Heb je al eens met een psycholoog over je probleem gesproken?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik kan me zo gruwelijk ergeren aan die users die in LIV of R&P topics gaan openen over dat ze een of andere eng of vreemd symptoom hebben en dan hier vragen wat ze moeten doen.
Er staat een schaar op die arm, geen mes, dus je moet je polsen doorknippen!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK MOET IN MIJN POLSEN DOORSNIJDEN!!!
daar is deze al dichtgegooidquote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je al eens met een psycholoog over je probleem gesproken?
En moet dit niet in KLB?
Gelukkig luisteren de users al steeds beter naar me.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:52 schreef timmmmm het volgende:
Lolz,
@boswachter, toch lief, niet, dat ie zo goed luistert
Zo'n topic kan ik nou weer wel waarderen
Bluf.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
|Ik kan er niet mee omgaan!!! IK MOET IN MIJN POLSEN DOORSNIJDEN!!!
Ja, dat zeg je nu, straks doet Barra het, om jou wat te bewijzen, en dan voel je je schuldig hoorquote:
Heb ik ook een keer een reden om een topic te openen in R&P.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, straks doet Barra het, om jou wat te bewijzen, en dan voel je je schuldig hoor
Doe het snel, dan kunnen wij ook weer verder met ons levenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1201523/1/25#61901456]donderdag 25 september 2008 12:44
|Ik kan er niet mee omgaan!!! IK MOET IN MIJN POLSEN DOORSNIJDEN!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:03 schreef BartSmart het volgende:
[..]
Doe het snel, dan kunnen wij ook weer verder met ons leven
oei, dat is pas sic, 3 jaar geleden voor t laatst sexquote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
Nu ik eraan denk, ik heb 3 jaar geleden nog seks gehad!Heb ik nou AIDS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |