Wat een omweg!quote:Op zondag 28 september 2008 00:57 schreef Harmen1984 het volgende:
lol, dat wordt een taxi...
[ afbeelding ]
My thoughts exactly. Vraag me wel af wat er gebeurt als je uitstapt en een trein later neemt om verder te reizen, en bij controle dat reisplan laat zien - zou de conducteur er genoegen mee nemen?quote:Op zondag 28 september 2008 03:48 schreef NikkelCobalt het volgende:
Dat is geen geld (¤ 3,20) voor zo'n ritje
Of je vertrekt 5 minuten eerderquote:Op zondag 28 september 2008 00:57 schreef Harmen1984 het volgende:
lol, dat wordt een taxi...
[ afbeelding ]
(N)icequote:Op zondag 28 september 2008 10:20 schreef Socios het volgende:
NS Hi Speed ICE te Ah.![]()
[ afbeelding ]
Gisteren, kwart voor 5 op spoor 9.
dat ding ligt er wel een paar keer per jaar uit volgens mij, raar gedoequote:Op zondag 28 september 2008 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
Geen treinverkeer tussen Nieuweschans en Leer omdat de brug bij Weener eruit gesloopt is vanwege een bootje wat er langs moet....![]()
Bootjes....
Gebeurd idd volgens mij twee a drie keer per jaar, maar goed, als je ziet hoe groot die bootjes zijn dan kan je je wel voorstellen dat die brug of tientallen meters hoger moet worden, of tientallen meters breder moet worden. Dan zal het goedkoper zijn om maar elke keer die brug er een weekend eruit te halen.quote:Op zondag 28 september 2008 13:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat ding ligt er wel een paar keer per jaar uit volgens mij, raar gedoe
Vroeger, tot een jaar of 20 geleden, haalden ze de spoorbrug tussen Sliedrecht en Dordrecht er ook regelmatig op zo'n manier uit. Als er weer een groot nieuwbouwschip (va IHC) door moest...quote:Op zondag 28 september 2008 13:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gebeurd idd volgens mij twee a drie keer per jaar, maar goed, als je ziet hoe groot die bootjes zijn dan kan je je wel voorstellen dat die brug of tientallen meters hoger moet worden, of tientallen meters breder moet worden. Dan zal het goedkoper zijn om maar elke keer die brug er een weekend eruit te halen.
Kijk net een live-reportage van dat bootje, en toen ze de spoorbrug eruit wipten zeiden ze dat het routine was, omdat ze dat al tig keer hadden gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de spoorbrug op de achtergrond, dan is het niet gek dat ie eruit moet.
je bedoelt waarom de 526/561 met VIRM rijdt?quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom is die onderhoudsslag met groningen precies eigenlijk met virm?
zal ik de teksten in de OP wat actualiseren?quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef Dichterbijer het volgende:
@ Zug-chef en @Dr_flash: ik heb een aantal van jullie foto's gebruikt in de foto's van de nieuwe OP header
Van mij mag je... alles foto's btw in de header van de treinbedrijven zijn van jou afkomstigquote:Op zondag 28 september 2008 18:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
zal ik de teksten in de OP wat actualiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |