nou bijna wel jaquote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
Dat wordt een dag niets eten en water uit de kraan drinken
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet nu ook ergens mijn salaris krijgen. Alleen heeft mijn rekening de max. limiet bereikt. Meer dan 7 cijfers voor de komma kan niet nl. (nee geen 0000000).
De bank zal erg blij met je zijn als je zoveel op een betaalrekening laat staan.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet nu ook ergens mijn salaris krijgen. Alleen heeft mijn rekening de max. limiet bereikt. Meer dan 7 cijfers voor de komma kan niet nl. (nee geen 0000000).
Kilometervergoeding? Voor het fietsen zeker, simpele ziel.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Dat doet me denken aan het feit dat ik nog ¤600- KM vegoeding krijg van Danny.
Thanks TS.
Rightquote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Thanks TS.
Heb je weer van Limburg naar Groningen gesurft en weer terug?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Thanks TS.
Niet verkeerd dan.. Mod @ Fok! zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vroegah, pre-lease, kreeg ik anders gewoon km vergoeding ongeacht of ik met de auto kwam of niet. En die 12km is ook nog wel af te fietsen...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Kilometervergoeding? Voor het fietsen zeker, simpele ziel.
Very nice !!!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:31 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
een combi van
en de nomnomnom hype
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |