Ik ook: afgelopen zondag: 404km, 8 treinen, 0x gecontroleerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, 3 keer gecontroleerd op nog geen 200 km... Mijn stats doen het voor minder hoor
de muis op de i achter prijs van de reis houdenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel kijken maar ik zie het niet
Thanksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
de muis op de i achter prijs van de reis houden
Protosje kan nog steeds de juiste eindbestemming niet tonen blijkbaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef Tecnix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad, ik vind ze wel iets beter zitten dan de vlavlipjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef ReisT het volgende:
217.194.102.162 (voor wie niet met de nieuwe ns-site om kan gaan, daar is de oude nog)
[..]
Protosje kan nog steeds de juiste eindbestemming niet tonen blijkbaar?
klikquote:Treinreizigers die vanaf medio volgend jaar de OV-chipkaart gebruiken, krijgen daarbij korting. Dit voordeel geldt alleen voor enkele reizen. De Nederlandse Spoorwegen willen mensen daarmee aansporen met de OV-chipkaart te reizen. Retourtjes worden daarentegen duurder.
De lijn Utrecht-Amsterdam moet ook afgesloten worden! Zo kan onze republiek beschermd worden tegen indringers!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:22 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Vind je?
Allemaal die vervelende Brabo's die in 't weekend de Utrechtse horeca komen terroriseren. Nou als barman hekel ik dat soort lui! Blergh, van die vrijgezellenfeestjes die dan verkleed en al naar je kroeg toe komen, nog niet eens fatsoenlijk iets in het Nederlands kunnen bestellen zonder gij en waaaah?...
Nee dank je, van mij uit mogen die nachttreinen per direct de prullenbak in, laat die mensen daar maar lekker in Brabant zitten waar ze zitten en laat ze alsjeblieft niet naar de randstad komen 's avonds met hun lamme harsens. (en dit zegt een voormalig Limburger, kun je nagaan!)
Waarom lazeren die dingen naar beneden? Is dat echt te harde wind, of is dat eigenlijk achterstallig onderhoud dat met het eerste zuchtje wind naar beneden komt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:00 schreef Duvel het volgende:
Hoera voor de bovenleiding, die bij Vleuten de functie van derde rail heeft aangenomen. Hoera voor de uitval van alle intercity's tussen Utrecht en Den Haag/Rotterdam.
En oprecht hoera voor NSR die de stoptrein van Den Haag naar Utrecht vervolgens rijdt met acht bakken VIRM!
Die bovenleiding daar is nog geen jaar in exploitatie, dus slijtage zal wel meevallen. Het kan komen door een slechte panto in combinatie met windvlagen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:04 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waarom lazeren die dingen naar beneden? Is dat echt te harde wind, of is dat eigenlijk achterstallig onderhoud dat met het eerste zuchtje wind naar beneden komt?
Bij Vleuten is het al opgelost. Tussen Breda en Tilburg nog niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
Tijd om meer ICL materieel te halen en alle intercity's met BR232 te gaan rijden, weg met de bovenleiding!
Kut, ik moet er rond de klok van 12 uur ook langs.................
Volgens somda gaan ze naar Eurailscoutquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:53 schreef Dichterbijer het volgende:
De twee mP's die vanuit Zwolle naar Eindhoven waren gegaan, zijn nu op de terugweg... zag ze vertrekken vanaf Eindhoven en later gingen ze gezellig met z'n tweetjes richting Arnhem?? Ik hoorde dat ze naar Amersfoort toch gingen?
Sandite? ATB-Vv?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zat vandaag in een Vtje met zon voormalige postafdeling. is een kwart van die ruimte opgeslokt door een of andere electronicakast, en zodoende dus ook een geblindeerd ruitje
Weet iemand waarvoor?
Zelfs dit lukt ze niet om aan de datum vast te kunnen houden.quote:Geachte omwonende van de HSL,
Recent heeft u zich aangemeld via NSHispeed.nl/omwonenden voor een van de testritten op 3 of 10 oktober van NS Hispeed. De testritten van NS Hispeed en ProRail zijn onderdeel van de generale repetitie alvorens van start te gaan met de snelste verbinding tussen Amsterdam en Rotterdam. Als gevolg van deze generale repetitie hebben enkele wijzigingen plaatsgevonden. [b]Dit houdt in dat NS Hispeed samen met ProRail op 3 en 10 oktober nog niet zover is om met passagiers te gaan rijden, de testritten op 3 en 10 oktober gaan dus niet door.[/b. Het is uiteraard wel onze wens om u als een van de eersten de snelheid en het gemak van NS Hispeed te laten ervaren. Daarom zullen wij direct contact met u opnemen zodra de nieuwe testrit-dagen bekend zijn. Natuurlijk realiseren wij ons dat wijzigingen niet altijd even makkelijk voor u zijn in te passen. Toch hopen wij op uw begrip te mogen rekenen.
Met vriendelijke groeten,
NS HispeedTestritten Team Omwonenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |