klappen gekregenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb zondag ook gewoon in de kuip gezeten en niet in het uitvak
Ik kreeg van de boswachter te horen, dat ik door moest geven, dat je nog wel de zin met een hoofdletter moet beginnen, voor de rest ben je goed bezig.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bij welke wedstrijd NoelGallagher?
Was jij die 17jarige jongen die gemept werd toen ie ging juichen bij een goal van ajax?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb zondag ook gewoon in de kuip gezeten en niet in het uitvak
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Was jij die 17jarige jongen die gemept werd toen ie ging juichen bij een goal van ajax?
Hoezo ging jij naar die westrijd danquote:
Dat ik ook gehoord ja, dat was wel bruut.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Was jij die 17jarige jongen die gemept werd toen ie ging juichen bij een goal van ajax?
tuurlijk niet gewoon niet juichen als ajax een doelpunt maaktquote:
ach ben je gewoon dom als je zoiets doetquote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat ik ook gehoord ja, dat was wel bruut.
Tuig is het, tuig! Tuig wat hier niet zou misstaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef gers het volgende:
[..]
ach ben je gewoon dom als je zoiets doet
Ik heb vrienden die Ajacied zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo ging jij naar die westrijd dan
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die Ajacied zijn
Dat weet jij heul niet!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef gers het volgende:
sorry maar jullie hebben niet op het altaar geneuqt
Ondankbarequote:
vroegah was ik ook voor ajaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |