quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
kook dan zelfLezen ouwe !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
STIEFMOEDER
En ik at daar omdat ze mijn uitmuntende aanwezigheid extreem op prijs stellen.
Ik wou dat mijn maag hetzelfde dacht over het aangeboden voedsel.
en bijdeweg.
Ik kan prima zelf koken
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
verkeerd gelezenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lezen ouwe !![]()
STIEFMOEDER
En ik at daar omdat ze mijn uitmuntende aanwezigheid extreem op prijs stellen.
Ik wou dat mijn maag hetzelfde dacht over het aangeboden voedsel.
en bijdeweg.
Ik kan prima zelf koken
Was ik maar bij mijn schoonmonster in Noorwegen.quote:
waarom eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
Lollers ik lees net pas dat de_ananas een maand weg is
quote:
Shhhhhhhhhhhhhhhhtquote:Op donderdag 25 september 2008 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Wie is hier nou oud
Iets met vieze plaatjes ofzo.quote:
wat is medequote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Was ik maar bij mijn schoonmonster in Noorwegen.
Vers wild eten !
Zelfgemaakte mede !
Verplicht hardlopen omdat je ballen er anders afvriezen
Honingwijnquote:
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
Lollers ik lees net pas dat de_ananas een maand weg is
ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Honingwijn
Dronken de oude noren al.
En volgens een oude noorse mythe leefden de eerst goden van de mede die uit de uier van een een geit kwam
quote:
hey ik moet toch weten of het kutje van de moeder net zo lekker is als van mijn vriendinquote:
Mede is een alcoholische drank die gemaakt wordt door honing en water te laten vergisten, het wordt ook wel honingwijn genoemd. Mede is een eeuwenoude drank die al minstens 8000 jaar gedronken wordt van Ethiopië tot Scandinavië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |