Bij barman zwahiel in de tentquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:33 schreef Duvel het volgende:
Het wordt helemaal tof als straks ook rechtstreekse nachttreinen tussen Rotterdam, Gouda en Utrecht rijden: brabo's die een potje gaan matten met sukkels uit Rotjeknor en zo.
Denk dat de wind een handje heeft geholpen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:14 schreef Duvel het volgende:
Wat ging er mis op Rotterdam Noord vanmorgen?
Trein gestrand na breuk in bovenleiding
Volgens Somda is de bovenleiding door een duo SGMm (2984 + 2977) beschadigd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
Denk dat de wind een handje heeft geholpen...
Ambtenaren lijntjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste trein met 3 nieuwe VIRM's heeft ook gereden. Trein 526 Groningen - Den Haag CS bestond vandaag uit de 9552 + 9553 + 9551
Normaal rijdt deze trein met 2x VIRM-VI
Oh ja, ik zag 'm door Utrecht komen. Vond het al zo raar, IRM op de lijn naar Amersfoort, maar toen ie vervolgens wegreed naar Den Haag had ik 'm door. Had wel vertraging trouwens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste trein met 3 nieuwe VIRM's heeft ook gereden. Trein 526 Groningen - Den Haag CS bestond vandaag uit de 9552 + 9553 + 9551
Normaal rijdt deze trein met 2x VIRM-VI
Uiteraard, met als verklaring dat er nog meer treinstellen zijn gaan rijden in Nederland er dus minder locs met hun gewicht de bladeren van de rails kunnen persen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Bij de weg... gaan we nu ook weer de smoesjes krijgen van blaadjes op de rails?
Oh wat raar. ik dacht eigenlijk dat bij treinstellen de aangedreven assen zo veel mogelijk naar het midden van het stel toe zitten. Bij mat'64 (zowel Plan T als Plan V) is dat wel zo namelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
jawel, want die bakken hebben de aangedreven assen
Bij Plan T zijn de kopbakken zelfs vrijwel identiek gemaakt, zodat met weinig aanpassingen van een Bk1 een Bk2 gemaakt kan worden, en andersom.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wat raar. ik dacht eigenlijk dat bij treinstellen de aangedreven assen zo veel mogelijk naar het midden van het stel toe zitten. Bij mat'64 (zowel Plan T als Plan V) is dat wel zo namelijk.
Zo zo, 3 keer gecontroleerd op nog geen 200 km... Mijn stats doen het voor minder hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef Tecnix het volgende:
Vandaag een stukje door Nederland met de trein.
Amersfoort - Ede-Wageningen
Ede-Wageningen - Arnhem
Arnhem - Nijmegen
Nijmegen - 's Hertogenbosch
's Hertogenbosch - Utrecht CS
Utrecht CS - Soest Zuid
Aantal keer gecontroleerd: 3
Haha, zeg hoe berekenen jullie de totaal aantal kilometers? Vroeger kon je op de site van de ns de tarief eenheden bepalen en daaraan weer het aantal km's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, 3 keer gecontroleerd op nog geen 200 km... Mijn stats doen het voor minder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |