quote:
hoog sensitief persoon?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef Biancavia het volgende:
HSP!
ja herkenbaar, en dat doe je nog vrij onbewust ook...quote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef RSie het volgende:
komt vermoedelijk doordat je je eigen ademhaling niet hoort en bang bent dat je hijgerig klinkt waardoor je enigzins met ingehouden adem gaat lopen om maar te zorgen dat niemand je hoort.
dit is mij weleens opgevallen als ik met oordopjes in loop en vindt het dan ook zwaar iritant.
Ohja, dat is waar ook. Dát was het enige juiste antwoordquote:Op donderdag 25 september 2008 12:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Huisarts.
[ Bericht 95% gewijzigd door MissyMirjaM op 25-09-2008 12:40 ]quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Roquefort het volgende:
nee.
Omg, dat is precies dus wat ik heb.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef RSie het volgende:
komt vermoedelijk doordat je je eigen ademhaling niet hoort en bang bent dat je hijgerig klinkt waardoor je enigzins met ingehouden adem gaat lopen om maar te zorgen dat niemand je hoort.
dit is mij weleens opgevallen als ik met oordopjes in loop en vindt het dan ook zwaar iritant.
Maar FOK! is reteceuwlquote:Op donderdag 25 september 2008 13:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zoek echte hulp, ipv op een forum te vragen. Ik heb vroeger claustrofobie gehad en voel me nog steeds niet lekker in kleine ruimtes, liften en mensenmassa's. maar door ademhalingsoefeningen en ander werk met een therapeut heb ik er nauwelijks meer last van (als in het bepaalt mijn leven niet meer). Maar ga naar een professional, dit soort dingen op Fok vragen is vrij kansloos.
heeft niet direct iets met Claustrofobie te maken lijkt mij!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zoek echte hulp, ipv op een forum te vragen. Ik heb vroeger claustrofobie gehad en voel me nog steeds niet lekker in kleine ruimtes, liften en mensenmassa's. maar door ademhalingsoefeningen en ander werk met een therapeut heb ik er nauwelijks meer last van (als in het bepaalt mijn leven niet meer). Maar ga naar een professional, dit soort dingen op Fok vragen is vrij kansloos.
je niks aantrekken van je ademhaling?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef IkMepJeTenen het volgende:
[..]
Omg, dat is precies dus wat ik heb.Enig idee wat je eraan kan doen?
meezingen met de muziekquote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef IkMepJeTenen het volgende:
[..]
Omg, dat is precies dus wat ik heb.Enig idee wat je eraan kan doen?
waarom denk je van niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef RSie het volgende:
[..]
heeft niet direct iets met Claustrofobie te maken lijkt mij!
[..]
waarom denk jij van wel???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |