principe? Ik ben boos omdat ik niet op mijn wenken bediend wordt? Ik koop het niet omdat ik telang moet wachten? ![]() Het is gewoon een afweging tussen prijs en produkt, meer niet. En hoe meer reviews die zeggen dat het "just another TR game is" deste beter, want voor mij was het spel goed zoals het was. Alleen nu met mooiere graphics en meer gedetailleerde omgevingen en meer moves voor Lara... Suits me just fine! | |
Ker_Plunk | donderdag 26 juni 2003 @ 23:22 |
Ik buig ![]() voor TR2 dan, dat vond ik nog fantastisch. | |
StarGazer | vrijdag 27 juni 2003 @ 09:30 |
Beetje jammerlijk dat ik Tomb Raider I niet aan de praat krijg op XP. Damn wat was dat heerschend zeg. The lost valley ![]() In een donkere kamer, geluid hard, tomb raider spelen | |
ArmaniMania | vrijdag 27 juni 2003 @ 18:35 |
![]() Ik heb weer een beeldje erbij, nu Lara Croft uit Angel of Darkness. Jaaaaa ik ben een Tomb Raider fan 3 beeldjes nu en een levensgrote poster | |
gijsje79 | vrijdag 27 juni 2003 @ 19:58 |
quote:Erg praat heb deze poster besteld. ![]() Ben namelijk druk bezig met mijn game kamer. Geen last van zeurende mensen als ik aan het gamen ben. ![]() | |
Chocobo | vrijdag 27 juni 2003 @ 23:25 |
Wat een verschrikkelijke reviews allemaal. ![]() | |
gijsje79 | vrijdag 27 juni 2003 @ 23:54 |
quote:Ga het wel zien. Lijkt mij zeker wel de moete waard. | |
Chocobo | zaterdag 28 juni 2003 @ 00:00 |
quote:Gijs ![]() The game fails in nearly all of the gameplay areas -- control is awkward and miserable at best, combat is pathetic | |
ArmaniMania | zaterdag 28 juni 2003 @ 00:03 |
quote:En als je users op een forum hun reviews ziet of die uit een nieuwsgroep dan zijn ze lovend. Ik zie het zelf wel, begint me nu een beetje de keel uit te hangen. Pas als ik het spel gespeeld heb en gezien, dan oordeel ik wel... ![]() | |
Chocobo | zaterdag 28 juni 2003 @ 00:05 |
quote:Ja, maar de lol is er een beetje van af. Je hoopt altijd wel op leuke reviews voor het spel wat je gaat kopen en degene die lovend zijn zullen vast hun dikke 64 Euro goed proberen te praten ofzo ![]() Nee,......... op gamerankings zag ik dat zeker 80% van de reviews negatief uitvielen en waarvan sommige zelfs onder de 3 | |
NorthernStar | zaterdag 28 juni 2003 @ 09:48 |
quote:Gelukkig, ben ik niet alleen met die afwijking. ![]() | |
ArmaniMania | zaterdag 28 juni 2003 @ 19:27 |
quote:Samen staan we sterk ![]() | |
FlyingFox | zaterdag 28 juni 2003 @ 19:32 |
-edit- [Dit bericht is gewijzigd door FlyingFox op 28-06-2003 19:54] | |
gijsje79 | zondag 29 juni 2003 @ 11:45 |
![]() | |
Bastard | zondag 29 juni 2003 @ 12:19 |
quote:Ga je hem nog kopen? ![]() | |
gijsje79 | zondag 29 juni 2003 @ 12:20 |
quote:Tuurlijk wat denk jij. ![]() | |
Bastard | zondag 29 juni 2003 @ 12:23 |
quote:Nou kan me voorstellen dat je na de tegenvallende reviews denkt bij je eigen van "Laat maar, ik koop gewoon nog een live spel zoals MM3" ![]() | |
gijsje79 | zondag 29 juni 2003 @ 12:26 |
quote:Kijk bijna nooit naar reviews, ik koop een spel als het me aanspreekt. En dit is zeker een spel wat me aanspreekt. Ga het zelf wel ondervinden wat ik ervan vind. MM3 komt er ook wel. ![]() | |
Bastard | zondag 29 juni 2003 @ 12:27 |
quote:Dus ook al zeggen mensen dat het een spel is met een klote besturing.. iets wat je in zon spel juist nodig hebt. Koop je het spel toch om zelf te ondervinden dat de besturing klote is. Waarna je het spel waarschijnlijk gefrustreerd staakt. | |
Sharkdoggie | zondag 29 juni 2003 @ 12:29 |
![]() Iemand een idee waar ik deze kan halen voor minder dan 79,99? | |
gijsje79 | zondag 29 juni 2003 @ 12:30 |
quote:Ja ik zie het wel. Hij moet nog steeds hier uitkomen. ![]() ![]() En de screens spreken me erg aan en het zal wel pure gewenning zijn. Als ik nu MGS2 speel vind ik de besteuring ook zwaar kut. | |
ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 13:16 |
quote:Hmm ja die wil ik ook wel, ik denk dat ie bij toys te koop is, effe checke | |
NorthernStar | maandag 30 juni 2003 @ 13:49 |
quote:Zou ik maar opschieten. Zijn 3500 (Limited Edition en allemaal genummerd ed.) van gemaakt en op de meeste plekken al uitverkocht. En nr. 1888 | |
ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 16:17 |
quote:Keb um al besteld ![]() | |
Seal_force | maandag 30 juni 2003 @ 17:07 |
Wat heb je nodig om dit spel goed te laten draaien op je pc? | |
NorthernStar | maandag 30 juni 2003 @ 18:32 |
quote:Minimum (with TnL Graphiccard): Minimum (without TnL Graphiccard): Recommended: | |
NorthernStar | dinsdag 1 juli 2003 @ 15:05 |
Eerste winkels in UK verkopen hem inmiddels ![]() schiet nou ohop! | |
gijsje79 | dinsdag 1 juli 2003 @ 15:11 |
quote:Ja wij mogen nog eens 3 dagen wachten. ![]() ![]() | |
Doopy-X- | dinsdag 1 juli 2003 @ 15:52 |
NEE! [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-07-2003 09:03] | |
Seal_force | dinsdag 1 juli 2003 @ 16:30 |
quote:Bedankt ![]() | |
Doopy-X- | woensdag 2 juli 2003 @ 09:00 |
Ook al gun ik het Eidos, we gaan het hier NIET over warez hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-07-2003 09:04] | |
Strolie75 | woensdag 2 juli 2003 @ 11:05 |
En wederom een vernietigende review, deze keer van Gamespy.quote:Al iets bekend over de verkoopcijfers? | |
gijsje79 | woensdag 2 juli 2003 @ 17:45 |
En kan het spel nog niet kopen in de winkels................. vrijdag pas. ![]() ![]() ![]() Las net nog een review van het spel. | |
BMH | woensdag 2 juli 2003 @ 18:09 |
waarom willen jullie dit spel nog kopen? Het is toch duidelijk dat dit spel zwak (errig lichtelijk uitgedrukt) is. | |
gijsje79 | woensdag 2 juli 2003 @ 18:13 |
quote:Omdat deze titel een grote naam is voor de Playstation en heb de vorige delen ook gespeeld. Wil deze zekers spelen. Heb er ook nog vertrouwen in dat ik dit een coole game zal vinden. Enzo niet is dat erg jammer. ![]() | |
HomerJ | woensdag 2 juli 2003 @ 21:03 |
Ik heb hem! Hij is wel cool, maar moet nog wennen aan de besturing Nee, ik heb hem niet gedownt maar via-via eerder gekocht | |
Minotarumon | woensdag 2 juli 2003 @ 21:23 |
K heb hem ook al 2 dagen (k weet niet hoe k er aan kom) k vind de besturing matig en vooral wann ze op een trap loopt | |
Strolie75 | woensdag 2 juli 2003 @ 21:34 |
Lees de FAQ ten aanzien van warez eens, praten over het spel is prima maar we hoeven niet te horen hoe je eraan komt! Laatste waarschuwing. [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-07-2003 21:41] | |
Strolie75 | woensdag 2 juli 2003 @ 21:41 |
Posts met Slowchat over warezrelease gedelete. | |
Goodfellow | donderdag 3 juli 2003 @ 02:00 |
Even wat begin Screens : De kwaliteit is wel heel erg SUPER moet ik zeggen : | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 06:54 |
quote: ![]() Nog effen wachten op morgen. | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 07:48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
NorthernStar | donderdag 3 juli 2003 @ 07:51 |
quote:Is dat nu zeker? en weet je ook die vande PC versie? | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 08:11 |
quote:Ja zeker doen we natuurlijk niet maar ga er wel vanuit. En voor de Pc is ie al uit. | |
NorthernStar | donderdag 3 juli 2003 @ 08:33 |
quote: ![]() Huh, waar dan? Als het goed is had ik dan bericht moeten krijgen. | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 08:45 |
quote:Hier is ie al uit. http://www.dimensionplus.nl/ en zal zeker wel door heel nederland zijn. Succes. ![]() | |
Chocobo | donderdag 3 juli 2003 @ 10:01 |
Ga jij hem halen Gijsje ? ![]() | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 13:48 |
quote:Jep ![]() Wil het met eigen ogen zien. ![]() | |
Strolie75 | donderdag 3 juli 2003 @ 13:54 |
Ik haal hem heel, heel, heel misschien op de PC, mits er een patch komt die de (besturings)problemen oplost. | |
Minotarumon | donderdag 3 juli 2003 @ 14:54 |
quote:Jah die besturing iz echt naatje........Alz ze op trappen loopt pffffff | |
Punica | donderdag 3 juli 2003 @ 15:03 |
Ik wil nie veel zeggen, maar iederen vind 't 'r hier zo mooi uit zien, maar ik vind 't 'r eerlijk gezegt helemaal niet mooi uitzien, vergelijk 't eens met 't 3 jaar oude Shenmue, dat vind ik al VEEL mooier (qua mensen dan, de omgeving vind ik wel mooi). Het moet toch echt wel mooier als dit kunnen lijkt mij. | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 18:30 |
Net de gamezaak gebeld en kan hem morgen om 11 uur ophalen.![]() Wat heb ik hier zin in. ![]() | |
Chocobo | donderdag 3 juli 2003 @ 18:35 |
quote:Ik ook maar ben zo bang dat het spel gaat zuiuiuiuiuigen........ ! Laat me meteen via msn weten of die cool is ok ? | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 18:36 |
quote:Is goed. ![]() | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 18:43 |
Voor de liefhebber nog een muziek video van Angel of Darkness. http://www.tombraider.de/musikvideo/ | |
NorthernStar | donderdag 3 juli 2003 @ 18:43 |
quote:Hier zeiden ze zaterdag ![]() Ga morgen ook wel ff rondbellen en anders... wachten we gewoon nog even | |
ForeverEternalFreak | donderdag 3 juli 2003 @ 19:02 |
Heb hem vanmiddag ook gehaald en ben zeker niet teleurgesteld. Vanaf het eerste deel heb ik alle TR's meegemaakt en qua gameplay is het nog steeds fantastisch. De controls zijn inderdaad wat veranderd maar naar mijn mening niet hinderlijk, ben tot nu toe nog geen grote fouten begaan door de besturing. Ook de effects en het geluid zijn heel erg de moeite waard. Wat mij betreft is het een prima spel, TR style ![]() | |
ArmaniMania | donderdag 3 juli 2003 @ 19:44 |
![]() | |
ForeverEternalFreak | donderdag 3 juli 2003 @ 19:51 |
quote:Goed zo, laat ze maar zweten ![]() ![]() | |
gijsje79 | donderdag 3 juli 2003 @ 19:57 |
quote: ![]() | |
AirwiN | donderdag 3 juli 2003 @ 22:29 |
Ik ben vanmiddag op goed geluk de gameshop in gelopen en jaja, ze verkochten 'm al. (zowel voor de PC als voor de PSX2) Mijn eerste indruk is zeker niet slecht. Grafisch ziet 't er allemaal goed uit en ook de muziek is erg sfeervol. (ook de Pro Logic II sound is En de besturing, tja... Als je de eerdere Tombraiders hebt gespeeld, dan weet je wat je kunt verwachten. Het is verre van ideaal, maar wel te doen. Ben je bij vorige delen echter afgehaakt vanwege de besturing, laat 'm dan maar liggen want beter is het niet geworden. [Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 03-07-2003 22:57] | |
ArmaniMania | donderdag 3 juli 2003 @ 22:56 |
quote:Ik heb geen last van die controllers, voor mij is het gewoon een super spel in alles. YES mijn eerste Tomb Raider gevoel is weer terug ![]() | |
Chocobo | vrijdag 4 juli 2003 @ 00:04 |
quote:Hoe kan dat dan met al die negatieve reviews ![]() | |
NorthernStar | vrijdag 4 juli 2003 @ 00:18 |
quote:Als je de klachten ziet is het voornamelijk van technische aard, consoles of pc's die het niet helemaal goed aankunnen. Daarnaast zitten er wel wat glitches in maar echt gigantische bugs heb ik nog niet gelezen. Tel daarbij dat alles wat geen RTS of FPS is sowieso slechtere reviews krijgt, TR altijd al is afgezeken om de controlls (geen muis vind ik juist leuk) en dat sommige mensen torenhoge verwachtigen hadden. En voor de rest hebben Eidos, TR en Lara momenteel een klein imago probleempje volgens mij. Maar echt beoordelen kan ik morgenmiddag |