Nee het is ergens in vinkhuizen volgens mij. Ik weet de straat naam alleen zo nietquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Heb het idee dat het ergens in Oosterhoogebrug is.
Dat klopt wel geloof ikquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Heb het idee dat het ergens in Oosterhoogebrug is.
Nee dat nietquote:Op donderdag 25 september 2008 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee het is ergens in vinkhuizen volgens mij. Ik weet de straat naam alleen zo niet
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een leuk huisje, Friesestraatweg?
Misschien kunnen ze samen met de buren wel een keer mee doen aan zo'n soort race:quote:
Om deze hint nog maar even te verduidelijken, de buren zijn dus bedrijven die samen voor zulke bedden op wielen zouden kunnen zorgen.quote:Op zondag 28 september 2008 00:29 schreef maok het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze samen met de buren wel een keer mee doen aan zo'n soort race:
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn laatste bod is de Ulgersmaweg
Toch wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:55 schreef Gizmo112 het volgende:
doe maar een andere, dit wordt niet geraden
H@H@H@...ik had ook al op Virtual Earth zitten kijken...maar ik dacht dat het aan een gras/boer'n land moest liggen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn laatste bod is de Ulgersmaweg
Nopequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verlengde Lodewijkstraat. Puur om iets gezegd te hebben..
Het is geen Oosterparkwijk, maar Oosterpoortwijkquote:
Das de oliemulderswegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope
[..]
Het is geen Oosterparkwijk, maar Oosterpoortwijk
Helemaal goedquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alweer?Precies dezelfde foto is niet zo heel lang geleden voorbij gekomen
Zuiderpark inderdaad
quote:
Inderdaadquote:
Kouder...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef chufi het volgende:
Helper Oostsingel
neequote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ergens bij de nieuwbouw in Lewenborg?
Heb er zelf ooit een paar jaar gewoond, tig jaar terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Radijsstraat (mijn achterburen)
'Tikkie terug, Jaap'quote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Taco mesdag (sure dat het de kraneweg is ??)
Helemaal goedquote:
Dat las ik ook iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Maizena het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Was idd. een school. Ik las dat er in 2006 het Prinsentheater in zat..
Die dus welquote:
Yesquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:36 schreef Marmex het volgende:
Kattenhage heet dat idd
Iddquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef maok het volgende:
Zernikelaan toch? Ik ben er al een tijdje niet geweest
Daar mag jij nu dus voor zorgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:38 schreef Marmex het volgende:
Had ik 't bijna niet gezegd :p Ik dacht kan wel doorgaan daar :p
Maar dat gebouw op de achtergrond, dat staan aan de A7
Haha
Ok next![]()
ctrl - F5, ik had 'm op photobucket onder een andere naam moeten uploaden, de naam en grootte zijn hetzelfde als het vorige plaatje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:02 schreef Lienekien het volgende:
De laatste foto die ik zie is toch net al geweest?
Dat is ook de opgave. Dat is niet de van Royenlaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie op alle plaatjes en linkjes dat kuthuis met die twee grote deuren op de begane grond.
Nee.quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, je hebt je eerdere opgave vervangen voor een foto met dezelfde titel. Verwarrend hoor
Kattendiep?
Nieuwstad?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:36 schreef Marmex het volgende:
Het is binnen de diepenring & het is een straat waar je niet zomaar komt / door heen fietst etc.
Binnen de diepenring, en er is al veel verkeerd gezegd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen. Geef eens een hintje waar ik moet kijken?
St Walburgstraat ken ik niet.
AH Kwinkenpleinquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
's Kijken of ik daar een supermarkt kan vinden.
Das de AH met de ingang aan de kant van de Oude Ebbingestraat, die heet AH Kwinkenplein officieel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Haha, ik bedoelde de AH op 't Zuiderdiep? Kwinkenplein zegt me niks.. en ik dacht alle AH's wel te kennen..
Same here, maar zoals gezegd, je loopt er niet zo even langs. Het is geen looproute, maar het is echt binnen-binnen-binnenstadquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef Gizmo112 het volgende:
het zegt mij helemaal niks, terwijl ik toch regelmatig door de binnenstad zwalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |