klaagbaakquote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Boven mij woont dus een meisje. Sinds een week of wat speelt ze iedere facking dag hetzelfde kutnummer. Een weemoedige slok-op-emo-tering-trek met een nederlandse harry op piano. Het klinkt afentoe zo onhoudelijk maar ze is blijkbaar fan! Het lijkt op een chinese love-ballad met nederlandse teksten eroverheen man. Niet normaal zeg ik je..
Eerst dacht ik dat het bij de overburen vandaan kwam want die zijn Cantonees. Tot ik bij boven ging staan luisteren..
1x 2x 3x vind ik niet erg. Ik kan best veel hebben. 10x dat zegt mij dat je ws. een groot fan bent van die teringherrie. Maar zij speelt het dus 4-5000x achter mekaar! En ook niet het hele nummer, nee 1 passage. Het fokking tering refrein met die weemoedige kutzanger in het Nederlands wel te verstaan. 4uur dat refrein in de herhaling! Het begint al voordat ik opsta. What the fok scheelt er aan haar?
Ik weet niet hoe dat heet maar ik benoem het offocieel tot martelnummer. Ik krijg er serieus migraine van.
Nederlanders kunnen niet zingen en moeten hun waffel houden vind ik..
Dat Kutwijf heeft zich natuurlijk laten neuken in Spanje door een negert en denkt nu elke dag aan die facking gast. Maar dan moet zij hem lastig vallen met dat ondraaglijk vrouwelijke gezwijmel van haar en niet mij!!!!
vrouwen....
Of een beetje Earth 2 : Special Low Frequency Version of Aphex Twinquote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef On het volgende:
Zet gewoon je raam open en zet wat Merzbow of Sunn 0))) op.
Was het toevallig hoofdgeitebreier Harry?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een weemoedige slok-op-emo-tering-trek met een nederlandse harry op piano.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of een beetje Earth 2 : Special Low Frequency Version of Aphex Twin
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Maar zij speelt het dus 4-5000x achter mekaar!
Durf ik niet. Wil het niet weten. Ik probeer het juist te verdringen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:21 schreef Desunoto het volgende:
Google even de lyrics en vind een youtube link en laat ons dat nummer horen..
Faalhaas.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Durf ik niet. Wil het niet weten. Ik probeer het juist te verdringen.
Vertel, dan kunnen we het Googlen en dan onze eigen mening erover vormen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik weet eindelijk wat die zanger zegt want heb het vandaag weer een keer of 300 aan mogen horen. In mn slaap!
Hij zei emo, niet homo.quote:
Oh oh, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |