quote:Op maandag 29 september 2008 12:42 schreef Duvel het volgende:
het oude station van Kwadijk (Fles, heb je de bordjes al?)
Thanks Flashquote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit nogeens goed naar die OP header te kijken, ziet er goed uit!
De V250. Wat een lelijk ding. Ik spring er nog liever voor dan dat ik erin stap.quote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef James1988 het volgende:
V250 is cool. Mooi treintje, ben benieuwd hoe vaak hij stuk gaat
Dan nog had ik liever dit idee van Siemens gehad. Een aangepaste versie van de Taurus + dubbeldeksrijtuigen.quote:Op maandag 29 september 2008 01:41 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is toch niet hip... Je moet natuurlijk wel je eigen trein hebben als je een eigen HSL hebt.
quote:De uiteindelijke opdracht is helaas niet aan Siemens gegund.
Zoon DAR vind ik echt lelijk alleen die grote deuren zijn welquote:Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Charango het volgende:
DD-AR 2.0 !
quote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
De V250. Wat een lelijk ding. Ik spring er nog liever voor dan dat ik erin stap.
Van mij mogen ze die dingen uit de fabriek direct de schroothoop op rijden
Maar ik weet nu waar ze op lijken. Op een schoen en een nijlpaard.
[ afbeelding ]
=>
[ afbeelding ]
Onmiskenbaar toch?
Hoelang heb je erover gedaan? Ik moet morgen ook naar Tilburg vanaf Blerickquote:Op maandag 29 september 2008 12:54 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn hé normale dienstregeling aankondigen en dan een totaal andere aanhouden! Zit nu eindelijk in Tilburg, maar om 13 uur in Antwerpen? Dat kan ik mooi vergeten. Ja vervelend zegt NS, ja we kunnen er ook niets aan doen dat er op de CTA's in Blerick, Eindhoven en Tilburg foutieve informatie staat zegt NS, dat is ProRails werk.
En nee we vervangen een IC voor een stopper, die daardoor op 10 minuten de aansluitingen in Eindhoven mist omdat die alle graf takke stations van dat rot gat Helmond aandoet. Natuurlijk we hebben alle tijd NS en Prorail, we hoeven nergens heen, we nemen heus geen trein eerder om echt op tijd te zijn? Nee hoor, we gaan ook echt niet vanaf Blerick de trein nemen om vertragingen te ontlopen wat aangekondigd wordt op de website, en nee we verwachten ook echt geen normale dienstregeling als die ook gewoon aangekondigd is. En informatie bij vertragingen, nee daar zitten we ook niet op te wachten...
Serieus kom op zeg!
quote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Eix het volgende:
Als het goed is rijden morgen vanaf Blerick sowieso intercity's.
Verder moet je de incompetente prutsers van Railion bedanken voor het rammen van een stootblok en daarbij nog even de bovenleiding + sein en wisselbesturing mee te nemen.
Heb vandaag in totaal één uur vertraging gehad omdat het stomme kruiswissel van spoor 4 in Venlo niet functioneert en Veolia de dienstregeling moest knippen. Morgen ga ik gewoon een uur eerder op reis.
Vandaag zag ik zowel op de heen als terug reis van/naar Nijmegen 3xPlan V @ Blerick. Hoewel de 1900 een schrootlijn is rijdt dat denk ik niet door tot Den Haag. Volgens mij was de stoptrein uit de ri. Eindhoven doorgetrokken en keerde de 1900 in Eindhoven ofzo.quote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom die intercity's vandaag niet gewoon al van en tot Blerick reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
stond er zaterdag in jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Charango het volgende:
@ Fles Lekker weer, mooie foto's, en wat is de bordentussenstand nu?
BTW, onlangs werd in de Twentsche Courant Tubantia nog een proefballonnetje opgelaten over doortrekking van de MBS (Museumbuurtspoorweg Haaksbergen - Boekelo), via de AKZO-verbinding naar Hengelo. Was goed voor toerisme e.d. Het plan voorzag in een aftakking naar de Grolsch brouwerij, een brug over de A35 en een verbinding met Enschede Drienerlo. Als het bedrijfsleven mee zou willen werken aan dit plan, dan zou het haalbaar zijn (persoon in kwestie is én hoge piet bij MBS én Planoloog).
Hij probeerde zelfs Grolsch aan te sporen tot sponsoring door het viaduct over de A35 in de vorm van een beugelopening te maken.
Misschien handig dat je voordat je dit uitspraken doet even nadenkt. Wissels worden niet door de machinist bediend op emplacementen als Venlo en een trein heeft (ook als het alleen locs zijn) een lange remweg.quote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Eix het volgende:
Verder moet je de incompetente prutsers van Railion bedanken voor het rammen van een stootblok en daarbij nog even de bovenleiding + sein en wisselbesturing mee te nemen.
De bordentussenstand is nu 2886.quote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Charango het volgende:
@ Fles Lekker weer, mooie foto's, en wat is de bordentussenstand nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |